54.Kapitola_Ľúbim ťa Buppy

205 11 0
                                    

,,Tak ja už pôjdem." položila som pohár vína na stôl a pokúsila sa vsať.
,,A ako to teraz bude? Budeš bývať tam, v dome kde bude Ryan na každom kroku?"
,,Hej. Nech vidí že som v pohode."
,,Hej, preto si stiahla dve fľaše vína." zasmiala sa a pomohla mi vstať.
,,Nechceš tu ostať spať? Ešte pokecáme, niečo si pozrieme a tak. Hm?" Nebol to zlý nápad.
,,O pol hodiu mám mať kšeft, nemôžem." Spomenula som si a vôbec sa mi to nepáčilo.
,,Si opitá a chceš ísť na kšeft? Zavolaj Dylenovi nech to prevezme za teba."
,,Nemôžem, máme isté pravidlá. Napríklad nemiešať mafiu a súkromný život, keď je raz kšeft, tak na ňom proste budeš, žiaden alkohol pred kšeftami a podobne. Všetky som porušila."
,,No vidíš, už sa stalo tak zavola Dylenovi, on to pochopí." Naveľa som teda súhlasila.

•,,Ahoj Dylen," •

•,,Kde si? Si v poriadku?"•

•,,Hej, som u Natashi a tak trochu som sa opila. Kvôli,,istým problémom." •

•,,Rozošli ste sa s Ryanom. Viem, ale máme isté pravidlá,"•

•,,Viem, viem a hrozne ma to mrzí, povedz im, že im zaplatím viac ale dnes ísť na kšeft nemôžem. Mohol by si to prevziať za mňa?"•

•,,Fajn, veď vieš, že ti ti vždy pomôžem. Ináč ako si na tom?"•

• ,,Už je to dobré, vlastne sa cítim skvelo. Ako si vlastne vedel, že sme sa," •

•,,Ryan. Zaklopal mi na dvere, vpustil som ho dnu a on sa totálne zrútil. Ako malé dieťa, povedal mi všetko. Mal som sto chutí mu vraziť za to, čo ti povedal, ale myslím, že mal dosť. Nič nerobí len pije, a ľutuje to čo ti povedal." •
Pichlo ma pri srdci. Čo ak to naozaj myslí vážne, že mu to len ušlo. Možno to nechcel povedať a.. Nie, povedal to a to už nezmení. Je koniec a hotovo. Nech ľutuje čo urobil, tak mu treba.

•,,Aha, dobre, mne je to už naozaj jedno. Ja som s ním skončila." •Povedala som odhodlane, no Dyalen mi moc nepomáhal.

•,,Chápem ťa, ale vieš aký je Ryan. Svoje ci ty veľmi najavo nedáva a teraz mi tu vyplakával na posteli. Ale je to na tebe, každopádne som na tvojej strane ako vždy. Je len na tebe čo si vyberieš, budem s tebou súhlasiť." •
Do očí sa mi tlačili slzy, to mi povedal aj Jimi.

• ,,Ďakujem Dylen, dnes teda ostanem u Natashi." •
Tak sme sa dohodli, že po mňa ráno príde.

Zapli sme si film a s pukancami sme pokojne slodovali obrazovku. V polke filmu nás vyrušil hukot sanitiek. Mafiánských sanitiek. Vyskočila som na nohy a pribehla ku oknu. Ulicou sa preháňala sanitka za sanitkou. ,,Naty? Koľko je hodín?!" Spýtala som na vystrašene. ,,Sedem pätnásť." ,,Kurva!" Vytočila som Dylenovo číslo no nezdvíhal. Skúsila som Ryanovo, Scottove dokonca aj Jeffove, no  stále žiadna odpoveď. ,,Natasha musíme ísť za sanitkami, niečo sa stalo!" Natasha nám zavolala taxík. Dostali sme sa do nemocine a hneď som pribehla na recepciu. ,,Koho sem práve priniesli?" ,,To Vám nemôžem povedať." Spokojne mi oznámila divná pani. Vytiahla som preukaz a ona sa pozrela do počítaču. ,,Mafiánsky gang." ,,No to mi došlo ale ktorý?!" ,,Červená krv?" ,,Sakra! Viete koho presne doviezli?" ,,Tieto informácie môžem poskýtnúť len členom," ,,Ja som ich šefka, je to môj gang!" Zrúkla som po nej a pár zvedavých očí sa na nás zahľadelo. ,,Upokojte sa prosím, hneď vám to nájdem." Znovu sa ponorila do hľadania. ,,Máte tu deviatich chlapov." ,,Stačia mi mená, priezvyská viem" Pani prikývla. ,,Ryan, Jeff, Max, Oskar, Mason, Scott, Leo, Filip a Jacob. Piati sú na jednotke intezívnej starostlivosti a ostatných zrejme operujú." ,,A poviete mi kto je na JISke?" ,,Scott, Leo, Jeff, Mason a Jacob." To znamená, že Ryana operujú. ,,Ďakujem." Sadla som si k Natashi. ,,Ryana operujú. Brat aj so Scottom a jeffom sú na JISke." ,,To je všetko?" ,,Nie, o týchto mám najväčší strach." ,,Na ktorom sú poschodí?" ,,JISka je na druhom." Prikývla a zobrala ma za ruku. ,,Poď, počkáme ich tam." Pomaly sme sa presunuli na druhé poschodie. 

Po hodine čakania všiel prvý doktor. ,,Pán doktor? Koho ste operovali?" ,,Pána Ryana L," ,,A ako je na tom?" Nenechala som ho dohovoriť. ,,Vy ste?" Pozrel na nás. ,,Ja som jeho šéfka a bývala frajerka, toto je moja sestra." Prikývol. ,,No zasiahli ho dve guľky, stratil veľa krvi a bol napoadnutý. Je na tom povedzme..nie veľmi dobre. Bojuje o život, ak to chcete takto presne." Poriadne ma zabolelo pri srdci, nesmie zomrieť. Ďalší človek už nie. To už nezvládnem. ,,Môžem ísť dnu? Prosím, viete my sme práve rozhádaní a ja nechnem aby sa to skončilo takto ak ma chápete." Doktor váhal. ,,Dve minúty, viac nie." ,,Ďakujem." Vošla som do izby a uvidela doráňaného Ryana. ,,Pane Bože, čo ti to urobili.." Podyšla som k nemu a chytila som ho za ruku. ,,Ryan? To som ja Lea. Ak ma počuješ, prosím bojij. Odpúšťam ti, nehnevám sa na teba len mi neodchádzaj prosím. Musíš bojovať pre mňa." Do očí sa mi nahrnuli slzy. ,,O ďalšieho človeka prísť nechcem. Prišla som o brata o kamaráta. Nesmiem prísť aj o teba. Ľúbim ťa láska tak bojuj. Prosím." Moje slzy padali na jeho ruku. Pocítila soms tisnutie ruky a dúfala som, že je to dobré znamenie, keď sa rozpípali prístroje. Všetko sa to opakovalo ako pri Jimovi. ,,Nie! Ryan nié!" Sestričky ma odniesli von. ,,Nie!" Vrieskala som sa chcela vletieť dnu. 

,,Lea!" Rázom som sa posadila. ,,Bol to len sen. Neboj, bol to len sen, už je dobre." Natasha ma objala a hladila ma po chrbte. ,,Pšš, už je to v poriadku dobre? Bol to len sen." Z Ryanovej izby vyšiel doktor. ,,Pán doktor? Ako je na tom?" ,, vy ste?" ,,Vedúca gangu a jeho bývala." Prikývol. ,,No zasiahli ho dve guľky, stratil veľa krvi a bol napoadnutý. Je na tom povedzme..nie veľmi dobre. Bojuje o život, ak to chcete takto presne." Zopakovali sa slová zo sna. ,,Môžem ísť dnu? Len na dve minútky. potrebujem ho vidieť prosím." naliehala som. ,,Ale len dve minútky." vletela som do Ryanovej izby a uvidela som presne ako vo sne. ,,Nie, nie Ryan nemieš odýsť. Odpúšťam ti, ľúbim ťa. Bojuj pre mňa dobre láska? Musíš bojovať. Som tu s tebou." Ryan mi stlačil ruku a ja som už čakala, kedy sa rozpípajú stroje, ale nič sa nedialo. Prístroj spokojne pípal, tak ako mal. ,,Vďaka Bohu. Ryan bojuj, som tu s tebou.Ľúbim ťa láska. Ľúbim ťa Buppy." Pobozkala som ho na ruku. Vo dverách už stála sestrička. ,,Áno, už idem." Otočila som sa späť k Ryanovi. ,,Bojuj láska." Dala som mu pusu na čelo a odyšla som na chodbu.

Čierna ruža mafiána🖤🥀Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