53.Kapitola

198 11 0
                                    

Zobudila som sa v príjemnom objatí Ryana. Ešte spal tak som si chcela naspäť ľahnúť aj ja, no alkohol je alkohol. Vybehla som z izby rovno na záchod. Keď som sa vrátila Ryan ešte stále spal. Bolesť mojej hlavy mi spánok nepovolila a tak som šla do kuchyne. To že som len v spodnom prádle mi došlo, až keď som bola už dole. ,,Sakra." zanadávala som si a dúfala som, že ešte všetci spia. Potichu som vošla do kuchyne. Otvorila som chladničku a pozerala čo by som si mohla dať. Vajíčka, šunka, syr, nejaká zelenina, hm, bude treba ísť urobiť nákup. Vybrala som šesť vajíčok a zavrela chladničku. ,,Aaa!" Zvískla som, keď som uvidela Scotta. ,,Ty si normálny?! Šak som skoro infarkt dostala!" ,,No mne sa skoro postavil, takže sme si kvit." Otočila som sa k nemu chrbtom a vybrala som panvicu. ,,Bože Lea obleč sa, lebo mi prasknú gate!" Uškrnula som sa. ,,Nemôžem, prihoria mi vajíčka." Zohla som sa pre olej a počula som Scottove vzdychnutie. Dal si dole tričko, podyšiel ku mne a už som sa bála čo urobí. ,,Neboj, nejdem ťa tu pretiahnuť aj keď nehovorím, že by som nechcel. Obleč si toto." Podal mi svoje čierne tičko s tmavým nápisom fuckboy a ja som si ho obliekla. Bolo mi celkom chladno a to Scottove tričko ma príjemne hrialo. ,,Ďakujem." Usmial sa a sadol si za barovú stoličku k pultu. ,,Čo robíš ?" ,,Raňajky." ,,Pre mňa však?" ,,No..Ryan ešte spí tak ti kľudne urobím." ,,Ty si poklad." ,,Ja viem, ale vieš aká som, niečo za niečo." ,,No jasné, Lea sa nezaprie. Čo chceš?" ,,Treba urobiť nákup." Scott prevrátil očami. ,,Kto je dnes na rade?" ,,Ja. A chcem aby si šiel so mnou." ,,Veď pôjde Ryan." ,,Nie, Ryan, potrebuje dokončiť nejaké papierovačky a dnes o siedmej máme kšeft." ,,Jaj, hej. No, asi nemám na výber. Kedy ideme?" Posledný krát som premiešala praženicu a rozdelila ju dvoch miesiek. ,,Keď dojeme." Prikývol a pustil sa do praženice. Urobila som si ešte čaj a prisadla som si k nemu. ,,Lea?!" Zaznel za mnou nahnevaný hlas. ,,Ryan, ty si už hore?" ,,Čo to má znamenať?!" So Scottom sme sa na seba nechápavo zadívali. ,,O čom hovoríš?" Presunula som svoj pohľad späť na Ryana. ,,Ty si s ním spala?!" Zrúkol na mňa. ,,Neviem o tom." Zasmiala som sa a Scott sa pridal. ,,Mala by som?" ,,No máš na sebe len jeho tričko, on je len v teplákoch, ráno som ťa vedľa seba nevidel, bola si totálne na mól a k tomu sa to už raz stalo, takže by som sa nedivil, keby si to urobila znovu." Úsmev na tvári mi zamrzol. ,,A vieš čo?!" Zoskočila som zo stoličky a zobrala som si svoje raňajky. ,,Možno som to aj mala urobyť, keď sa o mne takto vyjadruješ!" Odpochodovala som ku schodom. Jeho výzvy aby som počkala a ospravedlnienia som si nevšímala. Zabuchla som sa v izbe a s notebookom na nohách som dojedla raňajky.

