Už jsme v půlce našeho pobytu v Bulharsku. Nepřetržitě rychle to utíká. Hodně času jsme trávili i s Amy a Charlesem. Je s nimi sranda a za tak krátkou dobu máme spolu skvělých vzpomínek. Avšak Vašek se po celou dobu co jsme s nimi trávili čas, choval nějak divně. Poznám to na něm. Dneska vyrážíme k moři se potápět. Charles byl při chůzi na mě neustále nalepený a já mu chtěla už říct, co má za problém, ale to už jsme došli na místo, kde se je to k potápění určené. Našli jsme toto místo na internetu, že prý to je to nejlepší místo na potápění. Všichni jsme si začali nandávat ploutve a potápěčský brýle. „Jak se na to těšíš?" zeptám se Vaška, který si zrovna nazuje na pravou nohu ploutev. „Docela dost, jsem na to zvědavej" pousměje se. Začali jsme se tedy potápět. Hodně jsem se potápěla s Charlesem, jelikož se ostatní mezi sebou nějak bavili a my se nenápadně oddělili. Viděli jsme mnoho korálů, ryb a dokonce i želvy! Řeknu vám, bylo to něco tak krásného! Avšak všimla jsem si opět, že se Vašek na nás tváří tak nějak divně. Spíše vraždil pohledem Charlesem. Co mu sakra je? To žárlí?
„Bylo úžasný vidět ty želvy takhle blízko" promluvila jsem k Charlesovi. „Jo to jo" pousměje se a vedle sebe míříme do jídelny se navečeřet. Vašek zůstal na pokoji s tím, že se nají později. Přišlo mi to divné. Musím za ním pak zajít a zeptat se ho, co mu je. V jídelně bylo jako vždy hodně hostů, kteří pobývali zde v hotelu. Každý z nás si nabral jídlo, které chtěl, a vydali se hledat nějaký volný stůl. To se nám po chvilce podařilo.
Po večeři jsem šla s Martinem a Richardem na pokoj. Ani jeden z nás nechtěl, aby byl Vašek o samotě. Martin odemknul. Všichni tři vejdeme do pokoje, ale Vašek tu nikde nebyl. „Kde je sakra?"
Guys menší otázka pro vás. Napadlo mě, že by Gejmřej byl v příštím díle opilý a tak se ptám, co by jste chtěli, aby při té opilosti dělal? Třeba co by dělal, kdyby ho Safira našla v takovém stavu? Můžete mi vaše nápady psát do komentářů, byla bych za to ráda :)
PS: omlouvám se, že tato kapitola je krátká. Neměla jsem nějak nápady.
ČTEŠ
Pomoz mi [Gejmr ]
FanfictionSafira Martinézová je 18ti letá studentka, která je slavná na internetu tím, že natáčí videa na youtube z různých her a je stejně utajená jako Gejmr.