10.fejezet

2.2K 150 51
                                    

"Yakuza"

Idegesen olvastam végig a sorokat... Nem kötnek valami szép emlékek ehhez a szervezethez...

Végül is nem jutottam túl sok új információhoz... Egyedül talán az az egyetlen újdonság, hogy pár hónapja szövetséget kötöttek a rendőrséggel... Bár erre lehetett következtetni, abból amit Todoroki az igazságszolgálattal kapcsolatban mondott...

Mondjuk kurva jó, hogy minden tag neve kibaszottul ismeretlen... Hát ez nagyon sokat segít...

Mikor már a tizedik oldalt böngésztem át, de még mindig nem volt bent semmi újdonság, inkább csak felsóhajtva kikapcsoltam a gépet.

Ha biztosra akarok menni akkor személyesen kell ezt kiderítenem. Bár kezdek egyre biztosabb lenni a dologban...

Viszont ha kiderül, hogy valóban a tagja, akkor... Nem tudom.. Eddig se akartam vele egy légtérben tartózkodni... Ha pedig kiderül, hogy egy bűnszervezet tagja...

De basszus... Innentől kezdve már nem tudok tőle megszabadulni... Olyan információkat tudok, ha ez kiderülne... Valószínűleg megölne...

E-egyáltalán kijutok élve innen valaha?

Baszd meg... Túl gondolom a dolgokat..
Miért kell mindig a legrosszabb eshetőségre kijutnom?

Bár, hogy őszinte legyek... Ezúttal valóban nem látok megoldást...

Talán ha hagynám az egészet a francba... 

Ah.. ez se jó! Mi van ha belekever valamilyen ügybe? Vagy megpróbálják őt megölni, és én is ott leszek... Ez nagyon nem jó!

- Bakugou! - nyitott be a szobámba Todoroki. Ezáltal visszarázva engem a valóságba.

- Igen? - néztem rá meglepetten.

- Azt a beszélgetést... Még nem fejeztük be... - morogta becsukva maga mögött az ajtót. Nagyot nyelve, az ágy végébe csúsztam. Erre most egyáltalán nem vagyok felkészülve...

-Todoroki... É-én... Komolyan nem tudom, mit szeretnél hallani - baszki akkora hülye vagyok... Tudja hogy hazudok.. De mégis mi a faszt tehetnék?

- Nem unod már? - sóhajtott fel - Nem sok kedvem van veled baszakodni.. Elég sok dolgom van... Bár, hogy őszinte legyek nem ezért jöttem, csak érdekelt mit mondasz... De látom, egész jól tartod magad az "igazadhoz"... - morogta idegesen felemás tincseibe túrva - El kell utaznom két napra, már holnap megyek, úgyhogy egyedül maradsz a házban, de csinálj mindent úgy ahogy eddig is, csak nélkülem! Ennyit akartam! - ezzel becsapva maga mögött az ajtót, elhagyta a szobámat.

Megkönnyebbülten lélegeztem fel.
Ezt megúsztam... És két napig az enyém a ház... Vagyis kedvemre kutakodhatok utána...

...

- Szerdán jövök! - hagyta el Todoroki végleg a házat. Felsóhajtva battyogtam fel az emeletre, majd ledobtam magamról ezt a ruhának gúnyolt göncöt... Inkább átöltöztem valami egyszerű hétköznapi ruhába.

Sokkal jobb érzés volt így tükörbe nézni...

Bár így bele gondolva hülye ötlet volt rendesen felöltözni. Mert most mindenképp aludni fogok... 

Szolgálatodra [TodoBaku - Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora