Dneska je sobota a já se chystám do Zetka. Mám tam mít dneska menší sraz, který je neohlášený. Spíše já tam dorazím, natočím s Jirkou nějaké to video a pak dám na Instagram, že tam jsem a že můžou fanoušci přijít.
V Zetku je momentálně pár lidí, není tu tak přeplněno což je dobře. Prozatím. „Ahoj Amare!" uslyším nějaký děcka sedící u Xboxu říkat. „Ahoj" s pozdravem se na ně kouknu a usměji se. Všichni mě tu začali pozorovat a já byla trochu nervozní. Vejdu do studia a hned na to zavřu za sebou dveře. „Ahoj Amare! Konečně jsi tu!" prohlásí Jirka a já si všimnu, že tu je i Pedro. „Ahoj kluci" pozdravím nesměle. Pedro mě ještě spěšně pozdraví. Kluci ještě něco dořešili a Pedrouš pak musel jít. Prý musí ještě něco dořešit, když už je tady v Praze. „Tak co jdeme točit?" „Napadlo mě try not to laugh challenge" Prohrábne si své blond vlasy. „To zní fajn" usměji se „i když to točilo hromadu lidí" Takže jsme natočili jak video k Jirkovi, tak i video ke mně. Ty videa byli fakt vtipný. Pak jsme šli zpět do Zetka a dali si pití. Ještě jsme se spolu vyfotili. Fotku jsem přidala na Instagram a na story dala to, že jsem v zetku a kdo chce, tak může přijít, že tam budu tak 2 hodiny. S Jirkou se posadíme ke stolu a začneme debatovat o různých věcech. „A jak to šlo s tou holkou?" zeptám se ze zvědavosti. „Nic moc" Při této odpovědi se na mě ani nepodíval. Takže ho odmítla. „Odmítla tě?" Jirka přikývne. Nejspíš si vybral prostě jen tu nesprávnou dívku. Možná bych mu s tím mohla pomoct. Třeba by se mu líbila Terka. „Asi neocenila to, jaký jsi milý, hodný a úžasný kluk. Ona za to nejspíše nestála, Jirko" povzbudím ho. „Já si snad nikoho nenajdu" povzdechne si. Bylo mi ho líto, takhle ho vidět. Chtěla jsem něco namítnout, ale přišla k nám nějaká holčina. Oba dva koukneme na ní. „Ahoj, mohla bych se s vámi vyfotit?" šlo poznat, že byla trochu nervozní. „Jistě" Odpoví pohotově Jirka. Holka dala mobil své mamce (nejspíš) a já s Jirkou se postavíme a každý z nás si stoupne z jedné strany u té holčiny. Tak se s ní vyfotíme a chceme si znova sednout, ale to se k nám nahrnuli další fanoušci.
Fanoušků se sem dostavilo poměrně dost. Mnozí z nich si chtěli se mnou vyfotit a některý mi dali i balíček, takže přemýšlím, že bych natočila unboxing. Všichni snad už s námi měli fotku i podpis a my se odebrali do studia. „Jak jsi říkal to, že si nikoho nenajdeš, tak to se opravdu mýlíš" „To se opravdu nemýlím Safi. Mám na tohle prostě smůlu" Rozhodí rukama. Je vidět, že je fakt v háji z toho. Nahodím výraz alá buď si někoho najdeš nebo ti někoho najdu já. „Fajn dobře, pokud mi najdeš nějakou normální holku, který by mě chtěla tak dobře." Řekne nakonec, jakmile si všimnul mého výrazu. „Výzva přijata"
Oki, takhle kapitola je krátká já vím. Nicméně ta další kapitola bude určitě delší – PŘÍSAHÁM!
PS: Jak se jinak máte? :)
ČTEŠ
Pomoz mi [Gejmr ]
FanfictionSafira Martinézová je 18ti letá studentka, která je slavná na internetu tím, že natáčí videa na youtube z různých her a je stejně utajená jako Gejmr.