PewDiePie a Jelly?!

811 43 0
                                    

Uběhly sotva 3 dny od toho co jsme přiletěli do Los Angeles. Čas tady utíká velmi pomalu, jelikož se tu většinu času nudím a nevím co dělat. Děda po mě pořád hučí ať jdu ven s Natem, že ten stejně tráví čas sám a potřeboval by též nějakou společnost, ale to jsem okamžitě zamítla. Mám tři možnosti co by se mi s ním staly. Za 1. nehorázně by jsem se před ním ztrapnila, za 2. jeho fanynky by si myslely, že jsem jeho přítelkyně a to vážně nechci riskovat, aby si to vlastně myslely, za 3. mohli by nás načapat nějaký novináři a to by byl pro ně ten nejlepší článek co napsali. Nad tím jsem se samozřejmě musela znechuceně ušklíbnout. A jelikož se tu už tolik dní nudím, tak jsem popadla kameru a batoh, ve kterém jsem měla sbalených pár věcí a vyrazila na pláž. Neobešlo se to ani bez toho, ať vezmu sebou Toma. Bok po boku jsem s bráchou procházela ulicemi Los Angeles v tichosti.. „Hej Safi?" prolomí najednou ticho Tom. „Hmm?" dám najevo, že ho vnímám. „Nepřemýšlela jsi někdy o tom, že se odhalíš?" optal se se zájmem. Popravdě, tímhle mě trošičku zaskočil. Jistěže jsem nad tímhle už přemýšlela.....mnohokrát... Ale vždy jsem skončila u toho, že je lepší zůstat neodhalená. „Sama nevím" povzdechnu si „několikrát jsem nad tím přemýšlela a pokaždé zůstala u toho, že je lepší zůstat neodhalená" Podívala jsem se na bráchu, který chápavě přikývl. Ani jsme se nenadáli a pomalu se blížili k Venice Beach. „Pořád mě udivuje, že to tu vypadá jak v gtačku" zasměji se, když v tom do mě někdo vrazí a já málem spadnu, když v tom mě zachytil. „Oh omlouvám se, strašně moc.." začal se omlouvat nějaký ten američan. Jeho hlas mi byl velmi povědomý, tak na něj pohlédnu a nemůžu uvěřit mým očím. Přede mnou stál samotný Felix Arvid Ulf Kjellberg aka PewDiePie, nejslavnější youtuber na světě. Párkrát zamrkám překvapením. „To je v pohodě" mávnu nad tím s úsměvem rukou. Sice měl na sobě kšiltovku a sluneční brýle ale já ho stejně poznala! „Vážně?" optal se pro jistotu. „Jistě že jo!" zasměji se a podívám se na Toma, který nechápavě hledí na to co se to sakra děje. Asi mu nedošlo, že to je PewDiePie. „Dobře" pustí moje ramena. Když si to tak vezmu, tak to vypadá komicky, jak mě tu držel za ramena úplně shrbený.. No jo no, zatímco on má výšku metr osmdesát tak já jen metr šedesát. Těch 20 centimetrů je fakt hodně velký rozdíl. Oproti němu vypadám opět jak hobbit. Užuž jsem mu chtěla říct, že budeme muset jít tak jsem si to rychle rozmyslela, jelikož si mě začal projíždět pohledem. „Pěkný tričko" uculí se a při tom ukáže na mé tričko. Nejdřív nepochopím co se mu na mém tričku může líbit, ale pak mi dojde, že mám na sobě jeho úplně první merch. V duchu si nafackuji za to, že kvůli tomu tričku už ví, že jsem jeho fanynka. „Ehm díky?" „To má být otázka nebo odpověď?" zacukají mu koutky a já nad tím protočím oči. „Odpověď samozřejmě" uchechtnu se, když v tom najednou mě Tom zatahá za ruku. Tázavě se na něj podívám a čekám, co z něj vypadne. „To je PewDiePie, že jo?" pošeptá mi aby to on neslyšel. „Ty jsi ale blesk" rozcuchám mu vlasy při čemž se ušklíbne. Tomovi se úplně rozzáří očí a začne bláznit, že vidí nejslavnějšího youtubera na světe. Normálně v tu chvíli jsem se začala za něj stydět! Obličej jsem si schovala do dlaní a přála si, aby se tohle v životě nestalo. PewDiePie se začal smát, nejspíše mu to přišlo vtipné. „Můžu si s tebou udělat fotku?" poprosil PewDiePie brácha. „Jasně že jo" usmál se, zatímco já vytahovala mobil a už jsem je fotila. Tom mu šťastně poděkoval a začali se o něčem bavit. „Moje ségra taky natáčí na youtube, má už skoro milion odběratelů a to je na youtubera, který se nikdy neodhalil fakt hodně" řekne nadšeně Tom a já ho spražím pohledem. To fakt neřekl, že ne?! „Wow" vypadlo z Felixe překvapivě. „To jako fakt?" Vyndala jsem si opět mobil a najela na svůj youtube kanál... Mobil jsem pak displejem obrátila směrem k Felixovi, který se na to nevěřícně díval. „Moment..... na tenhle kanál jsem dřív narazil" prohlásil „Díval jsem se na GTA V a říkal jsem si, sakra ta holka je mega dobrá, tu chci poznat... No a teď už vím, kdo to je" Watafak co to řekl? To dělá na mě nějaký prank či co? „To má být nějaký prank, Felixi?" nadzvednu obočí ve stylu alá na to ti neskočím. „Ne vážně, abys mi uvěřila tak ti ukážu konverzaci s Jellym" Chvíli něco hledal na telefonu a pak mi to konečně ukázal. Projela jsem jejich konverzaci ve které si o mě povídali všelijaké věci, např. Jak dobře hraju, jak vypadám, kolik mi asi tak bude a o tom, že mi někdy napíšou ale to se samozřejmě nejspíš nestalo, jelikož jsem si od nich žádný zprávy nevšimla. „Dobře, takže to žádný prank není" pousměji se. „Nechcete si jít s námi..." „Hej Felixi! Proč mi vždycky zdrhneš?!" přeruší ho nějaký hlas kluka, jenž se k nám blížil. „Jelly" povzdechne si Felix. „Sorry ale já se chtěl podívat do támhle toho krámu, ale cestou jsem tady narazil do Amare" Vysvětlil mu omluvně, při čemž Jelly na mě vyjeveně kouknul. „To je TA AMARE?!" vyjekne a Felix mu na to s úsměvem přikývne. „O můj bože ty jsi tak úžasná! Takovou holku, která umí hrát tak dobře hry jako jsi ty, jsem v životě neviděl!" pochválí mě až moc nahlas, až se na nás někteří lidi začali otáčet a já cítila, jak se mé tváře začaly červenat. „Neřvi tak" bouchne ho do ramene Felix. „Chtěl jsem se zeptat, jestli by jste s námi někam nezašli?" dokončí konečně větu Felix, kterou předtím nemohl dokončit kvůli Jellymu. „Jistěže jo" řeknu sborově s bráchou. Všichni jsme tedy dohodli, že si půjdeme koupit nějakou zmrzlinu a půjdeme si sednout na pláž do vyhřátého písku. „A co vlastně děláte tady, v Los Angeles?" zeptám se zvědavě. „Road trip" řekli oba dva najednou. „ A vy?" optá se na tu stejnou otázku Jelly. „Rodinná návštěva" ušklíbnu se vtipně. „Takže tu máte příbuzný?" hloupě se zeptá Jelly. „Jasně ty jelito" zasměje se Tom a tomu se i já s Felixem zasmějeme. „Haha moc vtipné" na oko se urazí Jelly. „Ale no tak" nepřestává se smát Felix.. „Nemáš smysl pro humor" Ještě chvíli byl naštvaný ale pak mu začali cukat koutky úst a začal se taky smát. Smáli jsme se dobrých 5 minut, než se všichni konečně uklidnili. Mezitím nám však už roztekla zmrzlina, takže bylo úplně zbytečné si ji kupovat, ale kdo to mohl vědět, že? Všichni jsme měli upatlaný ruce od zmrzliny, takže jsme se zvedli a šli si je umýt. „Jinak já jsem Safira a tohle je můj brácha Tom" představila jsem nás, jelikož se k tomu jaksi tak si nedostalo. „Těší nás" usmál se roztomile Felix „Nás pravděpodobně znáte" uchechtl se Jelly.. S klukama jsme prohodili ještě pár slov a pak už museli jít s tím, že měli něco v plánu. Vyměnila jsem si s nimi i facebook a vše možné, dokonce jsem s nimi i vyfotila abych se mohla pochlubit Gogoušovi, že jsem potkala PewDiePiee a Jellyho. „Jo a pošli nám tu fotku!" ozval se ještě Felix, než zmizel z dohledu. „Jasně!" zavolala jsem mu nazpět. „Tak tohle byl nejlepší zážitek, co jsem mohl kdy prožít!" skákal radostí Tom. „Hm to jo" usmála jsem se, při tom koukla na hodiny. Bylo půl šesté odpoledne a my museli už jít zpátky domů. Páni ani bych nečekala, že s kluky ten čas utekl tak rychle! Vždyť to sotva bylo půl hodiny co jsme spolu strávili nějaký ten čas, ale to jsem se zmýlila. Bylo to víc než půl hodiny, spíše skoro dvě hodiny. „Už musíme jít" promluvím na bráchu a čekám, že bude mít nějaký námitky ale naneštěstí je neměl. Zpátky domů jsme se dostali až okolo půl sedmé večer. „Jak jste si to užili děti?" ozvala se babička, jakmile jsme zavřeli za sebou dveře. „Babi! To bylo tak skvělé odpoledne, na které nikdy nezapomenu!" jásal Tom, jenž běžel za babičkou. Já se tam ani nezdržovala a urychleně šla do svého pokoje, kde jsem se zavřela a lehla si do postele s mým notebookem, který jsem následně zapnula. Zatímco se mi zapínal notebook, tak jsem na telefonu najela na messenger a napsala Gogoušovi.

