Eerder: Ik geef hem nog een korte kus op zijn mond en loop dan het kantoor uit. "Tot vanavond liefje." "Blaire!" Maar ik loop al naar mijn kantoor met rode wangen als ik eraan denk dat Pauline gewoon nog altijd op mij aan het wachten was terwijl ik gewoon seks had op het bureau van haar baas. Maar als ik binnen kom zit ze te werken en heeft ze niks door.
Tegen het einde van de week hebben Pauline en ik alles klaar gekregen waardoor ik echt trots op ons ben. En dit klinkt misschien veroordelend maar ik dacht echt dat Pauline een arrogante bitch was maar ik haar duidelijk onderschat en daar zit ik fout. Het is eigenlijk echt een lieve spontane vrouw. We zijn in deze korte tijd echt vriendinnen geworden en ik denk dat ik dit ook even nodig had. Iemand van het werk waar ik soms ook eens bij terecht kan als je Tyler er buiten laat natuurlijk.
Het is 18 december en binnen 6 dagen vlieg ik terug naar huis. Ik verlang ernaar om mijn familie terug te zien. Ik besef me nu ook dat ik ze misschien wat te weinig gebeld heb en daar voel ik me ook een beetje schuldig over. Ik weet wel zeker dat ik hun nog niet ga vertellen over Tyler. Ik weet dat dit niet eerlijk is tegenover hem maar ik wil gewoon niet dat mijn ouders teleurgesteld in mij zouden zijn als ze te weten komen of denken dat ik zo mijn diploma haal. Wat overigens niet waar is. Ik wil alles zelf doen en mezelf kunnen bewijzen.
Ik hoop dat Tyler het niet erg vind dat ik kerst niet met hem vier maar ik heb beloofd dat ik op nieuwjaar terug zou keren naar hem en de verloren feesten met hem ging inhalen.
En van afgelopen dinsdag kan ik zeggen dat hij 's avonds nogal zijn frustratie kwijt moest en niet heeft stil gezeten. Blijkbaar had ik hem nogal geïrriteerd op het werk en had ik een te grootte mond opgezet wat ik eigenlijk niet doe tegenover hem maar er was iets in me dat me pushte om hem wat uit te dagen. En ik moet zeggen het had effect. Ik moet lachen om dat moment dat hij 's avonds thuis kwam. Die avond heb ik toch een paar hoeken van het huis gezien.
Momenteel ben ik met Sarah door de winkels in het stad aan het rondlopen. Ze heeft me gebeld en heeft via Tyler mijn nummer gekregen. Maar ze had me dus gebeld met de vraag of we nu zaterdag konden kerstinkopen gaan doen. En daar zei ik natuurlijk geen nee op. Het is altijd leuk om Familie van Tyler beter te leren kennen.
Sarah gaat met haar hand tussen een paar kerstkleedjes in en winkelrek. "He en wat vind je van deze?" Ze reikt me een zwart jurkje aan met vanboven wat kant en om de middle van de jurk een zwarte zijden strik.
"Ja hij is eigenlijk wel leuk." Het is de eerste keer dat ze me een jurkje aanreikt dat ik wel leuk vind en mijn stijl is. Ik zal zeggen dat Sarah en ik nogal verschillen van smaak. En daarbij is ze al wat meer luxe gewend dan ik, voor mij hoeft al dat merk niet. Bij haar in tegendeel is ze er verzot van maar ja wat ook wel logisch is als ze in de modesector werkt.
"Ik vind dat je hem moet passen. Dan pak ik deze." Ze houdt enthousiast een wit kort glitterjurkje voor haar met lange mouwen.
JE LEEST
My stupid boss (Dutch)
Roman d'amourBlaire is een onzeker meisje maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft wilt haar diploma halen voor hotel en boekhouding. Zij woont samen met haar ouders en haar broer Jason en haar zus Lisa in een klein dorpje. Tot ze op een dag een b...