Bölüm 19

3.6K 440 32
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Hiçbir şey olmadı...

O günden beri Scarlett kendisine bunu söyleyip duruyordu. Hiçbir şey olmadı. Lord Nathan Kuran ile aralarında hiçbir şey yaşanmadı. Yaşananlar bir rüyaydı. Rüya görmüştü ve uyandığında Luciella Kuran ile yani karısıyla birlikte kendisini bir uçakta bulmuştu.

İlk kuruculardan biriyle tanışmıştı. Ah, bunu ne zaman düşünse hala çığlık atası geliyordu. Kendi atalarını tanıyan ve onlara aile görevini veren adamla konuşmuşlardı.

Ancak bu sayede de pek çok şey açığa çıkmıştı. Kuran ailesi ve Coldoba ikizleri arasında bir sır kalmadığı gibi ittifak sağlamlaşmıştı. Gerçi o ittifak zaten Lord Reyes Kourakin, Ciara'nın kanını içtiğinde de yeterince sağlamdı ancak şimdi anlamsız gelen her şey bir anlam kazanmıştı.

Lord Nathan, bu evliliği mecburiyetten yapmış ve mecburiyetten katlanıyordu ancak asıl amacı gecenin sonunda Luciella'yı ve ailesini öldürmekti. Kaldı ki bu amaç gayet onların da işine gelen bir şeydi. Tek sorun Scarlett'in acele etmiş olmasıydı.

Daha fazla dayanamayacaktı zaten...

İçindeki hislerin giderek güçlendiğini biliyordu. Bu yaşadıkları şeyler sıradan bir efendi köle ilişkisini geçeli çok olmuştu. Scarlett, yüzünü ellerine gömmek istedi ancak kendisini tuttu ve dimdik bir şekilde oturmaya devam etti. Nasıl bir klişenin içine düşmüştü?

Şuanda ellerinde artı bir yazan tek şey Luciella'nın tamamen onun kontrolünde olmasıydı. Farkında olmadan Scarlett'in kanını içmeye devam ediyordu. Diğer kanların kokularının kötü olmasıyla ilgili minik bir kriz geçirmişti. Ancak Scarlett onu sakinleştirmeyi başarmıştı. Geriye kalan tek şey Kindl klanını ziyaret etmekti.

Şimdi uçaktaydılar. Leydi Luciella ile karşılıklı oturuyordu. Lord Nathan, yan taraflarındaki koltukta oturuyordu. Dalgın bir şekilde dışarıyı izliyordu.

Göz ucuyla da olsa ona bakmaktan kendini alamıyordu. Çok yakışıklı görünüyordu. Siyah saçları dağınıktı ve buz mavisi gözlerini gölgeliyordu. O gözlerin ne kadar soğuk ve donuk olabildiğini görmüştü. Aynı şekilde ne kadar yumuşak ve sevecen bakabildiklerini de biliyordu.

Kendisine ya da eşine hiç bakmıyordu. Elini çenesine dayamış, dalgın bir şekilde dışarıyı izliyordu. Yüzünde karamsar bir ifade vardı. Gerçekten de bu o gece havuzda beraber olduğu adam olamazdı. Yok, hayır öyle bir şey yaşanmamıştı.

Kendisini zorlayarak düşüncelerini o geceden almaya çalıştı. Bunu yapamazdı. Bu iş bittiğinde onu serbest bırakacağına söz vermişti. Scarlett o anın büyüsüyle gitmesini istemediğini söylediğini biliyordu ve kendisi de söz vermişti. Ancak bunun bir anlamı olamazdı.

Bu iş onun için tek gecelik bir ilişkiydi o kadar. Leydi Luciella ile üç yıldır aynı yatağı paylaşmadığını herkes biliyordu. Bu sadece arzuların tatminiydi.

Öyle olmalıydı...

Blake Kuran ile tanışmıştı. Reyes Kourakin ve Nathan Kuran'ın kanları konusunda neden bu kadar endişeli olduklarını anlayabiliyordu. Ciara gerçekten de bu gücü taşıyarak ne kadar güçlü olduğunu göstermişti.

Lord Nathan onu kanıyla bağlayamazdı. Zaten bu yüzden büyü yaptığını kendisi de söylemişti. Onu sonsuza kadar yanında tutamazdı çünkü Scarlett onun yanında kalabilecek kadar güçlü değildi.

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin