Dnes je ten den, kdy mi Vašek konečně řekne, proč byl tak tajemný a nechtěl mi nic říct už několik dní. Je zrovna ráno a Váša vše připravil na večer, co mi tak říkal. Takže do večera je ještě dost času. Zrovna sedím ve svém studiu a čekám na Team Speaku, až se připojí Pedro a my tak mohli natočit video z minecraftu. Několik minut mu to trvalo, co si budeme povídat, že. Nakonec jsem se dočkala a Pedrouš se konečně připojil. „Čau, promiň, že jsem se zpozdil." Omluví se hned. Jen se nad tím pousměji. „Ahoj. To je v pohodě, stane se." Ještě jsme takhle kecali, než se zeptal na jednu divnou otázku. „Už se Gejmr vyslovil?" Párkrát zamrkám. Jak to sakra myslí?" „Uhm.. Jak to myslíš?" zeptám se nechápavě. Je zticha.... Bezvadný. „Pedro?" „No neřeš to" začne se smát „nepozval tě někam náhodou?" „Dneska večer jdeme spolu na večeři" Pedro se začne tak divně smát. „Co je?" zasměji se. „Nic, nic" Chce to zakecat. Vyzvídala bych dál, ale to bych potom večer neměla překvapení, že? Když už se uklidnil, tak jsme začali natáčet video jak k němu, tak i ke mně. Hodně jsme se u toho nasmáli jako vždy. Poté jsme už museli končit, protože si Pedro musel ještě něco zařídit. A jelikož jsem měla celý dopoledne volno a hromadu času, tak jsem zapnula stream na youtubu a streamovala jsem GTA V. Na streamu jsem měla skoro milion diváků, takže jsem byla mile překvapená. Většinou tam byli lidi ze zahraničí, takže jsem spíše mluvila anglicky, aby mi rozuměli. Když už se tam zeptal na něco Čech či Slovák, tak jsem mu odpověděla po česky. Streamovala jsem dohromady okolo 3 hodin a pak to ukončila. Po streamu jsem poslala video s Pedrem svému editorovi, aby ho sestříhal a pak vypnu PC. Vyjdu ze svého studia a jdu se převléknout do nějakého slušného oblečení. Upravím si též vlasy a poté už vyrážím ven z bytu. Chtěla jsem se nějak projít a popřípadě vzít nějaké jídlo Vaškovi k obědu. Byl pořád zavřený ve svém studiu a dělal na nějakém projektu a já ho nechtěla jinak rušit. Takže mu dneska pak přinesu jeho oblíbené jídlo. Hned jak jsem ušla několik metrů od našeho bytu se na mě podívalo pár mladých lidí, kteří si začali něco šeptat. Naprosto jsem to ignorovala. Tak co bych jiného tak mohla dělat, že? Prošla jsem docela velký kus Prahy, a přitom chytala pokémony. Taky mě zastavilo několik lidí s tím, zda se s nimi vyfotím. Takže tak. Ještě pár lidí se mnou šlo a chytalo ty pokémony. Bylo to fajn takhle s fanoušky něco dělat. „Yees! Mám pikachua!" zařve najednou jeden kluk a my se všichni lekneme. „Dobře ty" zasměji se. No, a nakonec jsem došla do McDonald pro nějaký burgery. Vašek bude rád, když mu přinesu burger. Tam to trvalo několik minut, než to bylo hotové. Potom i s jídlem se vracím zpět do bytu.
Když už jsem v našem bytě, tak se vyzuji a zamířím k Vaškovi do studia. Pomalu a tiše otevřu dveře a nakouknu dovnitř. Vašek seděl u stolu a něco tam dělal na počítači. Lehce zaťukám na dveře a svou pozornost upoutá na mě. Široce se usměje, přitom naznačí ať jdu dovnitř. „Přinesla jsem ti něco k jídlu" položím tašku na stůl. Vašek se do ní podívá a pak se ještě víc usměje. „Děkuji moc" Přitáhne si mě k sobě a posadí si na klín. Začne mi dávat pusy na tvář a pak mě dlouze políbí. „Už jsi nějak pokročil?" zeptám se a podívám na monitor. Má tam napsaných několik věcí.... Spíše dost věcí. „Už jsem skoro na konci. Potřebuji ještě napsat pár bodů a mám to hotové" Bradou se opře o mé rameno a do monitoru kouká se mnou. „Dnešek tedy platí?" Vypadne ze mě. Potřebuji vědět, zda se mám připravovat či ne. „Samozřejmě, že ano" Zasměje se tím svým úžasným smíchem. „Dobře. Tak až budeš hotový, tak mě najdeš v obýváku" Políbím ho, pak z něj slezu a zmizím z jeho studia. Dojdu si do obýváku a svalím se na sedačku. Popadnu ovladač, zapnu televizi a hned tam dávám Netflix s tím, že si pustím Teen Wolf. A tak celý odpoledne čumím na Teen Wolf. Jak zajímavé, že? :D
Večer v restauraci:
S Vaškem sedíme v nějaké nobl restauraci. Takže Váša má na sobě modré kalhoty s hnědým páskem a bílou košilí. Já červené šaty, které jsem si na sebe původně nechtěla vzít, protože šaty nesnáším. Ale vzala jsem si je na sebe kvůli Vaškovi, aby měl radost.
ČTEŠ
Pomoz mi [Gejmr ]
FanfictionSafira Martinézová je 18ti letá studentka, která je slavná na internetu tím, že natáčí videa na youtube z různých her a je stejně utajená jako Gejmr.