Prišla som domov, zvalila sa na posteľ a rozplakala som sa. Nikdy som nebola slaboch ktorého každý zlomí a rozplače ale nie som ani bez citov. Áno v mafii city idú bokom ale neodstraňujem ich úplne.
Náhle som sa postavila a odfotila sa v zrkadle. Už som dlho nič nepostla. Mojim známym by to prišlo divné. Pod príspevok som napísala -ten pocit keď niekomu veríte a on vás podrazí-
Na to mi odpísal Ryan. -Je všetko v pohode?- stručne som mu odpísala že hej. Nechcem aby sa v tom špáral.
Prezliekla som sa do vyťahaného trička a flanelových šortiek. Vlasy som si dala do strapatého drdola a obula si papuče. Zišla som dole pre niečo k filmu. Pri telke sedeli chalani. ,,Kleysi vieš že si neskutočne sexi keď si takto oblečená a upravená?" Zakričí z obývačky Scott. ,,Ďakujem laska." Pošlem mu vzdušný bozk a on sa usmeje. Stále mi hovorí lichôtki ale riadi mojim pravidlom, nedotýka sa. Teda nie tak ako je mi nepríjemne.
Vybrala som si čipsy a sadla si k nemu. Ruku si prehodil cez moje plece. ,,Čo pozeráte?" ,,50 odtieňov sivej." Pozrela som na telku ale 50 odtieňov sivej to teda nebolo. ,,Ha-ha. Nie naozaj, čo to je?" ,,Neviem nejaký nový horor o nejakej apke. A vieš čo je bomba? Že tá apka fakt existuje. Jeff si ju stiahol. Ten sviniar už mal byť tri hodiny mŕtvy."
,,Vy ste šialený." Zasmiali sme sa a pozerali sme ďalej.
Film skončil a ja som sa vybrala do postele. Skontrolovala som si mobil. Mala som pár neprijatých hovorov od Ryana,dva od Kelly a dve správy. Tiež od nej. -Ahoj zmizla si bez pozdravu je všetko v pohode? Zavolaj-
A tak som jej zavolala. ,,Ahoj! Si v pohode? Stalo sa niečo? Urobila som dačo?" Výzor síce zmenila ale stará Kelly sa nezaprie. ,,Nie neboj všetko je ok. Len mi prišlo zle.." chcela som dodať z Brandona ale bola som ticho.
,,Fajn, tak sa vylieč a nezabudni že zajtra máš párty." Pozrela som na hodinky. Bolo 00:00 bože zajtra mám párty. Ešteže som to stihla pripraviť.Ráno sa zobudím s napuchnutimi očami. Asi som plakala. To je jedno. Oblečiem si čierne tepláky a Ryanove tričko. Zídem dolu do kuchyne a vyberiem si jogurt. Rozmýšľam či jem vôbec aj niečo iné. Ale nie je to jediná vec nad ktorou rozmýšľam. Rozmýšľam či Brandon povedal Kelly čo sa stalo a či príde na párty. Kúpila som si super šaty tak dúfam že áno. Nie žeby som ho chcela zbaliť. To nie, mám Ryana. Ale rada sa zabavím. Už len pri tanci som niečo cítila. Možno preto odyšiel, aby som nevidela ako na mňa reaguje. Alebo aj nie. To je jedno. Konečne sa spamätám a uvedomím si, že sa mi prihovára Jim.
,,Och prepáč, čo si hovoril?"
,,Že o koľkej je párty a či ti treba pomôcť?"
,,Začiatok je tušim od 19:00. A netreba pomáhať ďakujem." Všimnem si že na bielej pultové doske sa objavy kvapka krvi.
,,Jim? Tečie ti krv z nosa." Pozrie sa na stôl a potom si chytí nos.
,,Sakra to je už tretí krát." Zanadáva a celkom sa zľaknem.
,,Bráško berieš niečo?" Najprv sa uškrnie ale potom zváženie.
,,Veď to že nie." Jeff zdvihne hlavu od praženice a pozrie na Jima.
,,Kámo mojej frajerky sestra tak zomrela. Zistili jej leukémiu. Mal by si ísť do nemocnice nech sa na teba pozrú." Premkne ma strach. Čo ak.. čo ak má môj brat niečo. Čo ak sa mu niečo naozaj stane.
