hoofdstuk 44

1.8K 37 4
                                    

Eerder: Als ik naar mijn telefoon kijk zie ik dat ik een berichtje heb van Jade.

Jade: Hey, hoe was het gisteren bij zijn ouders? Viel alles een beetje mee? En nog een leuke avond gehad?"

Ik antwoordt dat we anders vanmiddag eens moeten gaan lunchen want dat ik haar veel te vertellen heb.

"Nou meid vertel nu, hoe was het?" Jade en ik zijn in haar appartement en we hebben net onze afhaalchinees op. Ik had anders gevraagd aan haar of we niet s'avonds konden afspreken want ik had inderdaad nog heel erg veel werk. Ik ben toch wel blij dat Pauline me nu wat helpt want het werd me toch wat te veel.

Ik heb gelukkig niet naar Tyler moeten gaan en ik heb ook niet veel moeten rondlopen want dat ging moeilijk. Maar ik ben nu eenmaal eigenwijs. Tyler is weel heel erg veel mijn kantoor binnengestapt om te vragen of alles nog goed ging. Hij is echt wel een schatje als hij zo bezorgd doet.

"Het was interessant." Ik zie haar met haar ogen rollen om mijn vaag antwoord. "Interessant? komaan girl ik wil details." Ze duwt tegen plagend mijn schouder aan. Ik moet lachen om haar nerveusheid. Ze is net meer geïnteresseerd dan ik.

"Hij heeft echt aardige ouders. Ze waren erg lief tegen me en hebben me met open armen ontvangen. Wist je dat Tyler blijkbaar nog een broer en een zus had?" Ze trekt haar ogen op. Dat vat ik op als een nee. "Ja en Sarah is echt leuk, ze is spontaan en lief. Ik denk dat je haar wel zou mogen. We hebben al een datum afgesproken dat we eens gingen gaan shoppen." Ze licht helemaal op als ik vertel dat ze een nieuwe shopvriendin kan krijgen. Ik moet erom lachen.

"En zijn broer?" Vraagt ze nieuwsgierig. Ik weet dat zij er niet kan aan doen maar zodra ik erover hoor krijg ik weer rillingen en betrekt heel mijn gezicht. Ik zie aan Jade dat ze het opmerkt. "Blaire?" Zonder dat ik het wil krijg ik weer tranen in mijn ogen. Maar ik kan ze gelukkig tegen houden en hou mezelf in. "Eh hij is iets minder leuk." "Wat bedoel je?" "H-hij heeft me aangerand toen ik naar de wc ging en zij ook allemaal vage slechte dingen over Tyler en dat hij goed voor me ging zorgen." Geschrokken kijkt ze me aan maar al snel neemt me ze in een knuffel. Ik sla mijn armen om haar heen en ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden. Mijn luide snikken vullen de stille kamer.

"Het spijt me voor je. En toen?" Ik maak me los van haar en pruts aan de uiteinden van mijn trui. "Ik ben weggerend en Tyler heeft me opgevangen. Toen moest ik met Sarah naar buiten. Ik weet niet wat er binnen gebeurt was tussen hem en Alex maar toen ik en Sarah aan het praten was zei ik dat Alex me gezoend had en Tyler had dat gehoord. Hij zei dat hij niet boos is op me maar op Alex en zichzelf. Toen zijn we naar huis gegaan." Eindig ik mijn verhaal. Ik ben al wat gekalmeerd en mijn tranen drogen op.

"Ik vind dit zo erg voor je. Hoe kan iemand zo zijn?!" Kirt ze boos uit. Ik haal enkel mijn schouders op. Dan staat ze op. "Oké we hebben wat sterkers nodig, wijn gaat niet helpen." Ze loopt haar keuken in en niet veel later komt ze terug met twee flessen. "Wat is dat?" Vraag ik haar als ze weer naast me komt zitten. "Whiskey." Wat! Wilt ze me dronken voeren misschien. Ze begint hardop te lachen. "Tijd voor het echt werk." Ze trekt de flessen open en geeft er mij een aan. Verward kijk ik haar aan. "Waar zijn de glazen?" Vraag ik haar maar als antwoord zet ze de fles aan haar lippen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Een paar uur later voel ik me aangeschoten maar het scheelt niet veel naar het dronken toe. We zitten alle twee als twee pubermeisjes te giechelen om iets dom wat ik heb gezegd. "Ik heb dit gemist." Zegt ze dan als we uit gelachen zijn. "Wat bedoel je?" "Dit, ons lekker niks doen en lachen om niks." "Ik ook. Ik mis je Jade." Ze geeft me een knuffel eerder gezegd probeert ze me er een te geven maar we vallen allebei om.

