*Bakugou Katsuki*
Itt még büdösebb van, mint a csatornába magába. Elfog a szorongás ezen a sötét és szűk járaton. A falon egy-egy kicsi lámpa ad csak egy kis derengő fényt. Mintha valami régi kriptába lennénk ami kicsit fel van turbózva. Ekkor viszont meghallunk egy sikolyt. Olyan fajta sikoly ez mint amikor valaki az utolsó perceiben is küzd azért, hogy megkegyelmezzenek neki.
-Minori...Minori....MINORI!-Fatgum szólal fel. Alapból megdermedtünk a sikoly hallatán de mikor Fatgumra nézünk...Egyenesen fortyogott a dühtől és teste kissé gőzölt, jelezve, hogy mindjárt átalakul a gombóc formájába ami be is következett. -Bakugou, ketten megyünk innenstől előre. Hawks, te a kölykökkel megkeresed a többi fogvatartottat. Van itt még két férfi és három nő még Minorin kívül.
-Fat....-Hawks utána akarna nyúlni de most én állítom meg a szárnyast.
-A mi harcunk ez. Fatgum és az én harcom. -Vörös íriszeimet az övéibe fúrom, jelezve, hogy értse meg. Nem tűrök ellentmondást. Deku bólint egyet, jelezve, hogy felfogta.
-Ha baj van, szólunk.-Fat az ujjait az adóvevőre rakja. -A többi ember számít rát....-Nem tudta befejezni, ugyan is egy ismerős hang ismét felcsengett.
-Kiverem a lelket is belőled!-A...hegyomlás hangja viszhangzik a kopott folyosók falain. Fáradt és megtört hangjától a mellkasom összefacsarodik. 3 napja fogva tartják, de ki tudja miket csinált vele az a patkány!
Felismertem azt az átható bűzt ami körbelengi az egész folyosórendszert. Száradt vér és halál szag keveréke, megspékelve egy kis patkány szarral. Fincsinek hangzik, igaz-e?
Még Fat elmondta Hawksnak a részleteket és a következő elágazásnál ketté váltunk. Hárman mentek a többi elrabolt személy után, és mi ketten egyenesen mentünk a sikoly hangja fele.-Bakugou...Ki tudja mit művelt ez a barom az emberekkel, de ha megvan Mino...Akira-sensei és Kirishima, azonnal vidd ki őket és ne harcolj. A te feladatod lesz kivinni őket....Én elintézem a pokolfajzatot és egy életre rács mögé dugom! Rohadjon meg!-ökleit ropogtatja. Hangjában érződik az elszántság és az, hogy mindenképp megbosszulja azt, hogy a senseinek szenvednie kellett. Nekem aztán nem fog parancsolgatni! Addig nem megyek innen sehova amíg szét nem rúgom Nezumi picsáját.
Egyre büdösebb van, ez a rothadt bűz keveredik a gyógyszer szagokkal és amit látok, egyenesen lesokkol. Egy cella, teli vérrel, egy szürke hajú nő, szakadt ruhákba, rémülettel a tekintetében, ahogy egy pasi dugja és a másik sarokba kiláncolva, mint egy állat....KIRISHIMA! A hosszú járat végén megtaláltuk őket. A senseit erőszakolja ....Nezumi. Fatre nézek aki már csak annyit tesz. hogy a puszta testét használva töri be a cellát és odatrappólva a pasihoz ellöki és akkora ökölcsapást mér rá, hogy nagy robajjal csapódik a falba.
-Hogy mertél a nőmhöz nyúlni?! -emeli fel a pulcsi nyakánál az egy szál pöcsben lévő, félájult Nezumit.
-Toyomitsu..?!-A sensei megszólalt. Hangja megtört, testtartása ernyedt és ha jól látom a lába közéből csöpög a vér. Teli van lila foltokkal, véraláfutásokkal és kötésekkel. -Bakugou-kun?!
-Katsuki....-gyenge férfihang jön a másik irányból. Tudom, hogy Kirishima az, nem kell odanéznem, hogy tudjam, hisz' az előbb láttam. Lila foltos az egész srác és csak úgy mint a Senseien, teli van kötésekkel de rajta még szúrások is vannak, mint aki adagolja magát, olyan látványt nyújtott a karja.
-Kuss...hegyhajú. Megbosszullak. -nem nézek rá, hanem odamegyek Fathez és Nezumihoz.
Nem mondok semmit csak ordítva robbantok a rohadék patkány pofájába. Füst keletkezik a helyiségben de mikor az eloszlik... Az arca meg van keményedve ott ahol robbantottam. EZ NEM LEHET!? Kirishima képességét ellopta vagy csak magába ültette őket vagy, ezt hogy?! Hátrahőkölök a döbbenettől. A pasi kezd magához térni és ekkor veszem azt is észre, hogy mágneses mező alakult ki körülötte ami szépen eltaszította magától Fatet. Nezumi a földre zuhant és csak letörölte a vért a szája széléről. Egyből neki támadok de az a kurva pajzs eltaszít magától! Hogy képes több képességet is befogadni a teste? Úgy, hogy ráadásul nem kéne, hogy elsőre kompatibilis legyen mivel sose volt képessége. Nem értem, és ez mérhetetlen dühöt gerjeszt bennem.
-Bakugou, lefoglalom a pasit, addig te szabadítsd ki Kirishimát és Vidd ki innen Minorit.
-De...
-NINCS DE!-szépen pofon vág. Mi az isten?!
Tch....Morgok egyet és mind a ketten felállunk, csak én Kirishima fele rohanok, még Fat próbálja megtalálni a gyenge pontját ennek a féregnek. Le akarnám robbantani a láncokat a falból de nem számítottam arra, hogy egy éles gyémánt szerű valami repül a pofám előtt el, ezzel is lassítva engem. Viszont ez lófasznyi volt és az egyik láncot le is robbantottam a helyéből, törmeléket hagyva maga után.
-Fat! -Hawks farol be. -A kölykök kivezetik a többi foglyot!
Fatgum és a pasi egymásnak vannak feszülve, még én a másik láncot próbálom lerobbantani ami sikerült is. Kirishima ájultan zuhan le a földre de én időben elkaptam. Menyasszonypózba felkapom a srácot és gyorsan odamegyek Hawkshoz aki már a gyenge tanárnőt a karjaiba vette.
-Vigyétek....ki őket!-Fat a falnak csapódott és a pasi már egy idegbeteg pofázmánnyal rohanna felénk de Fat ráugrott időben és próbálná elnyelni Nezumit, hogy fogva tudja tartani még kiviszi. Viszont ez a barom nem tudja, hogy Fat elnyeli az ütéseket és végső támadásként vissza tudja szolgáltatni ugyan olyan erősséggel ezeket az ütéseket és támadásokat.
-Menjünk kölyök!-rohan kifele Hawks, Akira-sensei gyenge testét fogva.
Morogva de én is sietek elfele innen. Azt a rohadékot el akarom picsázni de... Ezúttal szót fogadok és Fatgumra hagyom, nem makacskodom. Kirishima itt van a karjaimba, kiszabadítottuk őt és ez számít. Nezumi meg rács mögé fog kerülni egy életre.
A felszínre felérve, átvették tőlünk a két sebesültet és a többi sérült is a mentősök keze ügye alatt van már. A rendőrök felkészülve várják, hogy a hős felhozza a gonosztevőt. Nem tudtam csak szimplán várakozni... Nem figyelve senkire, a rendőrökre se, leugrottam a csatornába és rohantam vissza, hogy a patkányok királyát egy életre megleckéztessem. A harc robaját élesen hallom és hamarosan én is jövök, hogy széjjel robbantsak mindent.Sose fogja a Bakugou Katsuki nevet elfelejteni, azt garantálom neki személyesen....
....
Mára ennyi volt szerintem, bár nem tudom. XD Még meglátom, hogy lesz-e energiám írni még egy részt a mai nap.
YOU ARE READING
What... (KIRIBAKU)
FanfictionMi? Mivan? Nem lehet ezt felfogni elsőre. Ezt az érzést. Lehet, hogy hónapoknak kell ehhez eltelnie. Mégis egyszer csak világossá válik... Úgy ahogy... Talán. De még így is csak a felszínt lehet kapargatni annak, ami igazából bent lapul a szívben, a...