Me: Ahoj, víš koho jsem potkala?
Gogo: Ahojky, to neviem, koho? :)

Me: (poslala fotku)

Gogo: To si robíš srandu! O_o

Me: Nedělám :D Fotka je pravá, nefalšovaná.

Gogo: Toto ti úprimne závidím, ale som rád, že si ho stretla. Snaď aj ja ho niekedy stretnem takto blízko.

Btw jinak Gogo už ví, jak vypadám, pokud se ptáte..Notebook se mi už zapnul, takže můžu zveřejnit další video na youtube. Bylo to video zrovna z GTA V kde jsem hrála s Gejmříkem a Jirkou. Je to super videjko, kde jsme se hodně nasmáli. „Safiro! Pojď večeře!" uslyším mamku volat z přízemí. „No jo! Vždyť už jdu!" otráveně zavolám na zpět. Líně se zvednu a rychlím krokem vyjdu na chodbu a seběhnu schody dolů. Jak tak seběhnu schody dolů, tak je chci opět vyběhnout nahoru už kvůli tomu, kdo to stál dole. „Safiro!" křikne na mě mamka v půlce mé cesty a já se zastavím. Otočím se zpátky na mou matku a Nathaniela, jenž stál vedle ní. „Půjdeš se navečeřet a pak půjdeš s Natem ven, jasné?" zvedla obočí a ke všemu to řekla česky, takže Nathaniel vůbec nevěděl, co právě řekla. Snad jí rozuměl jen jeho jméno. „Proč?" pokračuji česky, aby nám schválně Nathaniel nerozuměl. „Co by jsi jiného dělala? Nic.." dá si ruce v bok. „Něco bych si našla" zkřížím si ruce na hrudi a nehodlám jít s ním ven, ke všemu ještě SAMA! „Prostě s ním půjdeš ven, když už tady je. Budeš s ním fotit pár věcí.. Tak se běž navečeřet, převléct a ať už jsi s ním venku!" rozkázala mi matka a já jen nesouhlasně zabručela..

Tak a nový díl je tu! 

Pomoz mi [Gejmr ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat