İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
"Bu çok hızlı" dedi Luciella dikkatle karşısındaki kadını izleyerek. "Yani böyle bir ilişkin olduğunu bile bilmiyorduk" dedi. Kadını beğenmemiş gibi görünüyordu. Ondan tuhaf bir şekilde hiç güç yayılmıyordu. Üstelik bileklerinde de o tuhaf prangalar vardı. "Safkan mısın, Ciara?" diye sordu.
Reyes'in hayatı boyunca hiçbir eş sahibi olma niyeti olmamıştı. Biraz fazla hızlı davrandığının da farkındaydı. Sevgili eşini hiç tanımıyordu açıkçası. Bildiği şeyler kendi açısından şimdilik ona yeterliydi gerçi.
Cinsel anlamda aç ve kendine sınır tanımayan bir kadındı ki buna dün gece tanı olmuştu. Kana olan açlığı fazlaydı bu yüzden de Reyes'i kurutmaktan çekinmiyordu ve rahat bir yatakta yatmaya alışık olmadığı için yerde yatmayı seçmişti. Ayrıca hücredeyken sohbet etme şansı bulmuşlardı.
Ancak karısını gerçekten pek tanımıyordu. Neleri sevip sevmediğini ya da günü geldiğinde Nathan'ın yaşadığı gibi evlilikten kurtulma yolları arayıp aramayacağını da bilmiyordu. Ancak şimdilik herhangi bir sorun görmüyordu. Çünkü aksi durumu o zaman düşünürdü.
"Hayır, değilim" dedi genç kadın sakince. Daha doğrusu sakin olmaya çalışıyordu. Onunla aynı ortamda bulunmanın bu kadar zor olacağını düşünmemişti. Ancak şimdiye kadar kendisini tutmayı başarmıştı. "Düşük seviyeli bir soyluyum" dedi.
Safkan ailelerin daha dikkatli olmaları gerekiyordu. Reyes nasıl onun gibi bir kadını böyle kabul edebilirdi ki? Düşük seviyeli bir soyluyla evlenmekle köleyle evlenmek arasında bir fark yoktu ki. Neredeyse insandan dönüşmüşle evlenecek kadar inmişti aşağı.
Dudakları memnuniyetsizlikle büküldü ve gözlerini Reyes'e çevirdi. "Kourakin ailesi ve kurul buna müsaade etti mi, canım?" diye sordu. Gerçi onun annesi de bir köleydi. Kourakin ailesi Leydi Kathleen Kuran'dan sonra çok düşüyordu kalite anlamında.
Üç yıl...
Üç koca yıl boyunca bu kadınla yaşamıştı ve yaşamaya devam ediyordu. Nathan, bununla nasıl başa çıkacağını bile bilmiyordu. "Sende bir soylusun, Luci" dedi sakin bir şekilde. Bacak bacak üzerine atarak arkasına yaslandı. "Kendini olduğundan daha yüksek görmeyi bırak"
"Ben yüksek seviye bir soyluyum" dedi Luciella aniden ayağa kalkarak. "En başından beri safkanlarla beraber kurulda bulunup onlarla birlikte karar verme yetkisine sahip bir aileden geliyorum."
Sonuçta bir soyluydu. Nathan başını iki yana salladı. Sınıflar konusunda gerçekten bir sorunu vardı bu kadının. Onun sesini duydukça başına ağrılar giriyordu doğrusu. Elini kaldırıp Scarlett'e işaret verdi. Kadın sormadan onun şarabını tazeledi.
Ortamda Luciella'nın çıkışıyla gergin bir hava oluşmuştu. Reyes, başını iki yana salladı. Gerçekten Nathan'ın sabrına saygı duyuyordu. "Kimin hangi sınıftan olduğunun ya da kurul ile ailemin bu konuda ne diyeceklerinin bir önemi yok" dedi sakince. "Ciara bir Kourakin artık. Önemli olanda bu"
"Elbette, canım" dedi Luciella aniden ona dönerek. "Bu arada fark ettim de hizmetçime çok benziyorsun. Kardeş misiniz?" Gülümsemesi o kadar sahteydi ki Ciara kusmamak için kendisini zor tutuyordu. Bu kadınla Scarlett bir asır geçirmişti. Gerçekten de büyük bir sabır gerektiriyordu.
Ortamdaki gergin sessizlik büyüdü. Ciara başını iki yana salladı ancak hiçbir şey söylemedi. Scarlett, başını eğerek kadının kulağına bir şeyler söylemeye başladı. Luciella'nın önce kaşları çatıldı ve sonra gözlerine boş bir bakış yerleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞ
FantasyKATHLEEN VE ALEXANDER İLE BAŞLAYAN SAVAŞ BU SEFER GENÇ NESİL İLE DEVAM EDİYOR.