#19. Kiedy się do ciebie dobiera

862 19 0
                                    

Tord

- T-Tord!?- powiedziałem zarumieniony, kiedy Tord wsunął ręce do moich spodni.

- Hmm?- rozpiął guziki mojej koszuli i przejechał językiem po mojej klatce piersiowej zachaczając językiem o mój prawy sutek.

- Szefie musi szef ze mną iść- Paul zasłonił sobie oczy, kiedy nas zauważył.

- Muszę?- mruknął niezadowolony.

- Tak- zanim Tord mnie puścił, zostawił kilka malinek na mojej szyi.

Kiedy wyszedł zarumieniłem się mocno i schowałem twarz w dłoniach. Zapiąłem guziki swojej koszuli i poszedłem do jego pokoju.

Położyłem się na wielkim łóżku i schowałem twarz w jednej z poduszek.

Paul

On się do ciebie nie dobiera jesteś za bardzo niewinny.

Patryk

- Weź te ręce!- zarumieniłem się mocno, kiedy Patryk wsunął dłonie pod moją koszulkę.

- Nigdy- uśmiechnął się i polizał mnie po szyi.

- P-Patryk- sapnąłem, kiedy chłopak zassał się na mojej szyi i ugryzł mnie w słaby punkt.

- Patryk zostaw [t/i] i chodź- Patryk niechętnie mnie puścił i poszedł za Paul'em.

Odetchnąłem z ulgą i usiadłem na łóżku.

Vlahd

- Umm Vlahd co ty robisz?- spytałem niepewnie, kiedy chłopak podniósł mnie i przycisnął mnie do ściany

- Chcę tylko coś sprawdzić- owinął moje nogi wokół jego pasa.

- A co chc~ Gahhh- jęknąłem czując jak chłopak gryzie mnie w szyję.

- Uwielbiam twoje jęki i to że jesteś masochistą- uśmiechnął się i znowu mnie ugryzł.

Sapnąłem zadowolony- Tylko będę cię gryźć, na razie nie licz na coś więcej- cmoknął mnie w szyję.

- Pfff- mruknąłem cicho.

Edd

- Jesteś uroczy, kiedy się wstydzisz- powiedział zadowolony Edd, kiedy zauważył moje rumieńce.

- Po prostu weź te ręce- mruknąłem zarumieniony. Jego prawa dłoń była na moim tyłku, a lewa pod moją koszulką.

- Nie- wsunął dłoń do moich spodni.

- Ej!- Edd odsunął się ode mnie, kiedy Ringo skoczyła na moją głowę i zaczęła na niego syczeć.

- I wy przeciwko mnie- małe kotki też zaczęły na niego syczeć.

Zachichotałem i usiadłem na podłodze, zacząłem głaskać kociaki i Ringo.

Tom

- Ej!- powiedziałem zarumieniony, kiedy Tom zaczął lizać skórę na mojej szyi.

Tom usiadł na fotelu i pociągnął mnie za sobą, więc wylądowałem na jego kolanach.

- T-Tom- sapnąłem cicho, jak chłopak ścisnął moje pośladki gryząc moją szyję.

- Co wy~- spytał zarumieniony Matt, który wszedł do salonu.

Tom puścił mój tyłek, a ja zszedłem z jego kolan i usiadłem na fotelu chowając twarz w dłoniach.

Matt

- Gdzie kładziesz te ręce!?- krzyknąłem zarumieniony, kiedy Matt położył dłoń na moim kroczu.

Rudowłosy uśmiechnął się złośliwe i ugryzł mnie w szyję, a drugą dłoń położył na moim prawym pośladku.

- M-Matt ja nie~- chłopak mnie puścił.

- Wybacz- powiedział skruszony i cmoknął mnie w usta.

******************************
Yup mam dużo weny

TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz