Bölüm 5

3.9K 440 25
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Henüz geleli birkaç gün olmasına karşılık Scarlett bu evin işleyişini çok rahat çözmüştü. Nathan Kuran, hizmetkârlarına nazik davranan bir adamdı. Onların işlerine karışmıyor ve mümkün mertebe huzurlu bir şekilde yaşamalarına olanak sağlıyordu. Evin işleri düzenli gittiği sürece hepsi evin özel odaları hariç her noktasını kullanabiliyorlardı.

Bu çok özel bir durumdu. En düşük seviyeli soylular bile kralcılık oynamayı çok severlerdi. Ancak Kuran malikânesi bu konuda gerçekten çok rahattı. En altta bulunan spor salonu, yüzme havuzundan tutunda üst katta ki kütüphaneye kadar her yer açıktı. Hatta sadece hizmetçiler için özel bir sauna bile vardı.

Özel kıyafetleri giyme koşulu vardı. İş saatleri içinde kadınlar için beyaz gömlek ve isteğe göre siyah etek ya da kumaş pantolon, erkekler içinde yine beyaz gömlek siyah yelek ve ceket vardı. Kadınlar boyunlarına siyah kurdele takıyorlardı. Erkeklerde papyon vardı.

Ayakkabı konusunda bir kural yoktu. Kıyafetinin altına uyduğu sürece spor ayakkabı ya da babet bile giyebilirlerdi. Sürekli ayakta oldukları için de mümkün mertebe rahat ettirilmelerini istemişti Lord Nathan.

Buna karşılık Luciella Kuran daha kuralcı ve diktatördü. O en güzel şeyde bile bir kusur bulmayı başarıyordu her zaman ve hiçbir şeyden memnun olmuyordu. En azından söz konusu şey kendisi değilse.

Scarlett, Kindl ailesi tarafından bizzat ona hizmet etmek adına gönderilmişti ki bu Scarlett'in kesinlikle istemediği bir şeydi. Londra'da kalmayı tercih ederdi. Elbette ki bir çalışan olarak Nathan Kuran ile çalışmayı seçerdi ancak kendi sebepleri onun İngiltere'de olmasını gerektiriyordu.

Genç kadın, elindeki tepsiyi tek eliyle destekledi ve çalışma odasının kapısını çaldı. İçeriden gelen sese karşılık kapıyı açtı ve içeri girdi. Hiç şüphesiz ki Nathan Kuran ve Reyes Kourakin gerekenden fazla yakışıklı ve korkutucu adamlardı.

Karşılıklı koltuklarda oturmuş neşeli bir sohbetin ortasında gibiydiler. Genç kadın içeri girdiğinde Nathan kaşlarını çatarak ona baktı. "Neden sen geldin?" diye sordu kadın içkilerini ve ikramları aralarındaki masaya bırakırken. "Henry nerede?" dedi.

Ayrıca Nathan Kuran'ın özel bir kuralı vardı. Kendisine her daim tek bir kişinin yani baş kâhyanın hizmet etmesini isterdi. Bunun dışındaki hiçbir hizmetçiyi görmek istemiyordu.

Scarlett, başını çevirip ona baktı. "Geçen hafta sizden izin istemişti ve siz de ona izin vermiştiniz" dedi sakince.

Bunu yapmış mıydı gerçekten? Hiç hatırlamıyordu. Nathan bazen o kadar aptalca kararlar verebiliyordu ki kendisi bile şaşırıyordu. Genç adam, alnını ovdu. "Bunu neden yaptım acaba?" diye fısıldadı hizmetçiden çok kendi kendine konuşuyor gibiydi.

Aslında eğer ona bu izni vermezse Henry kendisini ateşe atacağını söylemişti. Scarlett, tepsiyi kucağına aldı. "Çok yorgun olduğunu ve eğer izin vermezseniz güneşe yürüyeceğini söylemişti" dedi sakin bir şekilde.

Reyes kaşlarını kaldırıp ona baktı. Nathan'da o anda kendisine gelmiş gibiydi. Başını sallayıp kendisine çeki düzen verdi. "Gidebilirsin" dedi ona bakmadan. "Bir dahakine Bayan Shellman'ı gönder."

Kadın başını sallayarak odadan çıktı ve kapıyı arkasından kapadı. Reyes, yan gözlerle az önce onun çıktığı kapıya baktı. "Kız çok dikkatli ya da çok iyi duyan kulaklara sahip" dedi en sonunda.

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin