51.Kapitola_List.

217 11 0
                                    

Je piatok. Deň Tylerovej narodeninovej párty. Neplánujem tam ísť. Druhý deň nič nejem a z postele som sa ani nepohla. ,,Lea? Poď sa najesť." Volal ma Ryan. ,,Nechcem. Bola som k nemu chrbtom. ,,Už druhý deň si nič nejedla." ,,No a? Je mi to jedno." V rukách som držala fotku mňa Jima, Ricka, Dylena a Ryyana. Znovu sa mi spustili slzy. Myslela som si že som už všetky minula ale hold, nie. ,,Láska musíš niečo jesť." Prisadol si ku mne. ,,Nechcem." Pohladil ma po chrbte. ,,Ja viem ale keď nebudeš jesť tak," ,,Tak zomriem?! Tak ako Rick a Jim?! Viem a možno to tak chcem!" ,,Lea takéto veci nehovor." ,,Daj mi pokoj, čo ty o tom vieš?!" ,,Lea bol mi ako brat." ,,Tebe bol ako brat a mne bol brat." Vybehla som naňho. ,,Nemôžem za to, že zomrel!" ,,Prepáč, prepáč Ryan máš pravdu. Je toho na mňa veľa. Vieš, raz, keď som bola na párty, mala som vtedy 15. Spoznala som tam jedného chalana. Išla som s ním na arkovisko a onma udrel, chcel ma znásilniť. Jimi si nás všimo a toho chlapca zbil. Vtedy ma objal a sľúbil mi..sľúbil mi, že ma bude chrániť. Že ma nikdy neopustí. A čo sa stalo? Opustil ma! Sľúbil mi to chápeš?!" Plakala som. Pritiahol si ma k sebe a hladil ma po chrbte. ,,Ja viem, ale on za to nemohol. Nemôžeš sa naňho hnevať." ,,Mal sa snažiť." Fňukla som. ,,Mám pre teba niečo. Chcel som ti to dať neskôr ale nechcem aby si naňho bola nahnevaná." Podal mi list. ,,Nechám ťa. Keby niečo tak krič." Usmiala som sa a zobrala si list.

Milá Lea, Bubí.

Keď to čítaš tak som už na onom svete. Dúfam, že som zomrel aspoň pekný, keď už taký mladý. Posratá rakovina! Ale čo už, to si človek nevyberá. Chcel som si len povedať, že svoj sľub dodržím. Pamätáš ako sa ti ten idiot pokúšal ublížiť? Sľúbil som ti, že ťa nikdy neopustím a že ťa budem navždy strážiť a ochraňovať. Mienim svoj sľub dodržať aj keď už nie som ne zemi. Ďalšia vec ktorú som ti chcel povedať je, že nepač. Spomeň si na môj obľúbený citát -If I die don't you cry just look at the sky and say goodbye. Nesmieš preplakať celé dni len kvôli mne. Na to tu máš iných ľudí.

Usmiala som sa. Tak on zomiera ale stále má zmysel pre humor.

Áno, viem je to ťažké, som tvoj veľký braček, ale nebol by som rád. Hej a počul som, že Tyler bude mať párty, takže ak tam nebudeš, prídem ťa strašiť. Ach, až mi vyhŕkla slzička ako to tak píšem. Budeš mi chýbať Bubí. Ľúbim ťa. A veľmi. A ver mi, snažil som sa. Nenechal by som ťa tu dobrovolne, ale rakovina je rakovina. Tá sa nepýta. Mali ma pustiť, dnes som mal ísť domov. Chcel som ťa prekvapiť. A aj sa mi to podarilo, len nie podľa môjho plánu. Bol to ťažký boj a ja som prehral. Dúfam, že sa nehneváš, lebo som sa naozaj snažil. Ako vrvím, nikdy by som ťa neopustil dobrovoľne. Si moje všetko. Bola si, si a aj budeš. Či som živý alebo nie. Dobre už ma bolí ruka tak to ukončím. Ľúbim ťa sestrička moja. Dohliadni mi na chalanov a hlavne na seba. Pod vankúšom má list aj Ryan tak buď pri ňom keď ho dočíta. Nieže zdupkáž za Brandonom. Ale keby niečo schvyľujem ho. Aby si vedela vždy stojím na tvojej strane, takže ak chceš Ryana opustiť, do toho, som pri tebe. Ak chceš ostať s ním, som za. Len pamätaj na to všetko čo ste spolu prežili. No pozri, chcel som to ukončiť a ešte viac sa tu rozpisujem. Tažze to teraz už naozaj uzatváram. Ľúbim ťa Bubí a vždy budem stáť pri tebe, nech sa stane čo sa stane. Budem ťa chrániť, sľubujem. Budeš mi chýbať a neplač, slzami nič nevyriešiš, nikdy.

Ľúbim ťa tvoj starší braček Jimi.

PS: Choď si vybiť zlosť na naše miesto. Hej a chcem aby si popol vysipala na moje obľúbené miesto. veď ty vieš.

Položila som list na stolík a rozplakala som sa. Znovu. No tento plač bol posledý. Už viac nebudem plakať. Toto bude posledný krát.

Vstala som a prešla do šatníka. Obliekla som si sivé tepláky a čierne tielko. Vlasy som si dala do drdola, namaľovala som sa a šla do Ryanovej izby. ,,Wau, vyzeráš super." ,,Ďakujem. už si.." ,,Áno, prečítal. Aj ty?" Prikývla som a sadla si k nemu na posteľ. ,,Ako ti je?" Povzdychol. ,,Dostalo ma to a poviem ti pravdu aj slzy mi vybehla. A ty? Vidím, že ti je už lepšie." ,,Hej. On to tak chcel. Toto je posledný krát čo plačem. Pozbierala som sa a ideme sa najesť poď. Hej a nezabudni, dnes je Tylerova párty a plánujem tam ísť." Žmurkla som naňho a zbehla dole do obývačky. ,,Lea?" Všetci sa postavili. ,,Páni, vyzeráš..Oveľa lepšie." ,,Veď ste ma ani nevideli." Všetci štyria si prešli rukou po vlasoch. ,,Videli. Nosili sme ti jedlo a chodili ťa kontrolovať." ,,Vieš, či si si náhodou neublížila." ,,Nebojte, som v poriadku. Zmierila som sa s tým. Ideme sa najesť idete?" Pokrútili hlavami a tak som si obliekla bundu a obula tenisky. ,,Dnes vás chcem vidieť na Tylerovej párty!" Zkričala som im pri odchode z domu. Nastúpila som do veľkého, čierného mercedesu suv. Sadla som si na sedadlo vodiča, dala som kľúče do zapaľovača a naštartovala. Ryan nasadol do auta a zabuchol dvere.

Bola jedna hodina poobede takže sme si dali obedové menu v jednej reštaurácii. ,,Mňam, ako som mohla dva dni nejesť?" Prehodila som s plnými ústami. Niekto vstúpil do podniku. Mal na sebe čiernu koženku čierne rifle tmavé slnečné okuliare. Pripomínal mi... ,,Brandon?" Ryan sa hneď otočil. ,,Nie, veď ten je v Európe." ,,Máš pravdu, to sa mi len zdalo." Chalan sa práve pozrel naším smerom. Prezerala som si ho od hlavy až po päty. Naozaj vyzeral ako Brandon. Hm, to je jedno. Pozrela som späť na Ryana a usmiala sa naňho. ,,...A namiesto bazéna, dopadol na Zem." Ryan sa rozosmial a ja s ním aj keď som netušila o čom hovorí. ,,Máš už darček pre Tylera?" ,,Nie. Ideme mu niečo kúpiť?" Prikývo a tak sme šli.
🖤❤️🖤

Ďalšia časť na svete dúfam že sa páči. Komentuje, hlasujte zdieľajte ďakujem

Čierna ruža mafiána🖤🥀Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