19.

126 11 0
                                    

Revelionul :
Ăsta e al 2-lea revelion petrecut împreună cu Kevin.
- Ce facem în seara asta? mă întreabă el.
- Păi...nu știu...tu ce idei ai?
- Vrei să bem? pune cu o față destul de perversă, dar nu bag de seamă acest gest.
- Doar cu o condiție... spun după câteva momente.
- Uimește-mă. râde el.
- Nu exagerăm cu alcoolul.  Pe bune. Nu foarte mult. Și mă refer la tine, știi bine.
Tace. Nu zice nimic.
- Deci....? adaug eu ridicând o sprînceană.
- Bine. Fie. spune el jucându-se cu degetele pe volan.
- Ești un mic drăcușor. adaugă el dând din cap într-o parte și alta.
- Asta e. Dar nu vreau să o mint din nou pe mama ta. Și nu vreau să fiu din nou stâlpul tău din cauză că nu te poți ține pe picioare, când vrei să mergi la baie sau să mănânci.
- Ok. Bine. Am înțeles. Nu mă mai iubești.
- Cum poți să spui așa ceva? spun prefăcîndu-mă rănită. 
-Bem și noi o dată la nu știu cât timp și nu mă lași să mă distrez. spune dezamăgit.
- Așa te distrezi? Asta numești tu distracție? Că bei până nu mai știi de tine?
- Nu chiar. Distracție e când tr îmbeți cu prietenii. spune el uitându-se în cealaltă parte.
- Dar ai dreptate. Recunosc că ai dreptate. Nu trebuie să bem ca să ne distrăm. adaugă el.
- Nu am zis să nu bem deloc, dar nu trebuie să exagerezi. Dar, fie, în seara asta te las că este revelionul.
- Mersi. Dar dacă chair te deranjează atât de tare, nu mai bem deloc. spune el deranjat.
- Nu. E ok azi. Dar doar azi.
- Bine.

Seara
Îl aștept pe Kevin să vină de la magazin cu cumpărăturile. A luat câteva gustări și bere cât pentru tot blocul.
-Ce faci? Ai luat să dai și la vecini?
- La ce te referi? La gustări? zice zâmbind.
- Ce glume bune ai în program... sarcasmul meu sper să nu i se parcă răutăcios.
După jumătate de oră vine și Kaila cu Peter, care aduc și ei ceva de băut. Vai, păi în câteva ore ăștia nu or să mai știe de ei.
Dar, trecând peste asta, ne distrăm mai bine decât mă așteptam. Kaila și Peter nu au băut atât de mult. A băut Kevin cât pentru noi trei.

Eu, Kaila și Peter nu bem decât o sticlă de bere de 2,5 litri fiecare și câteva shoturi, dar se pare că lui Kevin nu-i ajunge cât bem noi... Bea atât de repede și de mult de parcă i le ia cineva de la gură. Și se pare că nu se mai satură.
- Noi plecăm, sigur te descurci singură cu Kevin în starea asta? întreabă Kaila îngrijorată.
- Da, e ok. Mă descurc. spun în timp ce mă uit înspre Kevin.
- Nu crezi că ar fi bine să chemăm salvarea? intervine Peter.
- Nu. Nici gând. Nu e nevoie. spun eu panicată .

Mai bea câteva pahare, și după ce se îmbată bine, vrea să facem dragoste. Normal. Îi dau unuia un deget, îți ia toată mâna.
- Kevin, te rog, lasă-mă-n pace.
- De ce pui, nu mă mai iubești? de abea vorbește.
- Știi că nu e vorba de asta. E vorba că ești beat muci.
- Vai, dar mă jignești. Nu sunt nici măcar amețit. Acum taci și hai în pat.
- Kevin lasă-mă-n pace, serios.
Oricât aș insista, nu se oprește.
Îmi dă o palmă și adaugă :
- Mai poți comenta mult? Acum taci și dezbracă-te!
- De când și până când dai tu în mine? spun șocată.
- De când vreau eu. Tu nu ai auzit ce ți-am spus să faci? Hai, mișcă-te mai repede...
Nu vreau scandal, așa că accept consecințele. Dar treaba asta nu v-a rămâne așa.

războiul sufletelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum