Tylerovi sme kúpili nový reprák, fľašku tequily a tanga. Hej, tanga, zo srandy. Pobrali sme sa domov. Bolo tak päť hodín, takže sme sa pomaly začali chystať. Najprv som si chcela vziať sukňu ale kúpila som si nové jeasny v ktorých mám super zadok takže som si zobrala tie a biely krop tom ktorý vyzeral ako podprsenka a rukávmy ak ma chápete.
Vlasy som si teda nechala v drdole a aj kruhové náušnice som si nechala. Na viečka som si naniesla strieborný tieň a urobila si výraznú čiernu linku. Na pery som si naniesla sýto červený rúž a obula som si čierne vansky. ,,Už si?" Vošiel do mojej izby Ryan. ,,Hej, ideme?" Prikývol a tak som si zobrala kabelku a šli sme. Šofér nás odniesol k jeho domu a my sme sa teda pobrali dnu. ,,Čauté! Kočka vyzeráš úžasne." Objali sme sa a Tyler mi vtisol pusu na vlasy. ,,Darček položte tam na ten stôl." Ukázal a stôl zaplnený dačekmi. ,,Kto povedal, že mám darček?" ,,Ja, to by si mi neurobila však nie?" ,,Neboj zlatko máš dokonalý darček." Usmiala som sa a odložila darčekovú tašku k ostatný. ,,Určite ďalšia hovadina. Ty vieš dávať fakt skvelé darčeky." ,,No dovoľ? Vari sa ti mynuloročný darček nepáčil? Veď tie penisové slamky boli super." ,,Hej, ako pre koho." ,,Neboj, tento bude dobrý." Usmiala som sa a šla si zobrať pohár s alkoholom. ,,Čavés kočená!" Pribehol ku mne Adam. ,,Čau čo ty tu, dlho som ťa nevidela. Nebol si na mojej párty." ,,Hej sorrko princezná, nemohol som. Ale? Adamko ťa nikdy nesklame, mám darček! Je v aute tak ti ho dm potom." ,,Nemusel si." Obaja sme sa rozosmiali. ,,Čo to trepem, máš šťastie, že si doniesol darček. By si skúsil nepriniesť." Zasmiali sme sa a ja som sa pobrala do ďalšej miestnosti. ,,Pi! Pi! Pi!" Nejaký týpek pil zdvoch fiaš. ,,Pi, Pi!" Pridala som sa a prechádzala som okolo miestnosti s pivným pongom. ,,Hej! Lea? Ideš hrať pivný pong." ,,Že sa pýtaš. Mám partnera? Môj sa niekam vyparil." ,,Jasné, je tu Kade!" ,,Eeej kámo ty žiješ?" Podyšla som k nebu a buchli sme si päsťami. ,,A ne? Poďme, hráme proti najväčším alkoholikom." Zasmiala som sa. ,,To hej Jeff a Scott. To fakt nemáme šancu." A tak sme teda hrali. Bola som v tom dobrá, ale čo bolo horšie aj Scottovi to šlo. ,,Uš len štyri poháriky, to dáme Lea!" Opito som naňho pozrela ,,Hej, lenže my mále len tri." Hodila som loptičku a tá dopadla priamo do pohára. Wouuu!" Skákala som od radosti. ,,Piješ!" Vyškierala som sa na Jeffa. Grimasy mi vrátil ale napil sa.
