Ja: Nigdy żadne anime ani film anime nie doprowawdzi mnie do płaczu. NapewnoKimi no na wa, koe no katachi, kimi no suizou wo tabetai i mecz karasuno vs shiratorizawa: A chcesz się założyć? (͡° ͜ʖ ͡°)
Polecam z filmów anime "koe no katachi"(tłum. Dźwięk twojego głosu), "kimi no na wa"(tłum. Twoje imię), "kimi no suizou wo tabetai" (w tłumaczenie tytułu nie wnikajcie)
A tak o z anime:
-haikyuu (anime sportowe; o siatkówce)
-the promised neverland (jest sobie sierociniec i pełno dzieci które są wychowywane przez sisotry zakonne. I te dzieci wychowują do 12 roku życia po czym niby "ktoś ich adoptuje" a tak naprawdę są pokarmem dla demonów. I główni bohaterzy próbują stamtąd spierdolić)- demon slayer (to jest o tym że są demony które pożerają ludzi po zmroku by stawały się silniejsze. I są też zabójcy demonów. Jedni specjalizują się w oddechu wody, ognia, mgły, błyskawic. Oczywiście wszyscy mają katany i zapierdalają demony by tych ludzi nie wpierdalały. I jest też jeden śmieszny plus tego anime. Pierwszy demon jaki zaistniał to Muzan Kibustuji iii.. Przypomina Michaela Jacksona. Ja nie żartuję. No i główny bohater ma siostrę która została zmieniona w demona ale go nie zeżarła bo kurwa SiLnA WiĘź i pomaga bratu w zapierdalaniu demonów)
-Gabriel dropout ( lekka, fajna komedia o aniołach i demonach które żyją na ziemi i takie psiapsi są z nich. Jeden anioł to jebany sadysta)-Another (jeśli lubisz horrory to polecam to. Dużo krwi. Klątwy a pod koniec anime wszyscy próbują się zajebać by znaleźć zmarłego który nawet nje wie że kurwa nie żyje i zesłał jakąś klątwę po której każdy po koleji umiera. Jedna została przygnieciona windą, jedna spadła ze schodów i nabiła się na parasolkę, jeszcze inny został rozjebany motorówką.)
-happy sugar life (powiem jedno. Mocny horror psychologiczny. Dużo krwi, pedofilia, morderstwa, molestowanie seksualne, manipulacja. Zajebiste i tylko 12 odcinków. A. ANIME KOŃCZY SIĘ ŚMIERCIĄ GŁÓWNEJ BOHATERKI HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE)
-Boku no/my hero academia (debil po tytule by się domyślił o czym jest to anime)
Żegnam :>