Κεφάλαιο 29

56 11 14
                                    

Αφιερωμένο σε όλες, κορίτσια μου, siatou_mrt MelinaDTriant reimiwrites... Μου δίνετε την έμπνευση και την όρεξη να γράψω (θέλω, δεν θέλω πολλές φορές 😋) και σας ευχαριστώ! Ελπίζω να το απολαύσετε!!!🎁

🍑🍐🍒🍹

Καλημέρα
^

Είναι ακόμα μία Δευτέρα και κατηφορίζω προς το σχολείο. Έχω αρκετά καλή διάθεση για κάποιον ανεξήγητο λόγο και αυτό, από μόνο του σαν γεγονός, με τρομάζει.

Σίγουρα κάτι θα συμβεί, να το δεις, σκέφτομαι.

"Καλημέρα, Δαράκου!" αναφωνεί εξίσου περιχαρής ο Βλάσης που, ως συνήθως, βρίσκεται μπροστά μου, ή και πίσω μου, κάθε πρωί. "Τι κάνουμε;" ρωτάει παιχνιδιάρικα ενώ ρίχνει το μπράτσο του πάνω από τους ώμους μου και με τραβάει κοντά του.

"Ό,τι μπορούμε," απαντώ προσπαθώντας να μην φρικάρω εντελώς από την τόσο κοντινή μας επαφή.

Θα το πάρει το κουλό του όπου να' ναι, δεν θα το πάρει; Εδώ θα το αφήσει; Κρατήσου! μου δίνει κουράγιο και το αντράκι.

Αλλά είναι το άρωμά του τόσο έντονο στα ρουθούνια μου, η κίνηση του κορμιού του τόσο ρυθμική δίπλα μου, το χέρι του που κρέμεται χαλαρό τόσο κοντά πάνω από το στήθος μου, που δεν νομίζω ότι θα αντέξω δευτερόλεπτο παραπάνω.

"Εσύ καλά;" ρωτάω, απλά για να πω κάτι, ενώ σηκώνω το χέρι μου για να βγάλω το δικό του από πάνω μου. Αλλά με το που πάω να πιάσω τον καρπό του, με έχει πρώτος πιάσει κι έχει μπλέξει τα δάχτυλά μου με τα δικά του. Γυρίζω ξαφνιασμένη αλλά ταυτόχρονα και εκνευρισμένη με τις πρωτοβουλίες που για άλλη μια φορά παίρνει, να τον αγριοκοιτάξω αλλά αμέσως το μετανιώνω.

"Είμαι πολύ καλά, Ματινάκι," μου απαντά κοιτώντας με βαθιά στα μάτια - χωρίς να παίρνει το βλέμμα του από το πρόσωπό μου και συγκεκριμένα από το στόμα μου.

Το στόμα μου; Τι εννοείς κοιτάζει το στόμα μου; Γιατί είμαστε τόσο κοντά; Τι; Τι πάει να γίνει τώρα; σκέφτομαι και νοητά πετάγομαι ως το ταβάνι - που δεν έχει κιόλας ο ανοιχτός δρόμος.

Στην πραγματικότητα, κάνω κίνηση να απομακρυνθώ και καταλήγω να του δώσω αγκωνιά στα πλευρά.

"Πας καλά, ρε συ;" ρωτάει με αγριεμένο πλέον το βλέμμα.

Τώρα, μάλιστα! Μ' αυτό το βλέμμα ξέρω καλά τι να κάνω, ξαλαφρώνω νοητά. Αλλά μόνο για δευτερόλεπτα.

Zero And CountingWhere stories live. Discover now