- Deja trebuie să ne facem bagajele? întreb când intru pe ușa camerei de cămin.
- Da. Tu de ce ai întârziat atât? Ce ai mai făcut la facultate? Trebuia să ajungi acum jumătate de oră. încearcă Zack să fie dur, dar nu-i prea iese.
Am mai avut până azi un proiect destul de mare de făcut, și spre surprinderea mea, a ieșit mai bine decât mă așteptam. Sper să fie și nota pe măsură.
- Păi...știi... spun rânjind.
- Ce anume să știu?
Nu mai zic nimic, doar stau în ușă și mă uit la el cât de frumos poate fi.
- Ce stai acolo? Hai, grăbește-te! Altfel pleacă timpul și nu ne mai dă cheile.
- Bine, gata. Nu mai fi nervos. mă dau bătută.
- Nu sunt nervoas, dor puțin stresat, sper să îți placă. spune venind încet spre mine.
- O să îmi placă. De ce să nu îmi placă, mai ales că ești și tu cu mine. încerc să îl calmez, în timp ce îl mângâi pe obraz.
Îmi lasă o pupă pe frunte și se întoarce la bagajele lui.
Îmi scot din ghiozdan ce am luat de la Cărturești pentru el, o carte care și-a dorit-o de multă vreme, dar a tot uitat să meargă să o ia, așa că i-am luat-o eu. Fapt pentru care am întârziat jumătatea aceea de oră.Ajunși la cabană, primul lucru pe care-l facem (în afară de dus bagajele sus) este să luăm o placă se surf și să mergem pe apă.
- Nu-ți mai lua costumu de baie, hai să mergem așa. spune Zack în timp ce își dă tricoul și pantalonii jos.După cam trei ore de stat în apă, timp în care ne-am "bătut" și am uitat de noi complet, se întuneca.
- Mergem și noi înăuntru? întreb eu.
- Da.
- Nu ai luat prosoapele? ridic puțin tonul la el.
- Am....am cam uitat de ele. lasă capul în jos.
- Bine...ok...lasă. Nu-i nimic. încerc să.mi păstrez calmul.
- Fugim până înăuntru? încearcă să zâmbească să mai detensioneze situația.
- Da.- Mă duc să îmi fac baie, tu ce faci până atunci? Faci un ceai și ceva de mâncare, te rog?
Îmi place foarte mult să ne împărțim sarcinile, așa ne ocupă mai puțin timp.
- Dar ce spui dacă, facem baie împreună, și ne ocupăm și de cină împreună?
Vine spre mine și face iar faza cu fruntea, după care se joacă cu nasul lui de al meu.
- Mhm...bine, dar pune tu spună în cadă, până atunci pregătesc halatele și prosoapele... spun eu, sperând că după ce terminăm cu baia, îi dau cartea pe care i-am luat-o. O pun sub perna mea, în așa fel încât să nu se vadă.
- Gata aici, tu, ești gata? mă întreabă Zack.
- Normal.[.....]
- Am...am ceva pentru tine. spun cu o față de cățeluș, în timp ce ne bem caiul în pat, uitându-ne la un film.
- Ce? spune el curios și își lasă cana pe noptieră.
Îmi las și eu cana, și dau cartea. Reacția lui e una foarte ciudată, în sensul că nu mă așteptam la asta: începe să îi curgă 2 lacrimi de fericire.
- Chiar atât de mult îți doreai cartea asta? întreb eu râzând.
- Da, normal. O ador. Abea aștept să o citesc. Îți mulțumesc atât de mult. spune în timp ce mă pupă pe frunte și începe să o răsfoiască.
- Nu...nu știu cum să îți mulțumesc. adaugă el după câteva minute bune, zâmbind larg.
- E de ajuns această excursie, sincer. zâmbesc la rândul meu.Seara se încheie prin ai citi câteva pagini din cartea nouă.
După câteva momente în care ne puseserăm deja în pat, povestind, ni se face cald și ne dezbracăm, rămânând doar în lenjeria intimă.
Începe să mai facă chestia pe care o ador cu fruntea, ne ami sărutăm, mă mângâie destul de grijului.
- Vrei să facem asta? întreabă el în șoaptă.
- Da.
- Ești sigură?
- Da. spun tot în șoaptă.
CITEȘTI
războiul sufletelor
Romance[Finalizată] Ioana îl iubea în secret pe Kevin, dar se pare că acesta știa. Își bat joc unul de altul până ajung să se iubească. Povestea dintre cei doi se complică când, după doi ani jumătate de relație, Kevin este obligat de tatăl său să meargă cu...