*Kirishima Eijirou*
Nincs is annál jobb mint mikor a haveroddal végiggurultok a városon görkorival és a kezetekbe meg egy-egy hot dog, csak, hogy semmi se akadjon meg a torkotokon véletlenül se. Persze nekem egy kavics miatt muszáj volt az árokba taknyolnom. De olyan szépen arccal előre estem, pontozni kellett volna. Kaminari persze a pofámba röhögött. Ezt még vissza kapod pikhachu.
Egy idő után csak elfáradtunk és leültünk a parkba egy padra. Ahogy említettem, Kaminari furcsán viselkedik. Ha valami hülyeség miatt akkor a pofájába fogok röhögni. Sóhajtok egyet majd felé fordul és komoly arckifejezéssel nézek rá.-Kaminari... Van valami baj? - térek rá egyből. Mit kerteljek?
-Mi lenne? - mosolyog rám miközben a fagyiját nyalogatja. Ez hamis mosoly, felismerem ha valaki megjátsza magát. Okleveles hazudozó vagyok, tudjátok.
-Furcsán viselkedsz. Jirouval történ valami vagy otthon? - faggatom.
-Nem fogsz békén hagyni, igaz? - feladó mosolyt villant rám
-De nem ám. - vigyorgok a cápa vigyorommal.
-Jó. Ne értsd félre amit mondok oke? - teszi a kezét a vállamra. Vesz egy mély levegőt majd lassan kifujja. Kíváncsian pillantok rá, vajon mi is lehet az ami nyomja a lelkét.-Mostanába olyan sokat lógsz Bakugouval... És...
-Féltékeny vagy? - vágok közbe.
-Nem! - arca kipirult mire kiröhögöm. - Had mondjam végig! Szóval... Sero mesélte, hogy hajnalok hajnalán egyszer, úgy 3 hónapja jöttél ki Bakugou szobájából és.... - egyre jobban csak dadogott, az én szemem kerekedik és arcom kezd lángolni. Olyan vörös a pofázmányom mint a hajam. - V... Volt valami a szád szélén... Az... Tényleg joghurt volt?-piros arca éppen nem lángol, akkor az enyém...? Nagyokat pislogok és elhúzódok tőle.
-Mert... Szerinted mi más lenne? - habogom itt össze-vissza. Minimum úgy viselkedhetek mint egy zavarba jött, beszédhibás emberke.
-Umm... Nem tudom. - én meg azt nem tudom melyikünk van jobban zavarba. Mindjárt benyög valami oltári nagy hülyeséget az biztos. - Kirishima. Őszintén válaszolj kérlek... - sóhajt, megcsapkodja az arcát. Oh... Fázis késéses hülyeség? - Csak ez... Azóta nyomja a lelkem, mióta Sero ezt elmondta nekem... És nem bírtam a gondolatot kiverni a fejemből... Szóval... - nyel egy akkorát, hogy szerintem a szomszédos városba is hallották. - Te... Vonzódsz a fiúkhoz....? - ez a kérdése meglepett. Vissza is ülök és elgondolkozom elég látványosan. Mert igazából ebbe sose gondoltam úgy igazán bele. Szépnek tartom a lányokat, a mellek látványa nekem is tetszik. Tán... Bakugou az egyetlen srác akire tudok úgy nézni...
-Nem. Nem vonzanak a fiúk. - adom a választ rá nézve.
-De akkor Bakugou... - remegnek ajkai.
-Figyelj Kaminari... - sóhajtok. Egy pillanatra lehunyom a szemem és próbálom összeszedni magam. Aztán egy rövides hallgatás után, belekezdek a mondandómba. - Nem. Nem joghurt volt, pont az amire gondolsz. Isten igazából nem érzem magam melegnek. Igen, van Bakugouval köztünk... Hát nem szeretők mert nem vagyunk szerelmesek. Inkább... Hogy is mondjam. Szépen szólva is azt tudom csak mondani, hogy dugópajtik vagyunk. - ledöbbent arcát látva el kell röhögnöm magam. Egyenesen bele a képébe és háton is veregetem eközbe. Gyorsan le is kapom ezt a tekintet és a telefonom rejtett mappájába száműzöm. Ez az arc egy kincs, felhasználhatom ellene ha meg akarom szopatni kicsit.
-De... Miért nem mondtad el? - csillognak a szemei a könnyektől. Jaj ne sírj, az nem férfias!
-Mert nem tartottam fontosan. Nem vagyok meleg, sose egy pasira se néztem ferde szemmel. Bakugou az egyetlen akinek sikerült valamit elcsesznie az agyamba. Ne haragudj, hogy nem mondtam el.
-Féltél,hogy elundorodom?
-Talán az is közre játszik. De ezt ne mondd el senkinek. Te se tudsz róla... És igen, akkor abba is hazudtam, hogy szűz vagyok. - fogom meg a vállát.
-Jó. - sóhajt egyet de aztán sunyin vigyorog a képembe. Ez gyors váltás volt fiam. - És ki van alul?
-Nem egyertelmü? - úgy nézek rá mintha ez másoknak is teljesen logikus lenne.
-Te? - félve teszi fel a kérdést a haverom.
-Az nem lenne férfias. Bakugou van alul. - már a gondolattól is folyik a nyálam szóval gyorsan le is törlöm a szám szélén kifolyó nyálam.
-Ebbe Bakugou belement? - döbbenten mereszti rám a szemeit. Vagy kétszer akkorák, mint valami tányér vagy nem tudom.
-Bele. Nem is kellet kérdezni. Fogta magát és bepucsított előttem. - már egy nyáltengerben úszom a mocskos fantáziám által.
-Ez...megdöbbentő. De most komolyan. Bakugou olyan.... Nem is tudom. Erőszakos, makacs, akaratos...-sorolja a tulajdonságokat
-Hát te nem láttad még azt az oldalát amit én igen. -Ahogy eszembe jut az arca amit szex közben szokott produkálni, arcom vörös lesz és a gatyámba egy sátrat állítottak.
-Hoh tesóóó, hűtsd le magad.-Röhög ki haverom.
-Majd lenyugodok... Valamikor.-Nézek magam elé ugyan olyan vörös arccal és beharapom alsóajkam. Lehet hamarabb megyek vissza a koliba mint ahogy terveztem....
Igen, úgy írtam, hogy van kijárási engedélyük. Remélem azért tetszett a rész.Megnéztem este egy Gintama részt és KB ez voltam, hogy ne nyerítsek a röhögéstől mint egy ló XD
Luv ya gyermekeim
BẠN ĐANG ĐỌC
What... (KIRIBAKU)
FanfictionMi? Mivan? Nem lehet ezt felfogni elsőre. Ezt az érzést. Lehet, hogy hónapoknak kell ehhez eltelnie. Mégis egyszer csak világossá válik... Úgy ahogy... Talán. De még így is csak a felszínt lehet kapargatni annak, ami igazából bent lapul a szívben, a...