#21. Kiedy ogłasza wszystkim, że jesteście razem

728 18 0
                                    

Tord

- Myślisz, że to dobry pomysł?- szepnąłem do Tord'a.

- To świetny pomysł- stoimy przed całą armią, a Tord chce wszystkim powiedzieć że jesteśmy razem.

- Ja i [t/i] jesteśmy parą!- usłyszałem szepty.

- Jeśli ktoś jest przeciw- kilka osób podniosło rękę- Zabić!- warknął, a Paul i Patryk zaczeli strzelać do wszystkich którzy się zgłosili.

- Jeszcze ktoś?- wszyscy zaczeli sprzecznie kiwać głową.

- I dobrze- przyciągnął mnie do siebie i cmoknął mnie w policzek.

Paul

- Szefie ja i [t/i] jesteśmy parą- Paul mocno ścisnął moją rękę przyciągając mnie do siebie.

- Gratulacje- powiedział przeglądając jakieś dokumenty- Robiliście to już?- popatrzył się na nas.

- Nie!- powiedział zarumieniony Paul- [t/i] jest za bardzo niewinny- czerwony przywódca zaśmiał się cicho.

- Chodźmy już- chłopak pociągnął mnie za rękę.

Patryk

- [t/i] i Patryk są razem i~- Patryk przerwał czerwonemu przywódcy i zaczął mówić do mikrofonu.

- Jeśli ktoś będzie podrywać [t/i] skończy w kulką w głowie- szef wyrwał mu mikrofon i go wyłączył.

- Chcesz mnie mieć tylko do siebie prawda?- Patryk kiwnął głową i mocno mnie przytulił.

Vlahd

Wszyscy się domyślili bo kiedy ktoś patrzył się na ciebie dłużej, niż 2 minuty był narażony na atak wściekłego Vlahd'a.

Edd

Wszyscy wiedzą.

Tom

Prawie wszyscy Matt nie ogarnia co robicie.

Matt

Też wszyscy wiedzą, nawet Tord i nie jest z tego powodu zadowolony.

******************************

Przypominam wszystkim którzy zgłosili się do konkursu:

Czas do 4 grudnia oznaczajcie mnie w książkach jak będzie w niej art na konkurs :3

TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz