*Kirishima Eijirou*
Kaminari tényleg csempészett be egy kis piát. Hát behalok ezen a csávón. Szóval még tegnap este beszéltünk a többiekkel és másik osztályból is hívtunk át másokat. Jó lesz egy kis kikapcsolódás. Bakugout is rávettem. Jól forgattam a nyelvem. Ha értitek mire gondolok. Egy kis nyelvtechnika oda, egy kis bologatás ide, és voilá, meg van győzve. Az arca látványa olyankor, mindent megér. Na de csak eljött az este. Itt van Bakugou, Midorya, Todorokit is rábeszéltel, Mina, Mineta, Uraraka, Shinso, Kaido, Tetsutetsu, Tsuyu-chan, Momo, Kaminari, Jirou, Monoma, na meg persze én. Egész sokan lettünk amitől csak izgisebb az egész. Szóval mindenki issza a maga ki itókáját és közbe egy üveg már ki is üresedett szóval kezdőthet a játék. Az lett kitalálva, hogy az aki pörget, meg kell csókolnia azt akinél megáll az üveg. Akinek csaja vagy pasija van, annak elég az arcrapuszi. De ha a párja megengedi a csókot akkor nincs akadálya. Pasi pasival is lehet, csaj csajjal. Nincs apelláta. Aki nem vállal semmit annak le kell vetnie egy ruhadarabját. Már kezdünk ittasodni ahhoz, hogy ne lacafacázzunk ilyeneken. Bár utoljára tavaly játszottam ilyet. Hehe...
Na de mivel senki se mer kezdeni, ezért leszek olyan tökös, hogy kezdek. Cápavigyorral várom, hogy kinél is áll meg az üveg. Na meg a többiek is tűkön ülve várják vajon mi lesz. Végül csak megáll az üveg lassan és én arra irányítom a fejem ahol megáll. A lány arca olyan vörös mint a hajam. Ha azt mondom, hogy nagy mellei vannak, hosszú fekete haja és az IQ-ja elég magas, akkor leesik kinél is állt meg az üveg. Nyelnem kell egyet ahogy felállok és elindulok Momo fele. Legugolol elé de mikor közel hajolok hozzá, még megállok.-Csak mondd ha nagyom zavarban vagy... Akkor nem csinálom. - suttogom az ajkaitól pár milire ahogy itt gugolok előtte. Lehunnya a szemeit és nagy levegőt vesz amit lassan ki is fúj. Nagyon csinos lány és még okos is, de félénk is. Bólint egyet miután végig is gondolta mit akar. Elszánt a tekintete. Viszont az én szívem dübörög, és furcsa módon nem azért mert egy csinos lánnyal csókolózhatok. Lehunyom a szemem és tenyerem az arcára simítva érintem össze az ajkaimat Momoéval. Remeg kissé az ajka de inkább csak dominálok felette ahogy ah egy férfinek a dolga. Hamar viszonozza. Teljesen más ez mint amikor Bokugouval smárolunk. Ajkaimat puhán járatom az övéin, finoman és nem kapkodva. Nem fogok egy lánnyal hevesledni. Rövidre nyújtom a csókot viszont egy darabig nézünk még egymas szemébe. Az arca ha lehetséges még vörösebb lett.
-Kirishima-san... Meglepően.... Jól csókolsz. - ennyit mondd szinte a suttogásnál is hallkabba. Nő a nem létező egóm. Csak rá vigyorgok és visszaülök a helyemre. A többiek füttyögtek vagy újongtak amire a reakcióm csak nevetés. Bakugou viszont.... Csak lereagálja egy cittegéssel. Mi baja van? Féltékeny~?
Momo pörget. Látom Minetan, hogy várja, hogy nála álljon meg de sajnos csalódnia kell mert... Bakugounál áll meg. Elkerekedik a szemem és nem a döbbenettől hanem... Igazából nem tudom. Bakugou nyakán kidagad egy ér, kezd dühös lenni. Momo feláll és Bakugou elé letérdel. Kezei a mellkasa előtt tartja, félénk testtartása mindet elárul.
-Ne totojázzunk már! - Bakugou megfogja a lány vállát és magához rántva csókolja meg.... Dúrván. Momo teljesen lefagy mert... Azért Bakugou sokkal hevesebb ilyen téren mint én, tapasztalatból mondom. Érzem, hogy tenyerem izzad, a halántékomnál megkeményedik a bőröm és hevesen veszem a levegőt ahogy hevesen falják egymást mellettem.
Ellöki magától a lány és vöröslő arcát eltakarja kezével. Mindenki döbbentem bámul egy darabig, Momo is teljesen zavarban van. Szegény lány, kicsit sok lehetett ez így egyszerre neki. De csak visszacsoszog. A szőkehajú méregzsák meg csak pörget. Csak imádkozom, hogy ne Midoryánál álljon meg mert akkor itt nem smárolás lesz hanem gyilkossági kísérlet. Lassul az üveg és... Hát... A srác csak nyugisan ül és nem csinál semmi olyat ami ellenkezést mutatna.
YOU ARE READING
What... (KIRIBAKU)
FanfictionMi? Mivan? Nem lehet ezt felfogni elsőre. Ezt az érzést. Lehet, hogy hónapoknak kell ehhez eltelnie. Mégis egyszer csak világossá válik... Úgy ahogy... Talán. De még így is csak a felszínt lehet kapargatni annak, ami igazából bent lapul a szívben, a...