♡ حب داخل المافيا ♡
الحلقه:19
للكاتبه/منه محسن[Milly]
# Love_inside_the_mafia
#Menna_mohsen
#Milly
حازم دخل البيت الموجوده فيه اميليا وبصلها:انا كنت عمال ادور عليكى هما مسكوا الجرمين خلاص.
اميليا وقفت من على الارض وبصتله:البيت ده كنت فيه وانا صغيره مع اهلى..
حازم بصلها وبص للبيت قرب بص لصوره البرواز وافتكر كاظم وهو قاعد قدام عربيه الشرطه وقت تهريب ليندا.
حازم بص لاميليا بصدمه:ده فى شبه من اللى ساعد البنت اللى اسمها ليندا على الهروب.
اميليا بصتله:انت بتقول ايه ده اخويا.
حازم:ايه اخوكى يعنى!..هو انتى تعرفيه اصلا؟!!
اميليا بصت للصوره وبصتله بتفكير:ممكن ميبقاش هو.
حازم بصلها:وبعديين انتى فاهمه يعنى ايه يطلع اخوكى؟؟..دى حاجه تشبهك ده غير انك هتقبضى عليه اخوكى او لا هيتقبض عليه.
سابها وخرج من البيت وهى بصت للكراتين الموحوده على الارض ومحطوت فيها صورهم وحاجتهم..شافت كرتونه صغيره مفيهاش غير شرايط فيديوا..قربت خدت الشرا اللى فى الكرتونه وراحت ورا حازم.للكاتبه/منه محسن[Milly]
كاظم فى المقابر بيحفر وبيدفن ليندا.
كاظم قعد على المقابر بعد مادفنها وغمض عيونه بعياط وبصوت شهقاته عاليه:لينداااا...ليندااا انا اسف انا السبب انا اسف..
كاظم فاق من نومه فزع وبص حواليه شاف انه لسه قاعد برا اوضه العمليات والدكاتره رايحين جايين فى الممر
كاظم غمض عويونه بتنهيد وكأن روحه كانت بتتسحب منه فى الحلم ده رفع شعره وبص لئوضه العمليات قام وقف وبص للممرضه اللى داخله الاوضه :Excuse me, is Linda okay?
(المعذرة هل ليندا بخير؟)
الممرضه بصتله:Sir, there are only minutes left of her entering the operating room
(سيدى لم يتبقى من دخولها غرفه العمليات غير دقائق)
دخلت الاوضه وهو بص للئوضه قرب بيبص عليها من شباك الازاز اللى موجود فى الباب.
راح قعد على الكرسى من تانى ورفع راسه مسك تليفونه وفتحه بص للرساله اللى جاتله ووكشر بأستغراب وفتحها.
فى بيت قمر وبعد وصول چونى.
چونى دخل البيت بلهفه: قمر..
فى الوقت ده حد ضرب رجله من ورا وقعه على ركبته على الارض ومسك ايده من ورا ضهره.
چو وقف قدامه ورفع وشه بأبتسامه جانبيه:ciao johnny
(مرحبآ چونى)
قمر اتكلمت بدموع وهى بصاله:انا قولتلك ماتجيش ليه جيت؟
چونى بصلها:انا مقدرش اسيبك.
قمر بصاله بدموع وعيطت.
محمد بصلها وبصله وچونى اتكلم بأسف:انا اسف..كل ده بسببى..انا بجد اسف ليكوا انتوا ملكوش اى دخل فى الحكايه.
قمر بصتله وبتعيط بصوت مكتوم رجله سلطان مكتفينهم وواقفين وراهم.
چونى: Il presidente voleva incontrarti e non riusciva a trovare un altro modo per farti venire da lui.
(الرئيس اراد مقابلتك ولم يجد طريقه اخرى لتأتى بها اليه..)
ويبص للرجاله اللى معاه: Portalo in macchina
(خذوه الى السياره.)
قربوا مسكوه وقوموه معاهم وقمر بتتكلم بصوت عالى: چونى هما واخدينك فين؟؟؟
چونى بيحاول يزأهم بعنف واتكلم بغضب: Bene, verrò con te, ma lasciali
(حسنآ سأتى معكم ولكن اتركوهم)
چو: Verranno anche loro con noi.
(هم سيأتوا معنا ابضآ)
چونى بصله بغضب: Ho detto che non c'entrano niente
(قلت لا علاقه لهم بشئ)
چو: Stai zitto o uccidila
(اصمت والا قتلتها)
فى الوقت ده الكل بص ناحيه الباب بسبب عدد الطلقات اللى اصابت كل واحد فيهم ومنهم طلقه اصابت رجل چو.
چونى بصله: كاظم..
كاظم قرب مسك رقبه چو وبصله بغضب: E' finita..quello che stai facendo è finito..e verrai punito immediatamente.Non pensavi cosa ti sarebbe successo se ti fossi avvicinato ad un mio fratello???