,,Jimi fakt by si tam mal ísť."
,,Veď leukémia je detská choroba nie?"
,,Nie je. Je síce najčastejšie u detí ale nie je vylúčená aj u dospelých. Vlastne nie je veľký rozdiel v počtoch u detí a dospelých." Poučuje nás Jeff.
,,Ok stačí. Netreba nič privolávať. Proste pôjdeš k lekárovi a uvidíme."
Vstanem od baroveho pultu. Myslím barový pult v kuchyni inak povedané ostrovček či ako.
Vyšla som so svojej izby a obliekla som sa. Idem do mesta. Vzala som si čierne rifle a zelené tielko so zaväzovacím výstrihom.Zobrala som si ešte čierny kabát a vysoké topánky. Vyšla som von k modrému kabrioletu a odomkla som ho. Nasadla som dnu a kabelku som si položila na sedadlo spolujazdca.
V obchodnom centre som bola hneď. Šla som do Newyorkeru a kúpila si zopár handier. Šla som sa najesť. Dala som si kebab a sadla si k stolíku. Jedla som a prezerala si Instagram, keď si niekto prisadol. Bol to Brandon a Kelly. ,,Ahoj! Ako ti je? Dúfam že už lepšie." Nasadila som falošný úsmev a tvárila som sa že som vôbec nepreplakala celú noc. ,,Hej asi som len toho veľa vypila. A vy ako?" ,,Brandon, choď mi prosím kúpiť mekáč." Dala mu bozk na líce a mne zjavne potemnela tvár. Brandon si to zrejme všimol a otočil tvár tak aby ju mohol pobozkať na ústa. Odvrátila som pohľad. ,,Áno láska." Postavil sa a odyšiel. ,,Neviem čo to s ním je. Doma mi dá ledva pusu na líce a teraz mi vopchal jazyk takmer do hrdla." Zabehlo mi a začala som strašne kašlať. Napila som sa koly aby som to zapila. Chvála bohu to pomohlo. ,,Si ok?" Ustráchane sa na mňa pozrela. ,,Jasne ale budem už musieť ísť. Odložím si zvyšok boxu s krvavom do kabelky a kolu si vezmem do ruky. ,,Čakám vás na párty. Ahojte!"
Počula som ako to Brandon okomentoval ale beriem to. Už nie.
Prišla som domov a prekvapila som sa keď som uvidela Ryana. ,,Laaaska!" Rozbehla som sa a hodila sa mu okolo krku. ,,Ahoj moja. Si ok? Scott hovoril, že si včera prišla domov s plačom ale neriešil to." Stuhla som. Mám mu povedať pravdu? Aj by som ale.. ,,Brandon je idiot.." povedala som mu všetko o našom rozhovore. Spoločný tanec som vynechala. Neurobila som nič zlé ale pre istotu.
Ryan sa bez slova postavil a kráčal ku dverám ,,Ryan! Ryan stoj kam ideš?!" ,,Idem si to vybaviť s tým hovnonom!" Aj by som ho zastavila ale už je preč. Nasadla som do auta a uháňala za ním. Vystúpili še v starej štvrti plnej starých bytov. Vystúpil a ja za ním. Vybehol hore ale bol oveľa rýchlejší. Kým som vyšla Jozef už sa bili. ,,Ryan nechaj ho!!!" Vrieskali sme na nich. ,,Ty hajzel! Nikto mi nebude urážať frajerku!" ,,Akú frajerku veď je to obyčajná kurva a štetka!" Bili sa hlava nehlava. Silovo sú takmer rovnako silný. Odtiahla som Ryana a ona sa postavil. Vrazil Brandonovi ešte jednu a tú som mu dovolila. Zasiahlo ma to. A to riadne. Takto mi nadával len v súkromí.
Ryan vytiahol zbraň a namieril na Brandona. Postavila som sa pred Brandona práve vtedy keď Ryan spustil spúšť. Zvalila som sa na zem a pocítila strašnú bolesť v boku. Oči sa mi zahmeli a videla som už len tmu.
أنت تقرأ
Čierna ruža mafiána🖤🥀
عاطفيةPríbeh je o dcére dílera, kriminálnika a mafiána. Pri jej ,,práci,, musia ísť city bokom no čo ak sa zaľúbi? Čo ak zístí je Jimin nie je jediný súrodenec?