Nakoniec sme vyhrali. Bola som riadne opitá. Prešla som teda do ďalšej miestnosti. Hrala sa fľaša, tak som sa pridala. ,,Lea, pravda alebo odvaha." Pomaly som naňho pozrela. ,,O-odvaha." Zasmiali sa nad mojím podnapitým stavom. ,,Zatverkuj nám." Pomaly som sa pokúsila vstať. Myslela som, že to nedám ale dala som. A tak som im zatverkovala. Zviezla som sa na zem a roztočila fľašu. ,,Hej, ty!" Nevedela som meno toho chalana. ,,Pravda alebo odvaha?" ,,Odvaha." Povedal smelo. ,,Nájdi Ryana a povedz mu, že si sa so mnou vyspal a dúfaš, že mu to nevadí. Ty tam, vedľa neho, choď s ním." ,,Nieee. Veď ma zabije!" ,,Nemusíš to plniť. Kľudne so daj dole tričko." Chalan sa zamyslel ale vybral si možnosť, pre jeho zdravie. Dal zo seba tričko a roztočil fľašu. ,,Blondína, pravda, alebo odvaha?" ,,Pravda." Všetci sme pochabli. ,,Ach, no dobre. Vyspala si sa s Jimom?" Zaznela otázka a blondínka a začervenala. ,,Áno." ,,A nemáš rakovinu?" Izbou sa ozval smiech. Mne do smiechu nebolo. Postavila som sa a kráčala k červenovlasému chalanovi. ,,Čo si to povedal?" ,,hej, kľud, bola to len sranda." ,,No me to moc vtipné nezdalo." Kopla som ho do toho jeho odporného ksichtu a on sa zviezol na zem. ,,Ešte raz si niekto bude uťahovať zo smrti môjho brata a tá papuľa z ktorej to vyšlo, bude mať napravenú fasádu!" Otočila som sa a pobrala sa hľadať Ryana.
Vyšla som na terasu a uvidela som.. ,,Ryan!" táckavo som k nemu podyšla. No nebol tam sám. Pred ním stála nízka brunetka, sladko sa naňho usmievala a bola až veľmi blízko pri ňom. Hodila som sa mu okolo krku a pobozkala som ho. On to bral ako..pozdrav ale my baby sa chápeme. Toto je moje, paprče preč. ,,Tak ja pôjdem, maj sa." Usmiala sa a zdupkala. ,,Páni, si totálne na mól. Ideme domov poď." ,,Nieee Veď sme len teraz prišli." ,,Zlato už je pol noc. Môžme ísť." ,,Ale ja nechcem!" Odtrhla som sa od neho a pobrala sa do vnútra. ,,Ahoj kočka, čo tak si trochu zašantiť? Mám hore voľnú izbu." Pošepol mi nejaký sfetovaný týpek, chytil ma za ruku a pritlačil k stene. ,,Nie, ďakujem, možno inokedy." Povedala som a snažila sa vymaniť z jeho zovretia no on nemal v pláne ma pustiť. ,,No ták, póď, bude sa ti to páčiť." Snažil sa ma ťahať ku schodom a ja som bola až príliž opitá na nejaký útok. ,,Povedala som, že nechcem." Ozvala som sa nahnevane, no on si to nevšímal a ďalej ma ťahal ku schodom. ,,Neboj, bude to príjemné." ,,Hej! Myslím, že si si pomílil babu." Ozval sa za mnou hrubý hlas. ,,Odpáľ Ryan!" Odvrkol mu chalan a Ryana to vytočilo. Chytil ma za ruku a vyslobodil ma zo silného zovretia. Odtiahol ma na bok a toho chalana chytil za golier. ,,Asi si ma nepočul. Moja frajerka to nechce a keď to nechce, znamená to, že jej máš dať pokoj, Grack! A ak sa jej ešte čo i len dotkneš, zariadim, aby si si už v živote neškrtol." Odhodil ho na schody otočil sa ku mne a preplitol si so mnou prsty. Ťahal ma von a ja som sa nechala viesť. Zobral ma von a ja som mu bola vďačná. ,,Ďakujem, ale poradila by som si aj sama." Zapotácala som sa a Ryan ma zachytil. ,,Hej, vidím." Odniesol ma do auta a nasadol vedľa mňa.
,,No poď." Zobral ma na ruky a niesol z auta do domu. Dylen nám otvoril dvere. ,,Hm, niekto tu bude mať ťažké ráno." Podpichol ma. Ryan ma odniesol do izby a hneď ako ma uložil som zaspala.
DU LIEST GERADE
Čierna ruža mafiána🖤🥀
RomantikPríbeh je o dcére dílera, kriminálnika a mafiána. Pri jej ,,práci,, musia ísť city bokom no čo ak sa zaľúbi? Čo ak zístí je Jimin nie je jediný súrodenec?