(انتهى.. ماتفعله انتهى.. وستنال عقابك على الفور انت لم تفكر ماذا سيحل بك اذا اقتربت من شقيق لى؟؟؟)
چو بصله بألم: Sei vivo!!!..come pensava il leader
(انت على قيد الحياه!!!.. كما ظن الزعيم)
كاظم: Vivrò sicuramente per uccidere te e il tuo capo. Non ho tempo per discutere con te.
(سأعيش بالتأكيد لأقتلك أنت ورئيسك.. انا ليس لدى وقت للنقاش معك.)
شده وحبسه فى اوضه فى البيت فى الوقت ده كان چونى فك قيود قمر ومحمد باباها.
قمر حضنته جامد وهى بتعيط:انا كنت خايفه اوى عليك.
چونى قرب باسه جبينها:بااس يا قمرى اهدى انا بخير.
قمر حضناه جامد وغمضت عيونها وهو بيملس على شعرها.
محمد بص لچونى: هو ده.. اخوك؟؟!!
چونى بصله وهز راسه.
محمد: انت عايز تنتقم منه وهو جى علشان ينقذك؟؟؟
چونى بصله وكاظم خرج من الاوضه وراح وقف قدام چونى وحط ايده على دراعه:خليه هنا لحد مافوق ونشوف هنعمل ايه.. انا مضطر امشى هكلمك بعدين واسف شوفت الرساله متأخر.
چونى ابتسم بخفه وبصله: ليندا عملت العمليه؟
كاظم هز راسه وبقلق: لسه مخرجتش من اوضه العمليات..هبقر اكلمك واطمنك بعد ماتخرج.
مشى ووقفته كلمه چونى: شكرا.. ليك..
كاظم ابتسم بخفه وبصله: You are my brother..and don't wait for me to tell you to get up, I leave Linda alone and I came for you
(انت اخى.. ولا تنتطر ان اقول لك لاعليك فانا تارك ليندا وحدها واتيت لك)
چونى ضحك وهو بيحرك لسانه ورجع بص قدامه : واطى.
كاظم ابتسم ومشى بتسرع.
بصوا كلهم عند الاوضه المحبوس فيها چو اول ماسمعوا صوت صراخه.
محمد: هنعمل ايه فى الراجل اللى جوا ده؟!!
چونى بصله وبص للئوضه بتفكير وبغل قرب دخل الاوضه كان كاظم مربطه بحبال كتيره علشان مايقدرش يهرب منهم وهو بيتألم من الرصاصه اللى فى رجله وبيصرخ بألم: Maledizione .. Maledizione di Kazem ..
(اللعنه.. اللعنه كاظم)
چونى وقف قدامه ومعاه محمد وقمر.
چو بصلهم وبيتألم بغضب.چونى
مسك رجله بعنف وچو اتألم وبقى يصرخ فيه بغضب.
چونى:Cosa stai soffrendo?... Hai del sangue da fare?
(ماذا تتألم؟... هل لديك دم لتفعل؟)
چو باصصله بغضب.
چونى لف وبص لقمر:قمر هاتيلى سكينه.
قمر بصتله وهزت راسها بقلق..راحت المطبخ جابتله سكينه وهو بص لمحمد ومحمد فهم انه مش حابب تواجد قمر معاه.
محمد بص لقمر ومسك ايدها:تعالى عايزك فى موضوع.
قمر هزت راسها بنفى:هو هيقتله.
چونى غمض عيونه بتنهيد:هخرجله الرصاصه.
قمر بصتله:اوعدنى انك مش هتقتله.
چونى هز راسه بتنهيد:طيب بوعدك بس اخرجى.
قمر مشيت مع محمد وهو بص لچو بغل وغرز السكينه فى مكامكان الجرح اللى فيه الرصاصه خلاه صرخ بكل صوت الم.
قمر بصت للئوصه بقلقل:انا خايفه لايقتله.
محمد حط ايده على دراعها وبيهديها:چونى مش مجرم وبدل مقالك انه مش هيقتله يبقى فعلا مش هيقتله.. وغير كده هو مش هيخليكى تخافى منه او هيفكر بتهور بالعكس.
قمر بصتله بقلق وهزت راسها: انا عارفه انه مش مجرم وعلشان كده مش عيزاه يقتله.
أنت تقرأ
♡حب داخل المافيا♡
Actionليندا للحظات فكرت فى حاجه رعبتها اكتر خرجت بسرعه وقفت قدام باب الشقه لقته مقفول من جوا بالمفتاح زى مكانت قفلاه والشبابيك كمان اتنهدت بأرتباح وفى بالها:انا اكيد بتخيل اكيد ده مش حقيقى انا بس علشان كنت معاه امبارح بيتهيقلى انى بشم ريحته..ده اكيد تخيل...