Ik sta recht en ze volgt mijn voorbeeld om vervolgens weer in de zetel te zitten. "Er is iets anders aan je. Maar ik kan niet plaatsen wat. En nee het is niet door de alcohol." Ze kijkt me schuin aan met en bestudeerd me goed. "Ik weet niet wat het is maar het staat je goed." Ik krijg rode wangen omdat ik een vermoeden krijg dat ik weet door wat het komt. "Maar jij weet het volgens mij wel. Kom vertel!" Enthousiast gaat ze dichter zitten. "Wacht eens even volgens mij weet ik het al."

Ze staat recht en loopt een rondje om me heen. Ongemakkelijk schuif ik wat heen en weer op de bank. Mijn rode wangen ontgaan haar vast en zeker niet.

"Aha jij hebt goeie seks gehad." Haar ogen lichten helemaal op. Ik voel me blozen en bijt op mijn lip als ik terug denk aan gisterenavond. "Je bent ontmaagd?!" Ik knik naar haar en ze komt weer terug gehuppeld naast me op de bank zitten.

"Ik euh ik-" "Ja jij, kom op vertel op ik wil alles weten. Volgens mij heb je toch niet alles aan me vertelt over gisteren. Daarom loop jij al de hele tijd zo raar en ik dacht dat je mank was of zo. Hij heeft er gewoon ervoor gezorgd dat je niet meer kan lopen." Ratelt ze allemaal ongegeneerd verder aan een stuk door. "Jade stop! Je maakt me helemaal ongemakkelijk." "Oké sorry, maar eerlijk is hij groot?"

"Jade! Kappen nu." Als ik deze avond wil overleven zou ik best nog een slok nemen. Dan gaat mijn telefoon. Het is Tyler, die zal zich vast afvragen om hoe laat ik naar huis kom. Ik neem op.

"Hey met Blaire."

"Prinses om hoe laat moet ik je ophalen."

"Ow ik dacht dat ik gewoon zelf naar huis moest."

"Nee ik laat je toch niet in het donker helemaal alleen over straat lopen. Ik verlies je vanaf nu geen second meer uit het oog."

"Anders binnen een halfuurtje."

"Is goed. Tot straks."

"Tot straks."

We leggen allebei af en ik leg mijn gsm weer weg. Ik kijk Jade aan en ik zie dat ze dom naar me aan het glimlachen is. "Wat is er." "Hij maakt je echt gelukkig he?" Ik klaar helemaal op en ik knik. "Ja, ik denk dat hij de man is waar ik later mee oud zou willen worden."

"Nu vertel eens want je ontkomt er niet aan hoor. Hoe was het?" "Jaaadde! Maar om antwoord te geven op je vraag. Het was geweldig, ik heb nog nooit zoiets fantastisch beleeft in mijn leven als gisteren." Vertel ik haar dan toch maar want haar kennende houdt ze er toch niet over op.

Maar om het onderwerp te veranderen vraag ik achter haar en Easton. "Hoe zit dat nu eigenlijk tussen jou en Easton?" Nu zie ik haar glunderen. Ik weet wel al een tijdje dat er iets aan het spelen is tussen die twee. "Het gaat goed, we zijn veel bij elkaar maar ik hoop eigenlijk dat hij me gaat vragen als zijn vriendin." "Hij heeft dat nog niet gedaan? Waar wacht deze jongen toch op? Er zit verdomme een prachtvrouw op hem te wachten." "Ik weet het maar de seks is wel goed." Ik rol met mijn ogen omdat ik wist dat ze het niet kon laten maar moet er dan toch wel mee lachen.

Niet veel later staat Tyler aan de deur om me op te halen en gaan we naar huis. Wat voelt dat toch goed om thuis te kunnen zeggen.

Blijf stemmen⭐️ en reageren💬! En btw Ik heb de 1K stemmen⭐️gehaald en daar ben ik echt heel erg blij om en wil ik jullie om bedanken.❤️

Liefs Eline. X

My stupid boss (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu