39.Kapitola

238 13 0
                                    




,,Wau, tak toto som nečakal. A vraj pod kontrolou..." Vzdychla som si. ,,Ja viem, celé sa to domotalo." Jim ma chytil za ruku a stisol ju. To ma donútilo zdvihnúť pohľad od zeme k nemu. ,,Lea, Bubí," Pousmiala som sa. Takto ma volal len on a už dávno to neurobil. Vzniklo to keď som mala 3 roky a nevedela som povedať ľúbi a tak som hovorila ,,Jimi Jimi Lea ťa bubí." A tak ma tak niekedy volal. Ale len keď sme boli sami. Nikto o tejto prezývke nevie. Myslela som si, že na túto prezývku zabudol.

,,však si sa mi ty nezaľúbila do oboch?" ,,Ja...neviem. Nie. Nie. Chodím s Ryanom a on ma ľúbi a ja ľúbim jeho a tak to je." ,,A to nahováraš mne alebo skôr sebe?" Mal pravdu. Zvrtlo sa to a toto nie je riešenie. ,,Nemôžem mať oboch. A ja som si už vybrala." Odtiahol ruku a povzdychol. ,,Len či dobre..." Takmer to pošepol. Ale len takmer, takže som to počula. ,,A toto si zase ako myslel? Veď Ryana máš rád. Vyrastal s nami. Alebo nie?" ,,Áno mám ho rád, je to fajn týpek ale tu nejde o mňa Bubi. Tu ide o to kto pri tebe stál. Toto boli, nerád to priznávam, ale boli to tie najťažšie chvíle. A kto bol pri tebe? Nebudem ti hovoriť už nič. Sama sa musíš rozhodnúť čo ku komu cítiš."

Mal pravdu. Ale to sme boli rozhádaný. Aj keď... ,,Ako som už povedala, ja som si už vybrala. Možno sa to časom zmení ale nateraz si vyberám Ryana." ,,Fajn. Ja som ti svoj nároz povedal a ako tvoj brat budem podporovať tvoje rohodnutia, nech sa už rohodneš akokoľvek. Objala som ho a on mi vtisol pusu na líce. ,,A teraz bež domov alebo na párty. Pokiaš viem ešte neskončila." To hej. Nikto asi ani nevie, že tam nie som. Len som sa proste vytratila. ,,Hej, budem ich musieť ísť skontrolovať. Tak sa maj." Vstala som a ešte som mu zamávala a už som sa pobrala preč.

Vonku čakal opretý o stenu Ryan. Hneď ako som zavrela dvere, ma pritlači k stene a vášnivo ma pobozkal. Pousmiala som sa. Pripadalo mi to ako deja vu. ,,Čo je ti smiešne. Prehovoril keď sa odo mňa odlepil. ,,Žeby deja vu len s niekým iným?" Zasmiala som sa. Kráčali sme kura v ruke nemocenskou chodbou smerom k východu. V tom ma Ryan pustil a zastal. ,,Ty si sa s ním bozkavala tu? Pár minút pred tým, čo sme si odpustili?!" ,,Áno. Bože kľud. Už sme si to vyjasnili nerob scény." Ako keby sa uvedomil. Priskočil ku mne, dvihol ma a zatočil. Potom ma v náručí pobozkal. ,,Však sa bozkávam lepšie ako on?" Pošepol mi doucha, keď ma dával dole. ,,Nie. Sorry ale Bryandon bozkáva lepšie." Ryan sa zamračil. ,,Veď ani Mia nebozkáva zle." Teraz som sa zamračila ja. ,,Fajn, nerozprávajme sa tu o tom kto lepšie bozkáva." ,,Fajn. Aj tak to nebola pravda. Bozávať sa s Miou je ako bozkávať slimáka." Zasmiala som sa na plné hrdlo. ,,Toto mi chýbalo." ,,Čo? Rozprávanie o ľuďoch čo sa bozkávajú ako slimáci?" Znovu som sa zasmiala. ,,Nie. Toto..Smiech, tvoja ruka prevesená okolo mojich ramien. Ty. Ty si mi chýbal." Naklonil sa ku mne a ja som ho pobozkala. ,,Aj ty si mi chýbala láska." A tak sme kráčali k autu. Nastúpili sme a len čo som zabuchla dvere na aute sa mi rozozvučal telefón. ,,Haló? Tu Laura, kde kurva trčíš, priniesla som tortu!" ,,Sorrko už som o chvíľku tam." A tak Ryan dupol na plyn a o pár minút sme bol tam. Vbehla som nenápadne do svojej izby a obliekla si krvavo červené minišaty A k čierne lodičky ktoré ladili s mojimi čiernymi vlasmi.

Ešte som sa namaľova a mohlo sa ísť

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ešte som sa namaľova a mohlo sa ísť. Prešla som ku zábradliu a schádzala dole. Všetci začali píška, vrešťať a tlieskať. DJ zvolal do mikrofónu ,,ide oslávenkyňá!" Niekto otvoril šampus a potom ďalší rachot. Zrazu boli všade konfety. Zišla som dole a tam ma hneď obdarili šerpou s nápisom Kráľovná tejto noci. Predo mnou bol stolík a na ňom obrovská štvor poschodová torta. Na nej Sviečky sedemnástky. Podyšla som knej a sfúkla sviečky. Znovu sa ozval rachot a ja som cez okná uvidela ohňostroj. Všetci sa natlačili von a sledovali to krásne dielo. V tom ma Ryan potiahol dnu. ,,Heej čo robíš?" ,,Musíme vypadnúť." Nezastavil sa, len sa náhlil ku dverám. ,,Hej Ryan, čo sa sakra deje?!" Vytrhla som sa mu zo zovretia. ,,Mia. To sa deje. Tá malá krava si zohnala gang. A teraz sú tu a chcú využiť onostroj na streľbu." ,,Tak zavolaj chlapov a premôžeme ich." Povedla som s nádejov v hlase. ,,Nie. Spojila tri gangy! Vieš čo to je?! To je Dva krát viac ako my!" Moje obyvy sa naplnili. sakra. ,,A čo spojenci z LA?" Ryan sa pozastavil. ,,To ma nenapadlo. Zavolám Leovi. Vybaví to." Hneď zobral telefón a vytočil Lea, zatiaľ čo sme kráčali k autu. Odrazu som počula výstrel. Guľka dopadla tesne vedľa mňa. ,,Kurva! Nastúp rýchlo!" Neprotestovala som. Naskočil som do auta a Ryan dupol na plyn. ,,Čo povedal Leo?" Kľučkovali sme pomedzi zaparkované autá a všade bolo počuť výstrely. ,,Sakra, toto auto som mala najradšej!" ,,Myslím, že tvoje auto bude najmenší problém. Ľudia z LA tu budú max o hodinku. Zatiaľ ťa musíme niekde schovať." ,,Prečo mňa? Veď útočia na nás nie?" ,,Nie láska. Mia ťa chce vidieť mŕtvu." Prešiel mi mráz po chrbte. ,,Bože tá malá má ale odvahu." VYstúpili sme u nás doma. Vybehla som von z auta a padala do domu. Dnu už čakali všetci chlapi. ,,Wou, ešte aj v takejto situácii si sexi." ,,Ďakujem Jeff ale Ryan je vonku a ak nechceš mať napravenú fasádu tak si nechaj tieto reči na inokedy." Usmiala som sa a vybehla do svojej izby. Vlasy som si zaplietla do vysokého vrkoča. Na pery som si naniesla čierny rúž. Vlasy mi siahali až po rrebrá,čiže nechcem sa chvastať ale vyzerala som sexi. Prezliekla som sa do čierneho. Čiže vyššie topánky, priliehavé nohavice, tričko a nepriestreľná vesta.

 Čiže vyššie topánky, priliehavé nohavice, tričko a nepriestreľná vesta

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Áno, toto som si obliekla. Zbehla som dole do skladu a vybrala si zbraň, konkrétne dve. Jednu príručnú a samopaľ MP5. Zobrala som si k nim aj náboje a vyšla za chalanmi. Ich obdivné pohľady len potvrdii moje slová. Vyzerala som sexi. ,,Fajn, viem že vyzerám sexi ale máme tu istý problém ak sa nemílim." Vštci sa akoby spamätali a zmenili svoje pohľady a zabijácke. ,,Tak sa mi to páči. Dnes zomrie veľa ľudí. Bohužiaľ aj naši. Ako iste viete, zatiaľ sú v presile ale my to vyrovnáme. Dúfam. Každopádne budte opatrný lebo vás mám všetkých rada a aj keď je to nevyhnutné, nechcem stratiť ani jedného. Dáme to ľudia! A chcem vám poďakovať, že ma chránite." Nestihla som dopovedať lebo nám nieco padlo do obýačky.

 ,,Bombá von!" 


Ahojte. ospravedlňujem sa že už dlhsie nevišla časť ale nemala som čas lebo veľa d.u. som mala ale teraz počas karantény už dúfam že vyjdu častejšie. XD. Každopadne som veľmi rada za každy hlas, koment a zdieľanie. A chcem poprosiť aby písali aj komenty čo sa vám mojej tvorbe páči a čo nie ďakujem. 

Čierna ruža mafiána🖤🥀Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang