#29. Wasz pierwszy raz (lemon) |2/2|

1K 18 3
                                    

Edd

- [t/i] mogę coś zrobić?- Edd przytulił się do mnie.

- Jasne, ale c~- urwałem, kiedy chłopak wsunął jedną dłoń do moich spodni i bokserek.

- C-co ty?- zarumieniłem się mocno, a Edd zaczął masować mojego penisa.

- Nie mogłem się oprzeć- powiedział z uśmiechem.

- E-Edd- drugą ręką zdjął moje spodnie i bokserki.

- Wygląda normalnie- klęknął przede mną- Tylko do tyle masz futro- przyłożył głowę do mojego uda.

- C-co masz z-zamiar z-zrobić?- mruknąłem zarumieniony kiedy Edd przejechał językiem po moim członku.

- A jak myślisz?- wepchnął mojego penisa do swoich ust.

- Edd!- jęknąłem zaskoczony i usiadłem na jego łóżku.

Chłopak zaczął ssać mojego penisa- Uhhh- jęknąłem.

- P-przestań ja za-zaraz- Edd przestał i pocałował mnie w usta.

- Chcesz tego?- chłopak podniósł mnie i usiadł na łóżku kładąc mnie na swoich kolanach.

- T-tak- mruknąłem zarumieniony.

Edd cmoknął mnie w policzek i zaczął skubać skórę na mojej szyi, zostawiając ślady.

- Eddie- sapnąłem i przytuliłem się do niego.

Chłopak zdjął ze mnie moją bluzę i swoją z siebie- Chcesz ją ubrać?- uśmiechnął się.

- Mhm- Edd założył ją na mnie.

- Taki uroczy- cmoknął mnie w policzek.

Poczułem pode mną jego wybrzuszenie, które było coraz twardsze.

- Przygotować cię czy tylko mnie naślinisz?- popatrzył się na mnie.

- Naślinię c-cię- zarumieniłem się i zsunąłem się z niego.

Zdjąłem jego spodnie i bokserki- Cholera- przęłknąłem ślinę patrząc się na jego grubość i długość.

Wsunąłem do ust tyle ile mogłem i zacząłem go ssać- [t/i]- bardziej się na nim zassałem.

- Blisko- wepchnął swojego penisa głębiej do mojego gardła.

Doszedł w moich ustach, a ja zaksztusiłem się i połknąłem to co mogłem.

- Uhh- wytarłem swoje usta.

- Wybacz n-nie chciałem ci nic z-zrobić- przytulił mnie, kiedy znowu siedziałem na jego kolanach.

- N-nie szkodzi- uśmiechnąłem się lekko.

- Weź to- podał mi jakąś tabletkę- Przeciwko ciąży- powiedział, kiedy zauważył mój wzrok.

Przęłknąłem tabletkę i uniosłem swoje biodra nad penisem Edd'a- HGH!- jęknąłem głośno czując w sobie jego grubego penisa.

- S-spokojnie- cmoknął mnie w policzek.

- Boli- przytuliłem się do niego.

- Zaraz p-przestanie- położył dłonie na moich biodrach.

Zacząłem powoli podskakiwać na jego kolanach- Ahh- jęknąłem zaskoczony czując już przyjemność, a nie ból.

- Lepiej?- zaczął poruszać moimi biodrami w górę i w dół.

- T-TAK!- jęknąłem z rozkoszy.

TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz