Bölüm 25

3.2K 442 43
                                    

FİNALE SON İKİ ADIM KALDI... LANETLİ EVLİLİKLERİN İKİNCİ KİTABI BİTMEK ÜZERE... ELBETTE Kİ ÜÇÜNCÜ KİTAPLA SİZLERLE BERABER OLACAĞIZ... İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

O kadar büyük bir güç erkeğe çarptı ki Nathan karşı duvara fırladı. Bu güç Raphael'den gelemeyecek kadar büyüktü. Onu o kadar güçlü tutuyordu ki erkek kımıldayamıyordu bile. Bir kadın kahkahası odayı doldurdu.

Raphael, küçük hizmetçinin saçlarından yakaladı ve kadını sert bir darbeyle dizlerinin üzerine düşürdü. "Sanki vanilya kokusunun geldiği yeri anlayamazmışım gibi" diye hırladı. "Seni zavallı küçük böcek"

Scarlett acıyla onun bileğini tuttu ancak ellerini saçlarına dolamıştı ve sertçe çekiyordu. Arkasında durduğu içinde kadının hareketlerini kısıtlayabiliyordu.

Görünmez bir el yüzünde gezinmeye başladı. Nathan, dişlerini sıkarak içindeki gücü açığa çıkarmaya çalıştı ancak bir şekilde işe yaramıyor gibiydi. Gözlerinin rengini bile değiştiremiyordu.

"Çok yakışıklısın" dedi müzikal bir kadınsı ses. Ağır aksanlıydı ve bir asilzadenin konuşma şekline sahipti. "Tıpkı oğluma benziyorsun. Benim yakışıklı Blake'im gibi ve tıpkı kızım gibi çiçek kokuyorsun. Tıpkı adaçayı gibi"

Ah, bu gerçek olamazdı. Gerçekten de uğraştığı şey Elizabeth Vitkova'nın ruhu muydu? Bununla nasıl başa çıkması gerekiyordu ki? Üstelik kıpırdayamıyordu bile.

Raphael, memnuniyetle Nathan'a doğru baktı. Yüzünde zafer kazanmış bir ifade vardı. "Tanrıçam" dedi güçlü bir sesle. "O bir Kourakin ve Kuran'ın çocuğu. İstediğiniz, ihtiyacınız olan her şey tek bedende"

Bunca zamandır kanını almaya çalışmalarının nedeni Luciella'yı ona bağlamak değildi. Hayır, Nathan bunu hiç fark etmemişti. Her zaman politik çıkarlardan ibaret olduğunu düşünmüştü. Ancak onu bedensel olarak istemişlerdi. Tıpkı en başında anne ve babasını hapsetmeye çalışmaları gibi.

Reyes işlerine yaramazdı çünkü. Her ne kadar bir Kourakin olsa ve Blake'in kanına sahip olsa bile o iki kanı taşımıyordu. Dişlerini sıktı. Onları fazlasıyla hafife almışlardı.

Rüzgâr mağaranın içinde gezindi ve Scarlett'in kıyafetini uçurdu. "Bunu beğendim" diye fısıldadı odanın içinde. "Diğerinden çok daha güzel"

Diğeri dedikleri Luciella olmalıydı. Vücudundan ince borularla kanı mezarın içine aktarılıyor gibiydi. Artık ona ihtiyaçlarının kalmadığını fark etmiş olmalıydılar.

Raphael neşeli bir şekilde güldü ve Scarlett'in saçını çekerek kendisine bakmaya zorladı. "Çok şanslısın, küçük kız" dedi neşeli bir şekilde. "Tanrıçamız seni beğendi. Yeni bedeni olarak onurlandıracak"

Blake Kuran ilk mezarda bedenini yok ettiğini söylemişti. Nathan, onlara baktı. Scalett'i kendisine beden olarak kullanmak istiyordu. Bunu fark etmek daha güçlü çırpınmasına neden oldu. "Scarlett" diye bağırdı ancak hiçbir şekilde kıpırdayamıyordu.

Güçlü bir gürültü koptu. Ayaklarının altındaki zemin titrerken tavan tehlikeli bir şekilde aşağı bir iki sarkaç bıraktı. Güçlü patlama duvardan gelmişti. Reyes ve Ciara dumanların içinden çıktılar.

Bir umut ışığıydı bu. Nathan elinde olmadan gülümsedi ancak kendisini kurtarmaya çalıştı. Rüzgâr bir anda şiddetlendi. Reyes ve Ciara sertçe tıpkı onun gibi duvara mıhlandı.

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin