Bölüm 24

3.2K 437 49
                                    


FİNALE DOĞRU ADIM ADIM İLERLİYORUZ... ELBETTE Kİ ÜÇÜNCÜ KİTAPLA KARŞINIZDA OLACAĞIM... EMİNİM Kİ ÜÇÜNCÜ KİTAPTA KİMİN OLACAĞINI ÇOK İYİ BİLİYORSUNUZDUR :D... YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... EMEĞE SAYGI BOL KEYİFLER...

Gökdelene girmenin bir yolu olmalıydı. İçeri girseler bile kendilerini fark ettirmeden içerde dolaşabilmeliydiler. Öncesinde Ciara'nın gökdelenin işleyişi ile ilgili öğrendiği şeyler vardı. Scarlett'in dediğine göre Raphael Kindl, son derece paranoyak bir adamdı. Bütün hizmetçilerini yakından tanıyordu. Onlara statü vermişti ve her bir kat en düşükten en yükseğe kadar yükseliyordu.

Raphael Kindl, bütün ailesini de yanında istiyordu. Bilindiği kadarıyla eşi çok uzun önce güneşe yürümüştü. Zaman içinde yaşlılar yerlerini gençlere bırakırlardı. Ancak Raphael demir bilek yönetimini hiç bırakmamıştı.

Oraya hizmetçi kılığında giremezlerdi. Raphael yabancı olanı hemen fark ederdi. Kimse fark etmeden gizlice girmeye kalksalar bile kameralar her yerdeydi. Scarlett'in söylediğine göre aynı şekilde her yerde dinleme cihazları da vardı.

Moskova'daki malikânede Reyes ve Nathan teknolojiden çok kendilerine güvenmişlerdi. Zaten Scarlett kameraları ayarladığında da bunu kendileri istemişlerdi. Şimdi güvenlikle herhangi bir oynama yaparsa Raphael Kindl'in dikkatini çekerdi.

Şimdiye kadar çok yol kat etmişlerdi. Burada duramazlardı. Herhangi bir şeyin onları durdurmasına izin veremeyecek kadar sonuna yaklaşmışlardı. Ciara bu işi burada bırakamazdı. Hele de kardeşi içerideyken. Çok fazla şeyi riske atmışlardı.

Kaybedecek çok fazla şeyleri vardı...

İntikamını alamadıktan ve kardeşini o lanetli klana kurban ettikten sonra Kurakin Prensesi olmanın onun için hiçbir anlamı yoktu. Geri kalan her şeyden vazgeçebilirdi.

Reyes elini saçlarının içinden geçirdi. Bu devasa gökdelenin bir zayıf noktasını bulmaları gerekiyordu. Raphael'i dışarı çekmeyi düşünmüştü ancak o adam gökdelen kurulduğu zamandan beri dışarı çıkmamıştı. Asıl gardiyanın kendisi olduğunu düşünüyordu muhtemelen.

Çatıda helikopter pisti vardı. Ancak ordunun pistleri bu kadar iyi korunmuyor olmalıydı. Başını iki yana salladı. "Dev bir gökdelene tek bir giriş çıkış mı yapmışlar?" diye hırladı. "Bu kadar paranoyak bir adam için bu imkânsız"

Asıl mevzu gerçek mezarın bu olduğunu düşünüyor olmalarıydı. Eğer gerçek mezarlardan biri buysa geri kalan beşi sahte demekti. İhtiyar Kuran, onun ruhunun canlı olduğunu söylemişti. Elizabeth Vitkova bir ruh halinde dolaşıyorsa büyük bir sorunları vardı çünkü hayaletler konusunda ne yapacaklarını bilmiyorlardı.

Ciara, gözlerini kısarak gökdeleni inceledi. Gerçekten de yapacakları her hamle büyük bir soruna neden olabilirdi. Muhtemelen Nathan'a zarar vermezlerdi. Dünyanın en güçlü safkan klanını karşılarına almak istemeyeceklerdi. Ancak Scarlett'in kafasını omuzlarının üzerinden ayırmamaları için bir sebep olmazdı.

Kourakin Prens ve prensesinin ani ziyareti de son derece dikkat çekerdi. Sonuçta Kuran ailesiyle ne kadar yakın oldukları bilinen bir gerçekti. Üstelik Ciara henüz topluma tanıtılmamıştı.

İçeride...

Genç kadın aniden eşine döndü ve erkeğin bileğini tuttu. "Bu gökdelen eski bir kalenin üzerine inşa edilmiş" dedi heyecanla. "Reyes, kalelerin gizli çıkışları olur"

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin