Bölüm 23

3.2K 452 31
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Nathan odaya girdiğinde bu sefer ne ile karşı karşıya olduğu konusunda en ufak bir fikri bile yoktu. Dün gece odaya geri gelmemişti. Giyinmek için geri döndüğünde de ise Luciella çoktan gitmişti. Zorlamak istemiyordu ama bu gün ne tür bir saçmalıkla uğraşacağı konusunda en ufak bir fikri bile yoktu.

Derin bir nefes alıp verdi. Nasıl olurda iki kadın arasında böyle sıkışıp kalabilirdi ki? Birine kendisini bağlamak için sol kolunu verebilirdi. Diğerinden kurtulmak içinse hadım olmaya bile razıydı. Nasıl bir saçmalıktı bu böyle?

Kapıyı çalmadan içeri girdi. Elbette ki sevgili karısı içerideydi. Üzerinde yok denecek kadar küçük bir gecelik vardı. Yine bir baştan çıkarma oyunu oynayacaksa bu artık bayatlamıştı. "Bu gece de mi boks maçı, Luci?" diye sordu aşağılayan bir sesle. "Sıkılmadın mı bundan?"

"Henüz yeni başladık" dedi Luciella gülümseyerek. Ardından yavaşça ondan uzaklaştı ve hemen karşısındaki koltuğa oturdu. "Ama bu gece ben seninle uğraşmayacağım."

Bu ne demekti? Bir başkası mı uğraşacaktı yani? Raphael onun kanını alabilmek için adamlarını mı tutacaktı? Nathan başını iki yana salladı gülerek. Dolaba doğru gidip üzerindeki siyah tişörtü çıkardı.

Tam o anda kapı çalındı. Luciella gülümseyerek "Gel" dedi ve tabi ki hayatının en büyük zorluklarından biri içeri girdi.

Scarlett kapıyı arkasından kapadı ve içeri girip Nathan'a bakmadan Luciella'nın önünde durdu. "Hazır mısınız, leydim?" diye sordu neşeli bir şekilde. Hatta sesinden alaycılık bile sızıyordu.

Luciella, bacak bacak üzerine atarak koltuğa yayıldı. "Elbette" dedi neşeli bir şekilde.

Ne yapmaya çalışıyordu? Onun etkisinde olmalıydı aksi halde böyle rahat olamazdı. Nathan kaşlarını çatarak onlara doğru bir adım attı. Scarlett, kadının yanına oturdu ve bir elini omzuna koydu. "Hatırlıyor musunuz, Lord Nathan'ın kanı nasıl kokuyordu?"

"Vanilya gibi"

Scarlett başını salladı. "Kesinlikle" diye fısıldadı. "Bu gece siz o kanı içtiniz"

Hayır, düşündüğü şeyi yapacak olamazdı. Yapmamalıydı. Nathan başını iki yana salladı. Bütün bunları Luciella'nın öleceğini düşünerek yapıyor olmalıydı. Yine de bu yaptığı bir delilikti. İtiraz etmek için ağzını açtı. Ancak Scarlett'in durmaya niyeti yoktu.

Bir anda kadını kendisine çekti ve bileğini ağzına dayadı. Onu kadehten az bir şey beslemek başka bir şeydi. Ancak direk damardan beslemek... Onunla arasında gerçek bir bağ kuruyordu. Bunu neden yapıyordu?

Scarlett bir elini onun kafasına koydu. Kendi gözleri kırmızıya dönmüş ve dişleri uzamıştı. "İşte öyle" diye fısıldadı kadına. "Lord Nathan'ın bileğinden içtiniz. Size karşı koyamadı çünkü onu hazırlıksız yakaladınız." Ancak bununla bitmiyordu. O bileğinden içerken kadını yavaşça kendisine doğru çekti. "Siz bir kuklasınız" diye fısıldadı kulağına doğru. "Benim kuklam" dedi ve dişleri kadının boynuna geçti.

Bu gördüğü en baştan çıkarıcı şey olabilirdi. Kan paylaşımının afrodizyak etkisi olduğu söylenirdi. Luciella bunu kanıtlarcasına kıvranıyordu. Ancak bunun için çok fazla sinirliydi. Yine kendi başına hareket etmişti. Yine ona sormadan böyle bir deliliğe kalkışmıştı.

LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin