İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Onu bir hücreye kilitlemişti. Bunu görmüştü. Bileklerine kelepçeler takmıştı ve onu gözlerinin önünde hücreye götürmüştü. Scarlett hiçbir şey yapamazdı ancak kardeşinin gülümseyişini görmüştü. Bir de bedenini kaplayan o tuhaf dövme ve etrafındaki güçlü aura vardı.
Neler olup bittiğini anlamıyordu. Tek bildiği dün gece buraya kendisi gelmişti. Kendi isteğiyle gelmişti ve Reyes Kourakin'e teslim olmuştu. Onu görmeliydi. Onunla konuşmalıydı ancak bunu izin almadan yapamazdı. Yeteneği safkanlar üzerinde işe yaramıyordu. Hem Nathan Kuran'ın hem de Reyes Kourakin'in üzerinde denemişti ancak onlara işlemiyordu.
Sona gelmişti. Gerçekten de sona gelmişti. Daha fazla bu oyunu oynayacak gücü yoktu. Dahası neler olup bittiğini öğrenmesi gerekiyordu. Başka bir seçeneği kalmamıştı.
Genç kadın, kapının önünde durdu ve derin bir nefes alıp verdi. Ardından kapıyı çalmadan çalışma odasına girdi. Nathan Kuran, başını kaldırıp ona baktı. Reyes dışında kimse odanın kapısını çalmadan içeri girmezdi.
Kadın vazgeçmişti. Doğrusu bir aydan fazla olmuştu ve neredeyse bunu beklemekten vazgeçmişti. Üstelik Reyes, kız kardeşine tam manasıyla sahip olduktan sonra baya ilerleme kaydetmişlerdi. Gerçi kadını kelepçeleyip hücreye atmak iyi bir fikir olmayabilirdi ama düşününce hiç karşı koymamıştı.
Derin bir nefes alıp ayağa kalktı. Kadın sırtını kapıya yasladı ve sessizce kilidini çevirdi. Kapıyı tamamen kilitlemişti. Geri kalan herkesi dışarıda bırakmaktı niyeti. Çünkü konuşacaktı. Bunu anlamak için özel yeteneğe ihtiyacı yoktu.
Çalışma masasına dayadı ve başını yana eğip ona baktı. "Bitti mi?" diye sordu sakince.
Bitmişti gerçekten de. Genç kadın derin bir nefes alıp verdi. Bütün cesaretini toplayarak gözlerini onun buz mavisi gözlerine dikti. "Adım" dedi yutkunarak. "Scarlett" derken sesi biraz kısık çıkmıştı. "Scarlett Coldoba ve aşağıdaki ikiz kardeşim Ciara Coldoba"
Çok güzel bir adı vardı. Nathan gerçekten çok heyecanlanmaya başlamıştı. Onun sesini duydukça daha da heyecanlanıyordu. Artık daha fazla kendisini gizlemek istemediği belliydi. Muhtemelen bu onun için çok zordu ancak ona yardımcı olamazdı. Yine de bir yanı oyunlarının bitmiş olmasından mutsuzken bir yanı kazanmanın heyecanını yaşıyordu.
Scarlett, onun sessizliğinden cesaret aldığını hissedebiliyordu. "Biz daha doğmadan önce kurul ailemizi öldürdü. Bütün evimizi ateşe verdi. Annem bize hamileyken kurtulmayı başarmış. Sonrasında kalan hayatımızı Kindl klanının yaptıklarını dinleyerek geçirdik" dedi. "Kurulda, Kuran ailesi yokken onların yerine vekillik yapıyorlardı. Hainlik ve safkanlara ihanetle suçladılar ailemizi. Sadece bizim klanımız da değil bizim gibi bir sürü küçük aile vardı"
"Neden?"
Sesi çok sakindi. Sanki masal dinliyormuş gibiydi. Scarlett, başını iki yana salladı. "Çünkü bizler Kuran ve Kourakin ailelerinin sağ kollarıydık" dedi. "Eğer bana inanmıyorsanız Lord Kade Kuran'a sorabilirsiniz" dedi. "Onun babasına ve kurucuya hizmet ettik." Şimdi söyleyeceklerinin çok gizli bir bilgi olduğunu biliyordu. Ancak o bir Kuran'dı. "Elizabeth Vitkova adında bir kadın" dedi en sonunda gözlerini sımsıkı kapatarak. "Bütün vampir ırkının annesi olan deniyor onun için. Coldoba ailesi mezarlarının koruyucusuymuş eskiden."
İhtiyar Kuran onların adını duymuş olmasına karşılık hiç tepki göstermemişti. Ancak düşününce Reyes'i cezalandırmamıştı da. Kadını kendisine bağladığını duyduğunda sakince geri çekilmeyi seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞ
FantasyKATHLEEN VE ALEXANDER İLE BAŞLAYAN SAVAŞ BU SEFER GENÇ NESİL İLE DEVAM EDİYOR.