#14. Kiedy mu tłumaczysz o co chodzi z Alfą i Omegą

841 20 1
                                    

Tord

- Czyli w skrócie jesteś Omegą, a Omegi mogą zajść w ciążę?- popatrzył się na mnie.

- Tak- uśmiechnąłem się niepewnie.

- To może teraz to wykorzystamy- uśmiechnął się flirciarsko.

- Spadaj- mruknąłem zarumieniony i odepchnąłem go od siebie.

Chłopak zaśmiał się i mnie przytulił- I tak cię kocham- powiedział i pocałował mnie w usta.

Paul

- Oh- Paul uśmiechnął się- Wykorzystamy to kiedy indziej, a teraz mnie przytul- powiedział radośnie.

Zachichotałem i przytuliłem się do chłopaka, krótko pocałowałem go w usta.

Patryk

- To świetnie, jesteś moją Omega-!- powiedział radośnie Pat i mocno mnie przytulił.

- Dusisz- zaśmiałem się.

- Trudno- przyciągnął mnie do siebie.

Zaśmiałem się i też go przytuliłem, chłopak czule pocałował mnie w usta.

Vlahd

- Zaczynam coraz bardziej cię kochać- powiedział rozmarzony Vlahd.

- Czemu?- to głupie pytanie...

- Jesteś masochistą, Omegą po prostu jesteś idealny- przyciągnął mnie na swoje kolana.

- W skrócie jestem najlepszy- Vlahd zaśmiał się cicho na moje słowa.

Edd

- Czyli to miałeś na myśli mówiąc mężczyzna w ciąży- uśmiechnął się lekko.

- Mhm- położyłem uszy po sobie i zarumieniłem się mocno.

- Słodziak- pocałował mnie w usta.

Tom

- Ulżyło mi- Tom odetchnął z ulgą.

- Czemu?- popatrzyłem się na niego.

- Jesteś Omegą, a mi by było dziwnie umawiać się z Alfą bo ja jestem Alfą- przewróciłem oczami.

- Tak wiem nie zabrzmiało to najlepiej- podrapał się po karku.

- Mhm- Tom pocałował mnie w policzek.

Matt

- Czyli możemy mieć dziecko w normalny sposób?- spytał Matt zaczynając miziać mnie po głowie.

- Jeśli mężczyzna w ciąży to normalny widok to tak- zauważyłem jak chłopak uśmiecha się tajemniczo.

- Nawet o tym nie myśl- popatrzyłem się na niego.

- Pfff- mruknął cicho.

TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz