İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... LÜTFEN YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... LÜTFEN BUNU DİKKATE ALARAK OKUYUN... BOL KEYİFLER...
Onu ele vermemişti.
Scarlett buna inanamıyordu. Ertesi sabah olduğunda bütün kurul adamlarının tepesine binmesini beklemişti ama kimse gelmemişti. Buna karşılık kimsenin olan bitenden haberi yok gibi görünüyordu. Scarlett kaçması gerektiğini düşünmesine rağmen kaçmamıştı. Eğer giderse onu Ciara'nın izini bulmak için kullanabileceklerini düşünüp kalmayı seçmişti.
Bir hafta geçmesine rağmen kimse yoktu...
Lord Nathan sanki hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Onu tıpkı eskisi gibi görmezden gelmeyi seçmişti. Gerçekten de ona herhangi bir zarar vermeye niyeti yok gibi görünüyordu. Ancak Luciella ile ikisini yalnız bırakmama konusunda dikkatli davranıyordu.
Luciella Kuran'ın baş hizmetçisi olmasına rağmen odada her daim yardım bahanesiyle bir kişi daha bulunuyordu. Luciella, olan bitenin zerre farkında değildi gerçi. Scarlett'de ona bir şey yapacak değildi. En azından şimdilik.
Geçen hafta içinde onun sözlerini çok düşünmüştü. Luciella'ya zarar vermesine izin vermeyeceğini söylemişti önce kendi hesabını kapatacaktı. İyi de kadın onun karısıydı. Kindl ile ne gibi bir derdi olurdu ki?
Genç kadın yattığı yerde dönüp duruyordu. Bir haftadır diken üstünde beklemişti. Lord Nathan onunla oyun mu oynuyordu? En rahatladığı anda onu kurula mı verecekti?
Bütün bu düşünceler onu delirtiyordu. Bu adama gerçekten güvenip güvenemeyeceğinden emin değildi. Ancak bir yanıyla güvenmek istiyordu. O kadar uzun zamandan beri sadece o ve kardeşi vardı. Güvenebilecekleri kimse olmamıştı bu toplumda.
Güvende olmanın ne demek olduğunu bile bilmiyordu. Şimdi bu rehavete kapılamazdı. Nathan Kuran'ın onu sırtından vurmayacağını bilmiyordu. Ailesi o hataya bir kere düşmüştü.
Scarlett, gözlerini sımsıkı kapadı. Eğer Ciara olsaydı bunu yapmak yerine kendi kalbini deşerdi. Genç kadın yattığı yerden ellerini saçlarına geçirdi ve tavana baktı.
Bunu biliyor olmalıydı. Ona nasıl işkence ettiğinin farkında olmalıydı. Onun kadar zeki ve çözüm odaklı bir adam bunu çok rahat anlayabilirdi. Bundan keyif alıyor bile olabilirdi.
"Safkanlar" diye fısıldadı yastığını yumruklayarak. "Kurul ve kokuşmuş soylular" diye hırladı ve ayağa kalktı. Madem burada olmasına izin vermişti. Madem ona böyle işkence etmeye çalışıyordu öyleyse Scarlett buna izin vermeyecekti.
Hızla üzerini çıkardı ve bikinilerini giydi. Madem o böyle karar vermişti. Scarlett'de bu malikânenin tadını çıkaracaktı sonuna kadar. Bu malikânede her yer hizmetçilere açıktı.
Nathan onu bekliyordu. Bir haftadır onu bekliyordu. Bir şekilde çalışma odasına ya da havuza geleceğini düşünmüştü. Ancak hakkını yememeliydi kadın çok iyi dayanıyordu.
Ona gerçek anlamda güvendiğinden değil ancak kadının gözlerini görmüştü. O gözlerde nefret vardı. Bunu anlamak için güçlerini kullanmasına gerek yoktu. Kadın, Kindl'dan nefret ediyordu.
Reyes'a ondan bahsetmemişti. O da geceleri dışarı çıkıp diğer kadını arıyordu. Neden bahsetmediğini bilmiyordu. Daha doğrusu Reyes, önce vur sonra sor tarzı biriydi. Kadına zarar gelmesini istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 2- LANETLİ BAĞ
FantasíaKATHLEEN VE ALEXANDER İLE BAŞLAYAN SAVAŞ BU SEFER GENÇ NESİL İLE DEVAM EDİYOR.