Tord
- Mój- Tord położył dłonie na moich pośladkach i zaczął mnie całować po szyi.
- T-Tord ludzie patrzą- mruknąłem zarumieniony.
- Niech patrzą- mruknął i pocałował mnie w usta.
Tord pokazywał jak bardzo mnie kocha na konferencji liderów, a inni bali się mu powiedzieć co myślą o związkach homoseksualnych.
Popatrzyłem się na wszystkich zgromadzonych, a moje oczy zrobiły się różowe- Podpisać umowę- wszyscy podpisali umowę o współpracy z czerwoną armią.
- Jesteś cudowny- cmoknął mnie w policzek.
- Wiem- zachichotałem, a Tord pocałował mnie w usta.
Paul
- Słodziak- Paul pocałował mnie w usta, przytulając się do mnie.
- Dziękuję- zachichotałem rozbawiony i usiadłem na kolanach chłopaka.
Teraz ja go pocałowałem, a on zadowolony oddał pocałunek- Paul czy mo~- Patryk urwał, kiedy zauważył co robimy.
- Co mogę?- mruknął niezadowolony.
- Nie ważne później przyjdę- wyszedł z pokoju, a Paul znowu zaczął mnie całować.
Ustami zjechał na moją szyję zaczynając ją gryźć i lizać- Uhh- sapnąłem.
- P-przestań- mruknąłem zarumieniony.
Paul zachichotał i przestał- Dobrze skarbie- cmoknął mnie w nos.
Patryk
Patryk mocno mnie przytulił- Mam gdzieś, że nie masz ręki ciągle cię kocham- pocałował mnie w usta.
- Mhm- oddałem pocałunek.
Chłopak położył mnie na łóżku i wtulił twarz w moją szyję- Tak przyjemnie pachniesz- mruknął zadowolony.
- Dzięki- położyłem rękę na jego włosach i cmoknąłem go w czoło.
- Mhhhh- uśmiechnąłem się, kiedy usłyszałem jak chłopak mruczy zadowolony.
- Będziemy tak leżeć?- spytałem rozbawiony.
- Tak- powiedział radośnie.
Zachichotałem cicho, a Pat obiął mnie rękami w pasie- Śpijmy- cmoknął mnie w brodę.
Vlahd
Razem z Vlahd'em wyszliśmy na spacer do parku, ja i on byliśmy ciekawi jak zareagują jak zmienię się w wilka na ich oczach.
Vlahd ścisnął moją rękę i pocałował mnie w policzek- Szukamy homofoba i go zabijemy- szepnął do mojego ucha.
- Oczywiście- zatrzymaliśmy się, a chłopak przyciągnął mnie do siebie i agresywnie pocałował mnie w usta.
- Bleh- usłyszałem jak ktoś się brzydzi.
Zauważyłem kto to i do niego podszedłem, zmieniłem się w wielkiego wilka.
Oblizałem zęby i się na niego rzuciłem- Zabij go!- damski głos krzyknął.
- Precz z homofobami!- a tego się nie spodziewałem...
Wgryzłem się w jego szyję przebijając zębami jego tętnicę, więc krzyknął z bólu i szybko się wykrwawił, a po za tym trochę wbiłem pazury w jego brzuch.
Podszedłem do Vlahd'a zmieniając się w człowieka, a on zaczął wycierać krew z mojej twarzy.
- Nie spodziewałem się tego, że ludzie tak zareagują- cmoknął mnie w czysty policzek.
- Ja też- zaśmiałem się.
Edd
- Meow- uśmiechnąłem się, kiedy wszystkie koty zaczęły się do mnie przytulać.
- Ja też chcę- Edd przytulił się do moich pleców.
- Dobrze- cmoknąłem chłopaka w policzek, a on chwycił mój podbródek i pocałował mnie w usta.
Oddałem pocałunek, a Edd szybko mnie podniósł i pobiegł do swojego pokoju.
Zaśmiałem się rozbawiony, a chłopak usiadł na łóżku kładąc mnie na jego kolanach.
- Jesteś zazdrosny o koty?- spytałem rozbawiony.
- Może...- znowu mnie pocałował.
Tom
- Tom puść mnie- mruknąłem rozbawiony próbując wyrwać się z jego uścisku.
- Nieeee- mocniej mnie przytulił.
Prychnąłem rozbawiony i go przytuliłem, a Tom pocałował mnie w usta.
Wsunął dłonie pod moją koszulkę zaczynając lizać i gryźć moją szyję.
- Przeszkadzam wam?- spytał rozbawiony Edd.
- Mhm- Tom mruknął niezadowolony.
Zachichotałem cicho, a chłopak położył nas na jego łóżku- Idź sooobie- powiedział do Edd'a przytulając się do mnie.
- Dobra- zaśmiał się i wyszedł.
- Śpijmy- powiedział zadowolony.
Matt
- Słodziak- powiedziałem ściskając policzki Matt'a.
- Ty bardziej- przyciągnął mnie na swoje kolana i mnie pocałował w usta.
- Dziękuję- zachichotałem.
Rudowłosy zaczął się do mnie przytulać i miziać mnie za uszami- Purrrrr- zamruczałem zadowolony.
- Słodki kotek- znowu mnie pocałował.
Matt położył się na moim fotelu i położył mnie na jego brzuchu- Obejrzmy film- wziął do ręki pilota do telewizora i zaczął szukać jakiegoś ciekawego filmu.
***Time skip***
Znudzony filmem zacząłem przysypiać- Branoc- powiedział rozbawiony.
CZYTASZ
TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|
Короткий рассказScenariusze i Preferencje z TBATF w wersji yaoi Nie lubisz nie czytaj Uwaga książka zawiera spojlery!!