Keď som dojedla, šla som sa dať do kopy. Namaľovala som sa, dala som si čierne Nike legíny, čiernu športovú podprsenku Calvin Klein a naschval som si nechala Scottove tričko, ktoré som si zaviazala. Vlasy som si dala do copu a už som si len nahádzala kľúče, telefó, peňaženku a nejaké šminky do vaku. Zbrala som práznu misku a pohár a šla som dole. Odložila som to do umývačky riadu a nasmerovala som si to do Scottovej izby. Zaklopala som. ,,Kto je?" ,,Ja, Lea." ,,Poď!"A tak som vsúpila dnu. ,,Čo že si klopala? Ty to nerobievaš."Sadla som si na jeho posteľ. On stá pri skrini a práve sa prezliekal. Mal na sebe len čierne boxerky a rukách držal rifle. ,,No vieš, keď som ťa tak vrušila, obávala som sa, že nachytám pri slabej chvílke." Zasmiali sme sa a on si natiahol rifle na seba. Nespúšťala som z neho oči. Má krásme vypracované telo. Je strašne sexi. ,,Pozor kvapká ti slina." Zasmial sa nadomou. Ja som doňho hodila vankúš, no on sa len usmial a s úškrnom ho chytil. Obliekol si čierne tričko, podobné tomu čo mám na sebe. ,,Nechala si si moje tirčko?" Zahľadel sa na mňa, Keď som sa postavila ku dverám. ,,Hej, chcem naštvať Ryana." ,,To je všetko?" Uškrnul sa. ,,A..a pekne vonia." Scott sa zasmial a za to som so buchla do ramena. ,,Auu." Pošúchal si udreté miesto. Teraz som sa smiala ja. ,,No poď ty..ešte ma tu zmlátiš." Scott za nami zavrel dvere a tak sme vyrazili k autám.

,,Kam idete?" Ozvalo sa zo schodov. Scott už otváral ústa, no predbehla som ho. ,,Teba do toho nič." ,,No ták,Lea. Nehraj urazenú, všetci vieme, že keď sa vrátiš, pretiahnem ťa a všetko bude v poriadku." Zatiahol opito. ,,Ty si pil?" ,,Možno." Zdvihol fľašu a napil sa. ,,Fajn, keď to berieš takto, tak už to tak nebude! Je koniec a žiaden sex to nevyrieši!" Scott otvoril dvere, no ja som bola nahnevaná. ,,Choď!" Zrúkla som naňho a on poslušne vyšiel von. ,,No ták Lea.." Povedal úplne iným tónom. ,,Ja som to tak nemyslel." ,,Je mi jedno ako si to myslel, toto už bolo veľa!" Vybehla som za Scottom a poriadne som pri odchode tresla dvermi. ,,Sorry, potrebovala som to urobiť. Toto bola už posledná kvapka. Je koniec, definitývny. Už sa k nemu nevrátim." nasadla som do auta a zabuchla som dvere. ,,Chápem, že sa hneváš ale tie dvere za to nemôžu." Upozornil ma Scott. ,,Veď on ma pravdepodobne ani nemiluje! Ja som taká krava!" Po líci mi stiekla slza, ale hneď som ju zotrela. Už viac plakať nebudem. A už vôbec nie pre takéhoto blbca.

O pár minút sme už boli v obchode.Nakúpili sme všetko potrebné a vybrali sa ešte do obchodného centra. Potrebovala som si ísť vyzdvihnúť šaty na ples. Krajčírka mi upravila ako sľúbila. Mám odopínacie sukne. Vyzerá to skvelo. Už budúci piatok je ples, nesmierne sa teším. Teda tešila som sa. Myslela som, že tam pôjdem s Ryanom, ale teraz sme sa rozošli. Čo už, pôjdem s babami alebo si vezmem niekoho z gangu. Napísala som Natashi či môžem prísť ku nej. Súhlasila a tak ma k nej Scott zaviezol. ,,Ďakujem za pomoc." Vzala somsi kabelku a otvorila som dvere na aute. ,,Ále, to bolo nič." ,,Prestaň, ešte raz ďakujem. Peniaze poriešíme pred kšeftom, alebo po ňom." ,,Ok, čau!" Vystúpila som, zavrela som dvere a pobrala som sa k Natashi.

,,To ste sa vážne rozišli?" Doliala mi vína. ,,Hej a neľutujem to. To čo mi povedal, hovorilo za všetko. Nemiloval ma." Natasha rázne pokrútila hlavou. ,,Ale choď. Veď u mňa na párty ste boli takí zlatí. A tie jeho pohľady, no niečo krásne. Videla som ako sa na seba usmievate, bozkávate sa a ako ťa vždy držal blízko pri sebe." ,,Ja viem, ale tým čo mi ráno povedal, to všetko zničil." Vypila som pohár do dna. ,,A čo ples? Pôjdeš s babami? Alebo s niekým z ganguu?" ,,Ešte uvidím, ale asi s babami. Chlapov už mám plné zuby." ,,A čo Brandon?" Zamiešala víno a pozrela na mňa. ,,No..nie, nechcem ho otravovať. Idem s dievčatami a hotovo." Natasha len prikývla a nechala ma znovu spomínať na Brandona...

Čierna ruža mafiána🖤🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora