*Kirishima Eijiro*
-Kirishima...-nyöszörgi. Tekintetében vágy lapul. Az ajkai eltátva még az után is , hogy a nevem nem egyszer hagyta el a száját. Ennyire élvezné ezt is? Nem mozgok gyorsan, inkább ilyen lassabb tempóban, de azért nem tata sebességgel. Nyakához hajolva adok puszikat érzékeny bőrére amiket az én nyomaim díszítik. Szép kis lilás foltok amik holnapra még jobban besötétednek.
Nagyon a határomon vagyok már szóval kicsit gyorsítok is a tempómon. Tenyereit a hajamba vezeti és vörös tincseimet meg is huzigálja kissé miközben háta felvesz egy ívet. Szemét összezárja és a nevemet nyögve élvez el a hasára. Ezt végignézni mindig ha szexelünk ,tiszta élvezet, esküszöm. Mivel csak én láttam még ezt az oldalát úgy isten igazából és teljesen ki is sajátítom magamnak ezt. Én még mozgok mert nem mentem el, viszont nekem se kellett sok. Megmarkolom a derekát és tövig nyomva magam élvezek el hosszan és intenzíven. Szívem dübörög és légzésem már-már zihálásba megy át ahogy próbálok lenyugodni. Kihúzódom és elhuppanok mellette hassal a földön. Érzem, hogy szúrós tekintetével méreget de én csak rávigyorgok a cápamosolyommal.-Utálom mikor bennem mész el! Küszködhetek azzal, hogy kimossam magamból. -morogja a képembe de én csak adok neki egy puszit.
-Ahhoz képest eléggé kéjes pofát vágtál mikor megtettem. -sunyi arcomról a vigyort nem lehet lekaparni.
-Heh...Persze. -Megpöcköli a homlokom. Egy kis pihi után fel is áll. Egyből látom ahogy az ondóm ott folyik a combján le. Sose fogom ezt a látványt megunni.
Még ő felöltözik és egy töröközőt fogva lép ki a szobából. gondolom megy zuhanyozni, addig én is felöltözöm és összébb pakolom a cuccokat az asztalán. A könyökömön támaszkodva nézek kifele az ablakán. A nap kezd lemenni. a horizont mögül csak egy naracssárgás félgömb látszik már csak ki. Az ég sárgás rózsaszínes színekbe pompázik. A szerelmespárok ilyenkor szeretnek nagyon sétálgatni a párjaikkal a parkba vagy a szülők leviszik a gyerekeiket játszani, és mikor már sötétedik, mennek haza. Én is szeretem ezt a napszakot, van, hogy Pikachuval olyankor megyünk ki a pofánkat tömni valami egészségtelen kajával, de van, hogy egyedül is kimegyek csak úgy. Most is kedvem támadt egyet kimozdulni mert az angollal már úgyse haladunk sehova. Elő is kapom a telefonom és Kaminari számát keresem benne. Megtalálva azt, már a hívás gombra nyomok. Kicseng, de alig pittyeg kettőt a telefonom és már fel is vette.
-Szia, Kirishima.
-Milyen vékony lett a hangod Pikachu. -kuncogok.
-Lökjed Piroska.
-Csak Kaminarival akartam lemenni egyet tömni a fejünket de ha veled van, Jirou, most akkor békén is ha...
-Menjünk négyen!-hallom már meg azt akit eredetileg hívtam.
-Négyen? -a lány hangja értetlen mire csak nevetek. Én tudom ki a negyedik személy.
-Éppen zuhanyzik. -adom a választ.
-De ki?!
-Bakugou.- adom a lánynak a választ.
-Akkor megvárjuk és utána menjünk enniii.-De be van pörögve Kaminari. Bár az sose baj.
-Nekem okés.- Jirou beletörődött sorsába, hogy 3 kannal lesz összezárva.
-Majd gyertek át ha Bakugou is kész.
-Jólvan haver. Csumesz. Jó 10 perces hancúrozást!
-Piroska!-Dühös női hang. Persze Kaminari meg én csak nevetünk, aztán lerakom a készüléket.
Fogom az angol cuccaimat és átbattyogok a szobámba. Ott aztán csak ledobom ezeket az asztalra. Hajamat most nem lövöm be hanem inkább hagyom így. Felveszek egy fehér trikót és rá egy ilyen... Khaki alias libafos színű rövid ujjú inget és egy terepmintás halászgatyát na meg persze az elmaradhatatlan piros klumpámat mind ezekhez. Imádom még mindig és nem fogok tőle még akkor se megválni ha már a lábamon rohadna. Ezzel hamar meg is vagyok és slattyogok vissza Bakugou szobájába ahol ő már ott van a fekete pólójába és fekete nacijába.
-Jössz velünk enni?-teszem fel neki a kérdést.
-Fáradt vagyok már. -ennyit lök oda nekem.
-Naaa gyere már! Állom a részed.- kulcsolom össze az ujjaimat a mellkasom előtt és nagy, kiskutyaszemekkel nézek rá.
-Jó. -mormogja ismét és előkutatja a cipőjét amit felvéve, indulásra kész. -Kik jönnek még?
-Kaminari és Jirou, Midoriya....-sunyi vigyort villantok rá.
-Mi?! Rohadt Deku is jön?! Akkor én nem megyek!
-Csak vicceltem. Midoriya nem jön. -nevetem el magam.
-Ne viccelődj mert a képedbe robbantok, hegyhajú rohadék!
-Inkább menjünk. -kivágom az ajtót és Kaminari szobája fele veszem az irányt. Ott ültek Jirouval az ágyon és videókat néztek. Persze az érkezésünkre már felfigyeltek és Jirou egyből elrakta a telóját -Mehetünk, gerlepár?
-Persze!-Pattan fel Kaminari és velem ökölpacsizik, közbe olyan hangokat adtunk ki mint két hülyegyerek akik a gyogyóból szöktek volna meg.
-Csak menjünk már!-Dörmög a szőkeségem.
Most tényleg birtokos jelzőt használtam? Igaz, hogy csak gondolatba....
...
Na ez lenne a kövi rész. Remélem tetszett. :3
YOU ARE READING
What... (KIRIBAKU)
FanfictionMi? Mivan? Nem lehet ezt felfogni elsőre. Ezt az érzést. Lehet, hogy hónapoknak kell ehhez eltelnie. Mégis egyszer csak világossá válik... Úgy ahogy... Talán. De még így is csak a felszínt lehet kapargatni annak, ami igazából bent lapul a szívben, a...