part: 8

1.7K 25 17
                                    

♡ حب داخل المافيا ♡
الحلقه:8
للكاتبه/منه محسن[Milly]
# Love_inside_the_mafia
#Menna_mohsen
#Milly
غفران فاق من نومه بسرعه كان كابوس..بص حواليه وانفاسه سريعه شاف نفسه قاعد فى المكتب واللى فوقه صوت خبط على باب مكتبه.
غفران بيدعك جبينه وباله شارد فى الحلم اللى حلمه مجىد ماغفل فى الشغل..
غفران:ادخل.
جنى دخلت وبصتله:معاد الاجتماع..
غفران بصلها وهز راسه بإيجاب وبيتنهد بعمق بيهدى نفسه وبيفكر ايه كان سبب الحلم ده؟...هو حتى مكنش بيفكر فيها.
فى اوضه الاجتماع وبعد ماظبط كل حاجه.
غفران فى اجتماع بيقدم اخر مشروعاته بخصوص مجال تصنيع السيارات.
غفران بيشرحلهم المشروع على شاشه كبيره:We can provide the car with more than one safety feature, and here I have worked to provide it with a genius record of communication between it and its driver. So that anything dangerous has happened as we hear about accidents caused by cars. High safety, such as the accident of closing the car to a child inside it alone. Here, the safety car does not open unless it is opened from the inside or communicated with it on the phone in the truth. I see this is not enough and it did not help us much ..
(يمكننا تزويد السياره بأكثر من ميزه للامان وهنا لقد عملت على تزويدها بتسجيل عبقرى للتواصل بينها وبين سائقها. بحيث اى شئ خطر حدث مثلما نسمع عن الحوادث التى تتسبب فيها السيارات زات امان عالى مثل حادثه اغلاق السياره على طفل بداخلها وحده هنا سياره الامان لاتفتح الا اذا فتحت من الداخل او تواصلت معها عبر الهاتف فى الحقيقه ارى هذا غير كافى ولم يساعدنا كثيرا..)
فان باصصله وبيهز راسه بإيجاب.
جنى بصاله بتركيذ وكل الموجودين.
غفران:That is why I worked to provide it with an audio recorder to communicate between the car and the passenger, even if he was outside the car..and this is to record the voice of the car owner only until he is recognized and also with a specific password .. and you can see this practically ..
(ولهذا لقد عملت على تزويدها بمثجل صوتى للتواصل بين السياره وبين الراكب حتى اذا كان خارج السياره..وهذا بتسجيل صوت صاحب السياره فقط حتى يتم التعرف عليه وايضآ بكلمه سر محدده.. ويمكنكم رؤيه هذا عمليآ..)
ستيف باصصله:In fact, I see cars that are more comfortable and easy to operate ... Therefore I think that I will contract with Marvin Cars ... I do not say that your project is bad .. But I liked the idea of ​​the cars.
(فى الحقيقه انا ارى السيارات زاتيه التشغيل اكثر راحه وسهوله...ولذلك اظن اننى سأتعاقد مع شركه مارفين للسيارات.... )
ماكس بصله وبص لغفران.
غفران هز راسه بإيجاب وبثقه:Well, it is okay. Those are my opinions. I implemented the project, which I am sure will be successful if it is completed .. I make sure that my project is successful ... I was honored to meet you.
(حسنآ لا بأس تلك ارأء انا قمت بتنفيز المشروع الذى اتأكد من نجاحه اذا تم.. واتأكد من نجاح مشروعى... تشرفت بمقابلتك.)
طلا الشاشه وراحلهم وماكس باصصله ومستغرب استسلامه..لكن اللى طمنه شويه هو انه شاف علامات الحيره على وش فان.
جنى وقفت وجات تمشى مع غفران وقفت لما سمعت كلمه فان
فان بتفكير:Well, what do you think about conducting an experiment between driving your car and the car with which to walk? .. You say that you are confident in the success of your car project .. I promise to prove that, I will pay you double my contract with you ..
(حسنآ مارأيك بأجراء تجربه بين قياده سيارتك وبين السياره زاتيه السير؟.. انت تقول انك واثق من نجاح مشروع سيارتك.. اعدك ان اثبت ذلك سأدفع لك ضعف تعاقدى معك..)
ماكس بص لغفران بتفكير وغفران لف وبصله وهز راسه بأبتسامه ثقه:Okay..Mr. Fan.
جنى بصتله بأبتسامه من ثقته فى قراراته..بعد ماخرجوا من اوضه الاجتماع..
جنى ماشيه جانب غفران وبتكلمه بابتسامه:انا بأيد اللى عملته ده جدا..وواثقه انك هتثبت نفسك فى مشروعك و..وفى كل حاجه بتعملها وتعبت فيها.
غفران بصلها بأبتسامه:شكرا جنى..
جنى ابتسمت وماكس ناداله:Ghfran..
غفران وقف ولف هو وجنى.
ماكس قرب وقف قدامه وحط ايده على كتفه وبصله بثقه:You are sure of your decision, this is true
(انت واثق من قرارك هذا صحيح؟)
غفران هز راسه بإيجاب..
ماكس هز راسه بإيجاب وبصله بتفكير:and I trust you.
(وانا اثق بك.)
غفران بأبتسامه خفيفه:I promise you that you will not regret your trust in me.
(اعدك انك لم تندم على ثقتك بى)
ماكس ربط على كتفه تانى وبيهز راسه بإبجاب:I know
(اعلم)
جنى بصت لغفران بأبتسامه وهو بصلها لكنها بعدت نظرها عنه بسرعه:Excuse me.
(المعذره..)
راحت على مكتبها وغفران بعد نظره عنها وسرح للحظات.

♡حب داخل المافيا♡حيث تعيش القصص. اكتشف الآن