Vystúpila som z auta a bez slova vošla do domu. Vletela som do izby 2 a zatresla za sebou dvere. Jeremi ma nasledoval ako poslušný psík. Veď preto, iné mu ani neostáva. ,,Idiot blby!" Nadávala som popri pobehovaní po izbe. ,,Ja či on?" ,,Obaja! Prečo to všetko tak komplikujete do šlaka s chlapmi!" Deprimovane som sa uvalila na posteľ. ,,Ste strašný." Povedala som zúfalo. ,,Čo už." Potiahol sa ku mne a pobozkal ma na čelo. ,,Bože čo s ním je? Veď nikdy takýto nebol." ,,Ty to nevidíš? Je z teba úplne v riti." ,,A to už prečo?" ,,Ty to vážne nevidíš veď je do teba až po uši. Alebo..len žiarli. Mal ťa cely čas len pre seba a teraz som tu ja a musí sa o teba deliť. Vadí mu to." Prevrátila som sa na brucho. ,,Ale netrep." ,.Nie vážne. Veď sa zamysli." Tak som sa zamyslela a dávalo to zmysel. To druhé samozrejme. Vždy ma mal pre seba a teraz žiarli. ,,Asi máš pravdu. Neriešme to teraz musím sa odreagovať." Posadila som sa k notebooku a začala vytvárať pozvánky na moju narodeninovú párty. ,,Tak s tým ti viem pomôcť..." začal ma bozkávať na krku. ,,Prestaaň." Chichotala som sa a dal sa venovala pozvánkam. No on neprestal. ,,Pomáham ti odreagovať sa." Stále ma bozkával na krku a tak som sa k nemu otočila a začal mi bozkávať aj tvar. ,,nie nie zabudol si? Hnevám sa na teba. Toto je tvoj trest." ,,Čo to že nič nebude? To je môj trest? A dáš mi aspoň pusu?" ,,Hmmm nie." Pinknem mu po nose a venujem sa pozvankam. Stisne ma okolo pliec a zhodí ma na posteli na chrbát. Začne ma šteklit a bozkávať. A ja pištím a jačím nech ma nechá ba pokoji lebo dostane. Vtom do izby vtrhne Eddy ,Fred no videla som aj pootvorené dvere u Ryana. ,,Deje sa niečo ?" ,,Nie diki chalani." Prikyvli a odysli. ,,Dobre stačilo. Musím urobiť tie pozvánky." Presunula som sa k notebooku a teraz sa už naozaj venovala pozvankam.
Pozvánky sú hotové aj rozposlane, Jeremi spí a ja sa idem prezliecť. Potichu som vyšla z izby na chodbu. Ryanove dvere do izby boli pootvorené. S niekym telefonoval. ,,A myslíš že sa nesnažím na ňu zabudnúť? Myslíš že sa nesnažím na ňu nemyslieť ale je to ťažké keď ju mám vždy pred očami s tým jej debilkom!" Ani neviem ako a opieram sa o zárubuňu pred jeho izbou . Rýchlo som sa spamätala a vbehla do mojej izby3. Vybrala som si vínovo červenú košieľku na spanie a šla som za Jeremim. Zastavila som sa vo dverách. Jeremi niečo zbesilo hľadal na notebooku. ,,Ty si s tým neprestal." Povzdychla som si sklamane. Prišla som k nemu a na obrazovke Svitek bombu. Stránka na filmy. ,,S čím?" ,,Ale nič tak čo si vybral?" ,,horor nevadí?" ,,Nie tie milujem. Aký?" ,,Nočné mory z temnôt. Môže byť?" ,,Jasne." Prezliekla som sa a hodila sa na posteľ. ,,wouu! To ma provokujes?" ,,Dajme tomu že hej." Prišiel ku mne začal ma šteklit a bozkávať. ,,Nie! Prestaaan!" Smiali sme sa a váľali po posteli. ,,Budeš ma ešte provokovať?" ,,Myslíš že toto ma presvedčí aby som prestala?" ,,A nepomohlo to?" ,,Nie." Zvalil sa vedľa mňa a prázdne vzdychol. ,,Fajn vzdávam sa. Budem sa musieť premáhať. Ale, zaslúžim si." ,,Presne." Pobozkala som ho a potom som sa už naplno venovala filmu.
