31.kapitola

255 12 0
                                    

Pohľad Lei/Kleysi
Otvorila som oči a pocítila pichľavú bolesť na hlave. Až po pár minútach mi došlo, že som v nemocnici. Pozrela som sa na svoju ruku na ktorej som cítila dotyk. Držal mi ju Ryan. Spal ako bábätko.
Čo sa to vlastne stalo? Pamätám si len náraz a to je všetko. Zľakla som sa, že som stratila pamäť, ale uvedomila som si, že sa to nestalo. Pustila som Ryanovi ruku a sadla som si na postel. Nesmiem tu byť. Nie takto. Musím byť predsa oporou pre Ryana. Nie on pre mňa.
Ako by počul moje myšlienky lebo sa prebudil.
,,Vidíš aspoň sa držíme navzájom. Sme si oporou navzájom." Usmiala som sa a znova si ľahla. Má pravdu, teraz sa môžeme podržať navzájom.

Bola streda a mňa už prepustili z nemocnice. Ryan tam zostane do štvrtka. Počas tých dní nás navštívila Kelly aj s jej priateľom. Stále bol na mňa nevrlý ale bolo to lepšie ako naše stretnutie. ,,Ahoj. Kedy vyrážame?" Práve som telefonovala s Kelly. ,,O pol hoďku." ,,Oki čau." O jedenástej sa máne stretnúť v bare. Aj s ostatnými z mojej bandy.
Obliekla som si biele minišaty ktoré mi siahali do polky stehien čo znamenalo presne pod zadok. Vlasy som si natočila a rozpustila. Dala som si čierny rúž ktorý ladil a čiernými ihličkami. Tie topánky milujem, dokonalo sa mi hodia ku kabelke. Na očiach som mala čierne tiene. Beandon (čítaj brendn)
mal pravdu, vyzerám ako štetka.
Len aby bolo jasné Brandon je Kellyn priateľ. A aj on tam dnes bude. Chýba mi Ryan ale nahováram si či by som sa takto obliekla keby tam Brandon nebol. Asi nie ale na to teraz myslieť nemusím.
Vošla som do svojho čierneho Porsche a naštartovala som. Došla som k baru a uvidela pri vchode Branda ako poťahuje z cigarety. ,,Ahoj." Pozdravila som keď som k nemu prišla. Vyfúkol dym a premerial si ma od hlavy až po päty. ,,Prečo sa obliekaš ako lacná fľandra? Veď máš na viac." Poslednú vetu dodal potichu, nechcel aby som to počula. Ale stalo sa. ,,Páči sa mi to." Vošla som dnu a vyhľadala Kelly. Sedela s mojou partiou pri našom boxe.
,,A-ahoooj Lei-leaa!" Zatiahol opití Tyler a ostatný začali pískať a opito tlieskať. ,,Heej! Prečo pijete bezo mňa?!"zobrala som Tylerov pohárik a vypila ho dodna. Pili sme, zabávali sa a hlavne tancovali. Vystriedala som už troch chlapov vrátane tých z partie. Práve som si šla sadnúť keď ma chytil Brandon a otočil k sebe. Ocitla som sa až veľmi blízko nato aby som ostala pokojná. ,,Čo chceš ?" Vyjachtala som. ,,Tanec." Zamumlal. ,,Máš Kelly." Povedala som ale len ťažko, lebo som nechcela odmietnuť. ,,Kelly už očividne niekoho na tanec má." Pozrel sa znechutene na Kelly ktorá práve tancovala s Tylerom. ,,Fajn." Prešli sme na parket a začali tancovať. Bola som otočená chrbtom. On mal ruku na mojom drieku a druhu na bruchu. Hádzala som vlasmi a telom mi prúdila energia. Postupne som sa otočila a on premiestnil svoju ruku na môj zadok a pás. Boli sme tvárou k sebe a na chvíľku sa mi zadíval do očí. Nikdy neodvraciam pohľad prvá a tak tomu nebolo ani teraz. Odvrátil sa ale až keď skončila hudba. Ako náhle odozneli posledné tóny pustil ma a vybehol von.
Kelly vybehla za ním a videla som ako na seba vrieskajú. Radšej som ostala dnu. Sadla som si k barovému pultu a pozerala na nich. Kelly vošla dnu a sadla si do boxu s našou bandou. Ja som vyšla von. Brandon stál opretý o stenu. ,,Stalo sa niečo?" Spýtala som sa opatrne a oprela sa vedľa neho.
,,Čo teba do toho?! Nechceš ísť za tým tvojím Ryanikom alebo ničiť vzťahy iným?!" Nevedela som či sa mi to len sníva alebo sa to naozaj deje.
,,Prosím?"
,,No čo? Netvár sa ako neviniatko! Práve som sa pohádal s Kelly a to len kôli tebe!" ,,Mne?!" Začal vo mne kypieť hnev. Otočila som sa k nemu.
,,Tak ja som na vine zato, že ty mňa pozveš tancovať lebo Kelly tancuje s niekym iným a ja som na vine?!"
,,Áno presne si to vystihla akurát že si zabudla dodať že si to tak chcela! Tak ako si si ma chcela namotať už minule!" Bola som ohromená tým, čo práve povedal.
,,Tak ja si namotávam teba?! A kedy prosím ťa!"
,,Aj v ôsmej triede si ma chcela zbaliť lebo som sa páčil Kelly. Ty si to vedela a preto si sa mi vyhrážala že ak s tebou nebudem chodiť povieš moje tajomstvo!"
Zostala som stáť ako obarená. V ôsmom ročníku som chodila s Brandonom. On vtedy vyzeral úplne inak. Niet divu že som ho nespoznala.
,,To je blbosť! Povedala som ti to priamo do očí? A aké tajomstvo sakra!"
,,Netvar sa, že nevieš! Priamo si mi to nepovedala ale hovorila si to cez Bruna! Hovoril mi že si mu povedala že ak s tebou nebudem chodiť, vyzradíš tajomstvo."
,,Aké tajomstvo sakra?!"
,,Netvár sa ako blbá. Veď to, že nemám rodičov! A že žijem sám."
Tak toto som nevedela. Riadne ma to dostalo. Vždy sa zdalo, že pochádza z dobrej a bohatej rodiny. Nikdy som si to nevšimla. Akosi automaticky som si priblížila ruku k ústam.
,,Ty nemáš rodičov?" V očiach sa mi zaleskli slzi. 
,,to som nevedela. Naozaj, ale veď na rodičovskom boli obaja tvoji rodičia."
,,Veď sa netvár že nevieš bol tam môj bratranec a sesternica."
,, Tak to som naozaj nevedela čo sa stalo tvojím rodičom?"
" Mali autonehodu. To si naozaj nevedela? "
,, Naozaj nie. A Brunovi som nič také nehovorila očividne si to vymýšľal. A to, že si sa páčil Kelly som tiež nevedela."
Len si pohŕdavo odfrkol. ,,Určite. Aj tak si len špinavá štetka." Precedil sucho a vtedy ma zasiahol presne do hĺbky srdca. Oči sa mi zaplnili slzami. Strelila som mu facku, otočila som sa a šla domov. Nechápem ako som si mohla myslieť, že by sme spolu mohli vychádzať?! Veď je to úplný idiot! Vraj špinavá štetka?! Ako si dovoľuje?! Keby som mala zbraň, guľka by ho neminula. A vlastne asi aj áno. Síce ma to zasiahlo, a to teda poriadne, ale bol to priateľ. Teda, myslela som si že ním je. Znovu som sa sklamala kôli vlastnej naivite.

Čierna ruža mafiána🖤🥀Where stories live. Discover now