-11-

1.8K 106 13
                                    

*Kirishima Eijirou*

Isteni érzés behatolni abba a forróságba amibe Bakugou fogad. Derekát markolom erősen miközben kutyapózban kitöltöm őt. Lehajolok és homlokom a tarkójának döntöm miközben el kezdek mozogni benne. Nyögései töltik meg a hallojárataimat, viszont egy kissé én is kieresztem a hangom ahogy nyögve szalad ki a neve a számból. Nem mozgok gyorsan, de lassan se. Érzékinek mondanám most ezt, hiába érzem magam egy vad, kanos kutyának. Az is csoda, hogy ennyi piától még mindig képes állni a kukacka. Olyan érzés vele lefeküdni, szexelni, baszni, vagy éppen csak... Nem szeretkezni, az más, na de visszatérve olyan vele ez az egész, mintha már évek óta csinálnánk ezt az egészet. Bár nem olyan soká meg lesz az egy év. Folyton elveszek a szenvedélyek forró birodalmába ahogy most is. Szinte emészt a vágy ahogy gyorsítok egy kicsit. Felegyenesedem viszont mellkasánál tartva őt is felhúzom. Meglepődött, hisz' megugrott, viszont aztán ugyan úgy nyöszörög tovább. A vágyam az egekben van, a farkam pulzál ahogy egyre közelebb kerülök az édes orgazmushoz. Mondhatni, józanító szex, de tudom, hogy egynél nem fogunk megállni. Itt az egész éjszaka, holnap hétvége, vagyis már az van. Még gyorsítok és ekkor érzem, hogy gerincemen is végig megy az ismerős érzés ahogy tövig nyomva magam belé, elélvezek. Szívem kalapál és légzésem gyors. Ki is húzódom, egyből hátára fekszik. Nem gondolkozok egy percig se, mit is kell tennem.

...

Fel kellett egyszer kelnem. Fájt a szívem mert Bakugou az oltári menetek után be is aludt. Olyan cukika mikor alszik. Mint egy szunyókáló pincsikutya.
Mostmár mindenki nyugovóra tért. Nincs zaj, a lámba fénye se szűrődik be a kulcslyukon. Kikászálódok Bakugou mögül. Mikor előtte állok, megsimítom az arcát és nem bírom megállni, hogy adja szájára egy édes puszit. Nem ébredt fel de... Valamit formáltak ajkai, mintha beszélne álmába. Mert valószínűleg ezt csinálja...

-Shima.... Kirishi...ma. - nagynehezen kihallottam mit is motyog ez a pitypang fej.

Érzem, hogy arcom egyre vörösebb a ténytől, hogy rólam álmodik. Persze a világért sose fogja nekem elmondani ezért nem is fogok rákérdezni. Nem akarom elbaszni a barátságot ami köztünk van, hiába van ez a kis extra. Viszont kezdem kapizsgálni mi is kezd bennem kialakulni, ami nagyon nem hiányzik kettőnkre nézve.
Na de ezt a romi filmbe illő pillanatot megszakítom mivel a holyagom mindjárt kiszakad. A sör jótékony hatása, hogy sokszor kell hugyoznia az embernek. Ennyiből nem szeretek sok sört inni mert kipisilem még a Niagarát is. Szépen hallkan slattyogok a WC fele amikor is érdekes hangokat hallok Kaminari szobája felől.

-Hit.. Hitoshi.... - halk nyöszörgés csapja meg a hallokészülékeimet. De mindjárt behugyozok! Nem baj, visszatartom mert megesz a kíváncsiság. Nem szép dolog amit most csinálok de a kíváncsiság nagy úr. A kulcslyukon bekukkantok és Kaminarit meg is pillantom az ágyán. Egyedül van. Huh, megnyugodtam, nem csinál hülyeséget. - Ne... Nekem... Barátnőm van.... Ne!!! - felkiabál álmába mire bömbölni is kezd. Nem bírom ezt hallani ezért be is nyitok hozzá és felkeltem. Nehezen kel fel, folyik róla a víz, szemei hírtelen pattannak ki, kis áramütést is kaptam de ennyit kibírok. Liheg, szinte zihál. Felül és könnyeit törölgeti. - Hogy kerülsz ide? - motyogja elhaló hangon.

-Budira mentem és meghallottam ahogy kiabálsz. - mondom a válaszom ami nem is hazugság.  - Kaminari... Nagyon fura vagy már lassan 3 napja. Beavatnál kérlek mi is a sztory.

Egy oltári nagy sóhaj hagyja el ajkait, megvakarja a tarkóját majd rám emeli sárgás szemeit.

-Te is őszintén elmondtad a Bakugous sztoryt, most rajtam a sor, igaz?

-Igen! - húzom ki magam.

-Akkor kezdem... - nagy levegőt vesz, majd kifújja. - Tavaly volt egy kis... Élményem Shinsouval. Akkor már tetszett Jirou, próbálkoztam is nála de... Azt senki se tudja, hogy Shinsounak az agymosást se kellett használnia rajtam, hogy szét tegyem neki a lábam. - arcát a tenyereibe temeti. Nem jó ilyennek látni a hamburger imádó idióta Pikachu haveromat. Hátát simogatom nyugatóan. - Valami megfogott abban a sunyi mosolyában és sportfesztivál után, a folyosón, mikor már senki sehol nem volt, egymásnak estünk. Nem... Nem rakta be... De az ujjait igen. Gusztustalan módon élveztem és csak azért nem mentünk tovább mert az eszem azt diktálta, hogy én hetero vagyok és Jirout akarom. - már megint elerednek könnyei. - Sajnálom, hogy hazdtam neked de annyaira szégyellem magam amiatt a dolog miatt!

-Figyu Pikachu, nyugodtan elmoddhattad volna akkor is mikor a Bakugous dologról nem is tudhattál. Nem ítélkezem senki felett, így, hogy még tudod is mi a helyzet, jogom sincs hozzá. Csak gyötör és gyötör a ridat, ha valakinek nem mondhatod el, tapasztalatból mondom. Tudom, pasik vagyunk de néha ránki is ránk fér a lelkizés. Szóval... Biztos vagy benne, hogy csak azért nem mentetek tovább mert Jirout akartad? - nézek rá sokat sejtetőn.

-Igen... Biztos. - ez nem volt túl meggyőző.

-Szerintem meg csak féltél egy kukitól a popódban. - sunyi cápavigyorom lekaparhatatlan. Pikachu pofája tiszta vörös és konkrétan lelök az ágyra. Aucs! - Hé!

-Te könnyen beszélsz, Mr.Én vagyok felül!

-Jó, ez igaz. - vakarom a tarkóm majd törökülésbe vágom magam. - De most komolyan Kaminari.

-Te mit éreztél mikor először csináltad Bakugouval?

-Ha te azt tudnád, tesóm. A mennyekbe jártam. - elaléltam teljesen ahogy az első alkalmunk eszembe jutott. Térdemen könyökölve támasztom a tököt. - Szűk, forró és isteni. - szívom be élesen a levegőt. Talán a kukeszom is felállt már megint. - Azok a nyögések, formás popó, selymes szőke haj, és az arca olyankor... Kaminari, én szerintem kifogtam a főnyereményt.

-Hűtsd le magad tetya! - neveti el magát de aztán csak elkomolyodik és maga elé néz. - Én is... A mennyekbe éreztem magam, pedig csak az... Ujjai. Istenem Kirishima! - nyög fel panaszosan. - Olyan jól csinálta! - hajol a pofámba egy pszihopata nézésével.

-Hoh! Nyugalom. Tudod ezt szerintem át kell gondolnod, itt, és itt. - mutatok a fejére és a szívére. - Nem vagyok egy randi guru, ezt neked kell kitalálnod, hogy Jirou kell, vagy Shinsou.

-Mert te, hogy érzel Bakugou iránt?

-Az most lényegtelen, Kaminari.

-Nem! Nem az.

Egy sóhaj hagyja el ezuttal az én számat. Pont engem kérdez aki azt se tudja merre van az arra...

...

Meghoztam a kovi reszt. Remelem tetszett. Helyesirasi hibakert sorry.


Luv ya gyermekeim ❤️🐈

What... (KIRIBAKU)Место, где живут истории. Откройте их для себя