Keď so m sa ráno zobudila, Jeremi tu nebol. Vstala som a prešla som cez chodbu do kúpeľne. Stál v nej Ryan len šortkách. Má krásne vypracované telo. Vždy sa mi to na ňom páčilo. ,,Ou sorry." ,,V pohode ja si len umyjem zuby a idem." Zapla som sprchu a zavrela dvere. Dala som si dolu košielku a len v nohavičkách som vošla do sprchy. Zatiahla som záves a dala si dolu aj tie. ,,Tú košieľku som na tebe ešte nevidel. Ako sa to vola normálne...?" ,,Negližé." ,,Nó toto presne. Ináč si v nej strašne sexi." Zasmejem sa. ,,Ďakujem ty tiež nie si na zahodenie v tých šortkach." Odtiahla som záves a zabalila sa do uteráka. ,,Na zahodenie nie si ani ty..." podišiel ku mne a prezeral si ma od hlavi až po päty. Posunul sa ešte bližšie. A ešte bližšie. Takmer sme sa nosmi dotýkali. ,,Si neuveriteľne krásna." Omotal si prameň mojich vlasov. ,,Ryan.." ,,Ja viem prepáč. Niekedy sa proste nechám uniesť prepáč." Prehrabol si vlasy a vyšiel z kúpeľne. V tom do kúpeľne vošiel Jeremi. ,,Ty si tu?" Povedala som naprázdno. ,,Hej ale čo ste tu robili vy dvaja?!" ,,Nič." Odpovedala som neprítomné a prešla som do izby3. Vybrala som si krop topove tielko a svetlulinko ružovú sukňu.
Vlasy som si vyfukala a natočila. Vzala som si kabelku vyšla som von. Nastúpili sme do môjho čierneho Randrowera. S Jeremim sme sa odviezli do školy. Vystúpila som z auta a zamkla ho. Už začína byť chladno a mám sukňu. Parada. Jeremi mi dal svoju koženku a chytil ma za ruku. Kráčali sme ruka v ruke ku vchodu. Keď sme boli pri skrinke vybrala som si veci zavrela ju. ,,Tak fajn, vidíme sa po škole?" ,,Nie dnes nie teda môžme na obede ale vieš, pondelok, mám toho veľa." ,,Jasne tak čau." Nahol sa a pobozkal ma. Bozk som mu opatovala. ,,Dobre dobre stačí už musím ist. Papa." Otočil sa, ešte mi zamával a odyšiel. Hneď za mnou pribehli baby.
,,Úuu to bolo zlatee." Rozplývala sa Lauren.
,,Sekne Vám to ale stále si myslín že Ryan sa k tebe hodí viac." Ozvala sa Niky. Vždy to tvrdila.
,, O tom sme sa už bavili.."
,,Áno a ja stále trvám na svojom. Ale o inom som chcela. Kto každý bude na tvojej párty?"
,,Fuuu tak to je na dlho. Takmer všetci ktorých mám na Facebooku. A pár dalších. Zatiaľ mi to vychádza tak na 200 až 300 ľudí."
,,Páni tak to bude teda žúr."
,,To teda bude dúfam že prídete.
,,Jasne!" Takmer vykríkla Lauren.
,,Že váhaš." Prevrátila oči Nika.
,,Fajn tak poďme na hodinu o už bude zvoniť." A tak sme šli. Deň v škole prebehol ako vždy nudne. Konečne prišiel čas obedu. Sadli sme si s našou skupinkou za náš stôl v strede jedálne. ,,Videl som vás s Jeremim. Uvedomuje si že mi preberá kočku?" ,,Smola Tyler, už som zadaná." Rozosmiali sme sa. ,,Ten chalan sa mi páči." Poznamenal Jack ako by nič. ,,Hej je fajn ale viac sa hodíš k Ryanovi. Tiež super chalan." Nika to tvrdí stále ale od Boba som to ešte nepočula. ,,tiež si myslím." No jasne cela Nika. ,, Fanj bavme sa o inom." ,,Hej bude to na mieste keďže práve prichádza." Mrkol na mna Tyler. ,,Čaute môžem sa pripojiť?" ,,Jasne. Poď kamo." Keďže som bola cely čas opretá o Tyalera sadol si medzi nás. ,,Sorry kamoš ke už zabratá." Oznámil mu Jeremi. ,,Ahoj zlatko." Pobozkal ma na líce a potom na pery. ,,Dobre ľudia nezabudnite že tento piatok vás čakám na mojej party dúfam že Vám prišla pozvánka." Všetci zborovo zahulakali a potom sme už len debatovali.
Keď všetci dojedli pobrala som sa domov. Dnes ma čakaju dva kšefty. Jeremi mi navrhol že pôjde so mnou no naposledy to nedopadlo dobre. A navyše , dnes mám dosť dôležité kšefty. Ide o obchod so zbraňami až Kórei.
YOU ARE READING
Čierna ruža mafiána🖤🥀
RomancePríbeh je o dcére dílera, kriminálnika a mafiána. Pri jej ,,práci,, musia ísť city bokom no čo ak sa zaľúbi? Čo ak zístí je Jimin nie je jediný súrodenec?