İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Bundan sonra yapılacak tek şey Luciella'yı harekete geçirmekti. Ne kadar hızlı hareket ederlerse o kadar çabuk işi bitirirlerdi. Asıl sorun Kindl klanı değildi zaten. Asıl sorun İhtiyar'dı. Ona bu durumu nasıl anlatabilirlerdi ki?
Onun haberi olmadan böyle bir planı nasıl harekete geçirebilirdi ki? Nathan, en zor kısmının bu olduğuna inanıyordu. Onu nasıl çağıracaklardı? Gerçi Reyes'in vukuatından sonra ihtiyarın bir gözü üzerlerinde olacaktı her daim.
Bir de kadınlar vardı. Onları bu durumla nasıl karşılaştırabilirlerdi ki? Blake Kuran ile başa çıkmak büyük bir olaydı. Onunla karşı karşıya gelmek bile büyük bir olaydı. Herkesin başa çıkabileceği bir şey değildi bu. Gerçi bu kadınlar başa çıkabilirdi.
En azından çıkabileceklerini umut ediyorlardı...
Scarlett'in yeteneği çok işe yarıyordu. Safkanların üzerinde işe yaramıyor olması işlerine gelen bir durumdu. Nathan yeterince etkisindeydi onun zaten.
Beraber olmuş olmaları kadını etkilememiş gibiydi. Ertesi gün kalktığında o sanki hiçbir şey olmamış gibi işine devam etmişti. Bu bir yanıyla çok hoşuna gitse de bir yanı buna sinir olmuştu. O kadar normaldi ki sanki yaşanan şeyler Nathan'ın rüyası gibi gelmişti.
Bir kerenin yetmediği çok açıktı. Her şey daha da kötü olmuştu. Bu kadına bağlanmıştı. Ona açtı. Bedenine, kanına, onun yanında olmaya açtı. Onunla ilgili her şey açtı.
Kadınlarla beraber malikâneden çıkıp ormana doğru gittiler. Onlara herhangi bir şey söylememişlerdi. Ciara, uzun zamandır bu ormanda olduğu için burayı avucunun içi gibi biliyordu. Scarlett ise son derece rahat ayak uyduruyordu buraya.
İkisinin de hareketleri son derece rahattı. Erkekler arkadan geliyordu. Onların hareketlerini izliyorlardı. Scarlett her zamanki gibi hizmetçi kıyafetleriyle giyiyordu ve ayağında topuklu ayakkabılar vardı. O ayakkabılarla nasıl bu kadar rahat hareket edebildiğini anlayamıyordu doğrusu.
"Bunun iyi bir fikir olup olmadığından emin değilim" dedi en sonunda.
Doğrusu Reyes'de pek emin değildi. Ancak bu kadınların bununla başa çıkabileceklerine inanmak istiyordu. Ciara, kanıyla başa çıkmıştı. İhtiyar'ın karşısında da aynı şekilde dik durabilirdi. "Onlar güçlü" dedi en sonunda.
Öyle olduklarına hiç şüphe yoktu. Ancak yine de ihtiyarın ne yapacağı hiç belli olmuyordu. Bu sefer Scarlett'in yaptıklarını da düşününce malikâneyi kesin başlarına yıkacaktı. Zaten bu yüzden onunla ormanda buluşuyorlardı. Gerçi o huysuzun ricalarını böyle kabul etmiş olması bile şüphe uyandırıcıydı. Muhtemelen o da bunun tehlikesini fark etmişti.
Kadınlar bir anda durdu ve öylece kalakaldılar. Nathan ve Reyes, birbirlerine bakıp onların önüne geçti. Ah, kadınların donup kalmasına neden olan şey hemen karşılarında duruyordu.
İhtiyar Blake Kuran, sırtını bir ağaca yaslamış dalgın bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Sanki onların varlığını fark etmemiş gibiydi. "Ben iki çocuk aldığım zaman niyetim onları eğitmekti. Güçlendirmek ve her şeyle başa çıkabilecek hale getirmekti" dedi sakince. Başını eğip kadınlara baktı. "Ancak ben bile bu yaşımda kadınlarla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum" dedi.
Çok güçlüydü. Onun etrafındaki güç o kadar büyüktü ki Nathan ve Reyes'ın güçleri bunun yanında çok ufak kalıyordu. Tüyleri diken diken olmuştu. Korkuyorlardı. Daha önce böyle bir şeyi hiç görmemişlerdi. Bu adam çok yaşlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞ
FantasyKATHLEEN VE ALEXANDER İLE BAŞLAYAN SAVAŞ BU SEFER GENÇ NESİL İLE DEVAM EDİYOR.