🎄🎁Świąteczny Special🎁🎄

615 11 15
                                    

Tord

- Mam coś do ciebie- Tord uśmiechnął się trzymając ładnie ozdobione pudełko.

- Demony nie obchodzą świąt- zapaliłem papierosa.

- No to uznaj to za prezent bez okazji- podrapał się po karku.

- Okey?- wziąłem od niego pudełko i je otworzyłem- Serio?- wyciągnąłem z pudełka czerwoną obrożę z napisem "Własność Czerwonego przywódcy".

- Kiedy mówiłem o obroży mówiłem poważnie- zapiął mi ją na szyi- Uroczy- cmoknął mnie w szyję.

- Mam smycz do kompletu- szepnął do mojego ucha- Ale pobawimy się kiedyś indziej- szepnął uwodzicielsko.

- Aż trudno uwierzyć, że jestem demonem a będę na dole- mruknąłem zarumieniony.

- Mi się to podoba- pocałował mnie w usta.

Odsunąłem jego twarz od mojej i uśmiechnąłem się złośliwe- Daj mi cię pocałować- zaskomlał.

- Nie- pokazałem mu język i usiadłem na fotelu.

Tord prychnął niezadowolony i usiadł obrażony na podłodze, a ja zachichotałem rozbawiony i kontynuowałem palenie mojego papierosa.

Paul

- Wesołych świąt- powiedział radośnie Paul i wskazał na wielkie pudło.

- Nawzajem- uśmiechnąłem się radośnie i podałem mu małe pudełko.

Otworzyłem pudło, a po chwili zostałem zgnieciony przez wielkiego pluszaka.

- Yay!- przytuliłem wielkiego misia.

- Zapalniczka z moimi inicjałami!- usiadłem na podłodze, a Paul przytulił się do moich pleców.

- Dziękuję- powiedzieliśmy równocześnie, a on pocałował mnie w usta.

Zaśmiałem się radośnie i cmoknąłem chłopaka w policzek- Ten miś jest cudowny dziękuję Paul- uśmiechnąłem się do niego.

- Wiedziałem, że ci się spodoba- uśmiechnął się i znowu mnie pocałował.

Patryk

- Wesołych świąt- powiedział radośnie Patryk i mnie przytulił.

- Wesołych- ziewnąłem cicho.

- Spać ci się chce?- spytał rozbawiony.

- Mhm- oddałem uścisk.

Poczułem jak chłopak zdejmuje moją obrożę z szyi- Myślę, że już tego nie potrzebujesz- cmoknął mnie w policzek.

- Mam coś do ciebie- dał mi ładnie zapakowane pudełko.

- Ja do ciebie też- dałem mu butelkę wina owiniętą papierem ozdobnym.

- No co? Nie miałem pomysłu- mruknąłem, kiedy zauważyłem jego wzrok.

Patryk zachichotał- Otwórz swój prezent- uśmiechnął się.

Niepewnie uchyliłem pudełko-Świetny- zachichotałem wyciągając kubek z nazwą naszego shipu.

- Wiedziałem- pocałował mnie w usta.

Vlahd

- Mi tu jest dobrze- Vlahd zaczął skubać skórę na mojej szyi.

- Mamy ciszę i spokój- powiedział zadowolony i mocniej mnie ugryzł.

Ja i Vlahd nie obchodzimy świąt on uważa że to strata czasu, a ja mam nie fajne wspomnienia.

- [t/i]?- chłopak wtulił twarz w moją szyję.

- Hmm?- czekałem aż mi odpowie.

- Wiesz, że szef zrobił wigilię dla wszystkich, żebyśmy zostali sami?- coś tak czułem...

- Mhm- Vlahd wrócił do gryzienia mojej szyi.

- Kocham cię- powiedział cicho.

- Ja ciebie też- uśmiechnąłem się i cmoknąłem go w policzek.

"Pierwszy raz powiedział, że mnie kocha" uśmiechnąłem się zadowolony.

Edd

- Wesołych świąt Edd- koło mnie leżało duże pudło.

- Co to?- chłopak rozerwał papier i otworzył je- Ile coli!- powiedział radośnie.

- Też coś do ciebie mam- podał mi ozdobione pudełko.

Otworzyłem pudełko i uśmiechnąłem się- Dziękuję Edd- wyciągnąłem z pudełka książkę o zwierzętach.

- Otwórz ją- otworzyłem książkę na pierwszej stronie, a po moim policzku spłynęła łza wzruszenia.

- T-to podpisy wszy-wszystkich z którymi pracowałem- powiedziałem wzruszony.

- Dziękuję- przytuliłem go mocno.

- Nie masz za co skarbie- przyciągnął mnie do siebie bliżej.

- Jesteś cudowny- pocałowałem go w usta.

Tom

- Nienawidzę świąt- mruknął niezadowolony.

- Mhm- położyłem głowę na jego kolanach.

- A ty?- popatrzył się na mnie.

- Są mi obojętne- Tom położył rękę na moim brzuchu i wsunął dłoń pod moją bluzę.

- Jesteś najlepszym chłopakiem, który pojawił się w moim życiu- pocałował mnie w usta.

- Też cię kocham- uśmiechnąłem się i usiadłem na jego kolanach.

Tom przytulił się do mnie i znowu mnie pocałował.

Matt

- Wesołych świąt- powiedział zadowolony Matt trzymając nad nami jemiołę.

Zachichotałem i obiąłem jego szyję ramionami, rudowłosy pocałował mnie w usta i położył dłoń na moim pośladku przyciągając mnie bliżej.

Poczułem jak chłopak zakłada mi coś na rękę- Też coś do ciebie mam- dałem mu ozdobione lustro.

- Dziękuję- szepnął uwodzicielsko do mojego ucha i zaczął gryźć skórę na mojej szyi.

Uśmiechnąłem się lekko i wsunąłem palce między jego włosy.

******************************
Zostały 2 opcje głosujcie:

1). Security Guards Boyfriend Scenarious (Yaoi) |5 postaci|

2.) Miraculous Boyfriend Scenarious (Yaoi) |Na razie 5 postaci|

TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz