İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Luciella Kuran, aynanın karşısında beğeniyle kendisine baktı. Koyu siyah saçlarını omzundan arkaya attı. Üzerinde şarap kırmızısı dekolteli bir elbise vardı. Dekoltesi o kadar fazlaydı ki elbise biraz daha aşağı dursaydı göğüsleri tamamen dışarı fırlayacak gibiydi. Kırmızı dudakları görüntüsünden memnun bir şekilde aynaya baktı.
Zeytin tanesi gibi simsiyah gözler, kıpkırmızı dudaklar ve bembeyaz bir tenle son derece beğenilen güzel bir kadındı. Tuvalet aynasının önünde büyük bir gerdanlığın yanında bir kadeh içinde kırmızı şarap duruyordu. Genç kadın, kadehi eline aldı ve aynadan hemen arkasında duran hizmetçiye baktı. "Ne düşünüyorsun?"
Hizmetçinin düşünebileceği bir durum yoktu. Leydi Luciella, tek bir cevap dışında başka bir şeyi kabul etmezdi. Genç kadın, ellerini hemen önünde birleştirdi. "Göz kamaştırıyorsunuz, leydim" dedi sessiz bir şekilde.
Elbette ki göz kamaştırıyordu. Luciella, güzelliğiyle nam salmış bir kadındı. Evlenmesinin üzerinden üç yıl geçmiş olmasına rağmen hala erkekler peşinde koşuyorlardı.
Kendi kocası hariç...
Luciella, dudaklarını büktü. Kadehi anında yerine bıraktı ve masanın üzerindeki gerdanlığı boynuna doğru tuttu. Dudakları beğeniyle anında kıvrıldı. Elmaslar, gerçekten de bir kadının en iyi dostlarıydı.
Kocası, ondan uzak durmayı seçiyordu. Evliliklerinin başında Nathan Kuran gerçekten de harika bir koca ve muhteşem bir âşıktı. Ancak her ne kadar Nathan bir zengin, yakışıklı ve güçlü bir safkan olsa da Luciella aç bir kadındı.
Onun ilgisi ve şefkati farklıydı. Hep eksikti. Üstelik her ne kadar karı koca olsalar da Nathan kan paylaşımına yanaşmıyordu. Gerçek bir evlilik kan paylaşımı olmadan olmazdı. Bunun sonucunda Luciella istediği ilgiyi başka yerlerde aramaya başlamıştı.
Tabi ki Nathan Kuran, zeki bir adamdı. Karısının onu aldatışlarından çok kısa bir sürede haberdar olmuştu. Bunun sonucunda da evlilikleri tamamen parçalandı ve her ikisi de aynı evin içinde yaşayan birer yabancıya dönüşmüştü.
İşin aslı Luciella'nın niyeti kesinlikle bu değildi. En başında isteği sadece kocasını kıskandırmaktı. En azından elinden kaçabileceğini anlamasını istemişti. Ancak işler istediği gibi gitmemişti kesinlikle. Nathan ondan uzaklaşabileceği kadar uzaklaşmıştı.
Bugün özel bir gündü. Bu zamanlarda genellikle uyumlu bir çift gibi hareket etmeye çalışıyorlardı. En azından Nathan ailesi konusunda son derece dikkatliydi ve onlara mutlu olduğunu göstermek konusuna özen gösteriyordu.
Kuran ailesi sırlarla doluydu. Özellikle Nathan ve kuzeni Reyes Kourakin tam bir muammaydı. Henüz beş yaşlarındayken ortadan kaybolmuşlardı ve aradan iki asır geçtikten sonra birden bire geri dönmüşlerdi. O zamana kadar kimse onların nerede olduğunu bilmiyordu.
Reyes Kourakin, uzun bir seyahate çıkmıştı döndükten hemen sonra ve bugün kuzenini ziyarete geliyordu. Bütün aile burada olacaktı. Açıkçası Luciella, evlendikten sonraki ilk hayal kırıklığını bu ev konusunda yaşamıştı.
Kuranların, bütün Rusya'da birbirinden şaşalı evleri vardı. Özellikle de Nathan'ın bir sonraki varis olduğu düşünülünce onunla birlikte Moskova'daki büyük malikânede yaşayacaklarını düşünmüştü. Ancak Nathan, orayı anne ve babasına vermeyi tercih etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞ
FantasyKATHLEEN VE ALEXANDER İLE BAŞLAYAN SAVAŞ BU SEFER GENÇ NESİL İLE DEVAM EDİYOR.