Speciál za 500K subs

967 57 1
                                    

Už týden přemýšlím, co udělám jako speciál za 500K subs. Vůbec nic mě nenapadalo... Ale pak mi to docvaklo, já natočím hororovku! Jo! Já totiž nikdy hororovku nehrála a tudíž ani netočila, takže by to diváky mohlo zajímat. Avšak kdy to natočím, to fakt nevím.

Seděla jsem ve škole a měli zrovna poslední hodinu dnešního rozvrhu. Už jsem ani nevnímala učitelův výklad a přemýšlela nad něčím jiným. Přemýšlela jsem o mém jméně.......Na světě se už asi nikdo nejmenuje Safira, takže je dost možné, že jsem jediná. Avšak, když si to tak vezmu, tak ve filmu Eragon a i v knížkách Eragon a ty další díly, je vlastně modrý drak, který se taky jmenuje Safira, jelikož má safírovou barvu... Takže super, já a nějaký drak z filmu se jmenujeme Safira...

Začalo konečně zvonit a my mohli odejít ze školy. Vzala jsem si ještě nějaký věci ze skříňky a chystala se jít domů, jenže cestu mi zatarasila Andrea. „Co chceš" zeptala jsem se rovnou, jelikož když takhle někoho zastaví, tak to znamená, že něco potřebuje. „Víš, Safiro, potřebovala bych abys mi udělala to cvičení na angličtinu co máme mít" udělala psí oči, jenže u mě má smůlu, já jí nic dělat nebudu. „Jsi u nesprávného člověka, já ti nic dělat nebudu. Udělej si to sama" obešla jsem jí a šla směrem k východu.

Jenže to by se mi nesmělo stát to, že mi někdo podrazil nohy a já díky tomu zakopla a spadla na něco hranatého. Ucítila jsem menší bolest ale ignorovala jsem to. Zvedla jsem se a šla prostě pryč.

Doma jsem byla dřív, než jsem si myslela. Odhodila batoh na zem, vzala si doge papučky a podívala se na zdroj bolesti. Dlaně mám odřené, to se dá přežít, pak i koleno, jenž je ještě více odřené než dlaně. Dokonce i krev z něj teče a za tu chvilku, co jsem jela domů, to ještě nepřestalo. Trochu mi začali stékat slzy, ani nevím proč. Povzdychla jsem si a šla najít lékárničku.

Užuž jsem jí našla, když v tom mi začal zvonit mobil. Podívala jsem se na display, kde bylo napsáno GEJMŘÍK a jeho profilovka na youtubu.

Úplně jsem zapomněla, že jsme si měli volat. Položila jsem tedy lékárničku a namísto, abych si ošetřila koleno, tak jsem popadla mobil a přijala hovor.

„Ahojky Amare" řekl veselým hlasem.

„Gejmříku, ahoj" pozdravila jsem ho s úsměvem, i když to neviděl.

Povídali jsme si dobrých 35 minut a já to musela potom ukončit, jelikož jsem měla práci a navíc, kdo mi tu ošetří mé koleno?

Sedla jsem si na židli v kuchyni, vyčistila si ránu a nastříkala tam dezinfekci. Pěkně to šťípalo..Ale musela jsem to vydržet..

Po té jsem si sedla k počítači a rozhodla natočit speciál za 500K subs a to tedy tu hororovku.

Budu natáčet five nights at freddy's , takže jsem zvědavá jak to všechno zvládnu.

„Takže čau lidi vítám vás u dnešního speciálu za 500K odběrů. Předem vám všem chci poděkovat za to, že jsme společně přesáhli toto číslo. Bez vás bych to nikdy nezvládla" začala jsem mluvit, jakmile začalo nahrávání..

Nahrávání mi trvalo jen 45 minut, déle jsem to nechtěla hrát, protože prostě na to nemám. Během natáčení jsem se několikrát lekla a zařvala, tak snad mě za to mí sousedi nezabijou...

Nicméně aspoň se budu částečně bavit u stříhání tohoto videa.

Tak další kapitola je hotová.

Je v celku krátká, já vím :D

Pomoz mi [Gejmr ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat