30. Kapitola

257 12 0
                                    

,,Lea? Čo tu robíš ?" ,,Ja čo tu robím?!" Kráčala som k nim ,,To ty mi povedz čo vy tu robite ty špinavé prasa. To je ta tvoja Nikča a o ktorej nemám nič vedieť?! Tá ktorá ma také šikovné ručičky !" Zvrieskla som a bolo mi jedno že by som nemala. ,,Ukľudní sa a ja ti to vysvetlím." ,,A čo mi chceš vysvetlit veď som ta počula. A nie len teraz toto nie je prvý krát čo o nej počujem!" ,,Tak fajn ty budeš asi Lea. Mohla by si sa upokojiť ? Ja vážne nič nemám s tvojim frajerom." Povedala to s milim tenkým hláskom.,,Ty sa do toho láskavo nemiešaj!" ,,Lea toto je Nikča. Vyrába šperky. Dal som jej urobiť náhrdelník pre teba s našimi iniciálami a citátom ktorý máš rada. Malo to byť narodeninové prekvapenie, preto som ti to chcel povedať až na párty." Nikča si sadla na stoličku. ,,Aha tak preto si hovoril že je šikovná a ma šikovne ručičky. A preto som o nej nemala vedieť. Bože prepac mi to láska!" Prišla som k nemu a objala som ho. ,,To nič. Chápem že si si to myslela. Ja by som reagoval asi podobne. A vlastne asi by som ho zbil." ,,Aj ja som sa chystala. Kebyže mi to nevysvetlíš tak už nemá vlasy." Nikča si odkašľala. ,,Ou prepáč. Vážne ma mrzí že som si o tebe myslela toto." Postavila sa a ja som ju objala.
,,V pohode. Tak ja už idem. Majte sa." Zakívala nám a odysla. Ryan vytiahol z pod vankúša malú krabičku a maslickou na vrchu. Podal mi ju a ja som si ju otvorila. Bol v nej náhrdelník s príveskom v tvare srdca a v tom srdiečku boli naozaj naše iniciály a na zadnej časti citát You will be my forever . Do očí sa mi nahrnuli slzi. ,,To je krásne. Ďakuje láska." Pobozkala som ho a on si ma posadí na okraj postele. Naklonila som sa nad neho aby som mu neostala na rane a bozkávala ho. Už by som aj zabudla že sme v nemocnici, keby sa neotvorili dvere a dnu nevošiel dokrtor. Zoskočila som z postele ale nestihla som to skôr ako sa stihol doktor uškrnúť. Očervenela som a radšej som sa hrabala v kabelke a hľadala mobil. ,,Tak Ryan, vyzerá to že ste v poriadku." Uchechtol sa a ja som sa zamračila. Doktor vyzeral veľmi mlado a sympatický. ,,Takze v piatok môžem ísť." ,,Jasne že nie. Najbližšie v stredu. Tak čau kámo. Hej a Moli by ste ist so mnou slečna?" Pozrel na mňa, usmial sa a vyšiel von. ,,Tak kámo hej? Odkedy?" ,,Keď si tu nebola rozprávali sme sa a zistil som že je len o tri roky starší ako ja. Brutal čo?" ,,Hej. Mega. Tak ja si idem pokecať s doktorom." Tu iróniu v mojom hlase nebolo možné prehliadnuť. Vyšla som z nemocničnej izby na chodbu, kde ma čakal ,,pán doktor,,. ,,Tak tu ste. Ja si myslím, hneď takto na začiatok sa vás chcem opýtať či by sme si nemohli potikat, viete už som tak spravil s vašim manželom?"
,,Nie je to moj manžel ale priateľ. Teda frajer."
,,Je tam nejaký rozdiel?"
,,Áno. Pre mňa áno."
,,Aha, fajn. Ja som Adam." Usmial sa žiariví bielym úsmevom a podal mi ruku. S nadvihnutím obočím som mu odpovedala. ,,Som Lea." Potriasol mi rukou a všimol si moje tetovanie. Malá ruža na zápästí. ,,Krásne tetovanie. Má pre teba nejaký význam?"
,,Áno práve toto áno. Otec mi vždy priniesol ružu. Keď šiel do nejakej inej krajiny priniesol mi vždy inú ružu ale všetky mali jedno spoločne. Boli čierno-červené. A tak som si to dala vytetovať. Ale ostatne viac menej nie."
,,Koľko máš tetovaním?"
,,Fúu asi tak 7"
,,Tetovania sú sexi. Presne ako ty." Usmial sa a zastrčil mi prameň vlasov za ucho. Uchyl. ,,Ďakujem ale musím ísť za svojím frajerom.  Tak dovidenia." Otočila som sa a (nebolo to úmyselne naozaj nie,) moje vlasy mu švihli mu do tváre. Zavrela som dvere a sadla si vedľa Ryana. ,,Ten tvoj ,,kamoš,, mi práve povedal že som sexi." ,,No a? Veď má právdu." ,,To vážne?! Keď mi to povie niekto cudzi odo mňa tak ti to vadí! Ale keď to povie tvoj cudzí kamoš je to ok!" Postavila som sa vzala si kabelku a vyšla som von. Nastúpila som do auta a vyšla z parkoviska.
Šla som dosť rýchlo a cez slzi som takmer nič nevidela. Viem že si hovoríte veď sa nič vážne nestalo no bolo mi ľúto že sa poslednou dobou stále hádame a keď ide o jeho priateľov nezastáva sa ma.
Pre slzy som naozaj malo videla a nevšimla som si že naskočila červená takze som prudko zabrzdila a nabúrala.
Z auta sa dymilo a mna strašne rozbolela hlava. Dotkla som sa čela a pocítila som niečo mokré. Bola to krv samozrejme. Orazu na mi zatočila hlava a ja som takmer nič nevidela. Videla som všetko rozmazane. Niekto ku mňe bežal a videla som červeno modré svetla ale viac nie.

Ryanov pohľad
Zobudil som sa na šum v mojej izbe. Myslel som si že je to len sestrička ktorá ma kontroluje no keď som otvoril oči, nemohol som uveriť tomu čo som videl. Práve priniesli Leu. Mala ranu na hlave. Jej postel prisunuli vedľa mojej..
,,Lea? Čo je s ňou?! Čo sa jej stalo?!" Prudko som si sadol a zacítil som nepríjemnú bolesť. ,,Upokojte sa Ryan. Slečna Lea bude v poriadku. Mala autonehodu."
Niečo zapísala do jej tabuľky a odyšla. Vedel som, že by som ju nemal zaťažovať, ale musel som sa jej prihovoriť, aby vedela, že som pri nej.
,,Lea? Láska. Zlatko som pri tebe." Chytil som jej ruku a ona mi ju stlačila. Viem, že to urobila aj ona mne, no nemal som síl na odpoveď. Ani teraz som nebol úplne v poriadku. No pred Leou som sa tak tváril. Viem čo pre ňu znamená ta párty. Myslite si, že je to len párty, no ide hlavne o jej sedemnáste narodeniny. Sranda je v tom že sme sa spoznali presne desať rokov dozadu. Preto má pre nás taký význam.
Zatvoril som oči a hlásil jej dlaň prstom. Pomaly som zaspal s obavami či jediné dievča ktoré milujem, bude v poriadku.

Čierna ruža mafiána🖤🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora