FİNAL

4.6K 544 68
                                    

BU BÖLÜMÜ YAYINLAMAK İSTEDİM BİR AN ÖNCE. SONUÇ OLARAK YENİ HİKAYELERE BAŞLAMAK İÇİN BİRAZ HEYECANLIYIM :D SİZLERİNDE BU HEYECANI PAYLAŞTIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM. İYİ OKUMALAR. YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN. YENİ HİKAYELERDE YORUMLARINIZA GÖRE GELECEK. BOL KEYİFLER. ÜÇÜNCÜ KİTAPTA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Scarlett'in baygın bedeni Nathan'ın kolları arasında duruyordu. Mağaranın kısmen yıkılmasıyla giriş ve çıkışlar tamamen kapanmıştı. Genç adam yerde durmuş kadını kendine çekti. Bir adım ötesinde Luciella arkası ona dönük yatıyordu.

Ciara koşarak yanına geldi. "Yaşıyor mu?" derken korkmuş görünüyordu.

Nathan başını salladı sakince. "Sadece aç" dedi. Şefkatli bir şekilde kadının saçlarını okşadı. "Onu ben besleyeceğim" dedi en sonunda başını kaldırdı kuzenine ve eşine baktı. "Kuran ailesinin bunu hak eden bir prensese ihtiyacı var"

"Senin sevdiğin biriyle olmaya ihtiyacın var" dedi Reyes karısının elini tutarak.

Kendi korkuları yüzünden bu zamana kadar onu hak ettiği her şeyden mahrum bırakmıştı. Scarlett onu korumak için tamamen içindeki yaratığa dönüşmekten bile çekinmemişti üstelik. Bundan sonrasında Nathan onu koruyacaktı.

Tam o anda bir çift el bileğini tuttu. Luciella'nın dişleri bileğine geçti. Nathan kocaman açılmış gözlerle ona baktı. Şaşkınlıkla bir an tepki verememişti. Kendisini ondan kurtarmaya çalışsa bile kadın bütün gücüyle tutuyordu onu.

Reyes kadını bütün gücüyle itti Luciella havada döndü ve ayaklarının üzerinde durdu. Kırmızı gözleriyle yere bakıyordu. Hepsi birden ona dönmüştü. Bu kadının ölmemek için bir inadı var gibiydi.

"Ben bu bedeni beğenmemiştim" diye mırıldandı Luciella. "Ancak şimdilik elimdekiyle yetineceğim."

Tuhaf bir güç yayıyordu. Bedeni tıpkı Blake Kuran gibi dövmelerle sarıldı. O kadar büyük bir güçtü ki gençleri önünde diz çöktürdü. Üzerlerindeki güçlü baskı nefes almalarına bile izin vermiyordu.

Mezar yok edilmeden önce kendisini Luciella'nın bedenine taşımayı başarmış mıydı? Karşılarındaki gerçekten de Elizabeth Vitkova mıydı? Bu mümkün olabilir miydi?

Üzerlerindeki güç bir anda yok oldu. Nathan başını kaldırıp ona baktı. Az önce kanını içmişti. Ancak aralarında oluşmuş bir bağ hissetmiyordu. Kadın dikkatle ellerini inceledi. Durumundan hiç de memnun görünmüyordu. "Yeni uyanmış biri için bu çok fazla" diye fısıldadı ve birden ortadan kayboldu.

Onun kaybolmasıyla birlikte Reyes nefes nefese doğruldu. "Bizi öldürmekten vaz mı geçti?" diye sordu kaşlarını çatarak.

Nathan öksürerek boğazını temizlemeye çalıştı. Scarlett hala kucağındaydı. Başını iki yana salladı. "Yeni uyandığı için çok zayıf" dedi. "Bizimle karşılaşma riskine giremedi."

"Bu zayıf hali miydi?" derken Ciara dehşete kapılmış bir haldeydi.

Az önce her ne olduysa bile buradan bir an önce çıkmaları gerekiyordu artık. Nathan, kadını kucağına aldı ve büyük bir güç dalgasıyla Reyes'in açtığı kapının önündeki kayaları temizledi ve sakince yürümeye başladı.

Blake Kuran şaşırtmamıştı. Çıkışta ayakta dikilmiş dikkatli bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Çocuklar dışarı çıktıklarında kaşlarını çatarak onlara döndü. "Beklenmedik bir yenilgiydi" dedi sakince.

Onu bu kadar erken görmeyi gerçekten istemiyorlardı. Reyes ve Nathan gördükleri onca eğitime ve edindikleri güce rağmen başaramamışlardı. Başları önlerinde eğikti. Utanmış durumdalardı. Özellikle Nathan ölmek istedi o anda. "İhtiyar" dedi ancak ne diyeceğini bilemeyerek durdu. Kendi zayıflığı yüzünden Elizabeth Vitkova hayata dönmüştü.

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin