Azt a bizonyos, csodálatos napot végig Shotoval töltöttem. A délelőttöt követően mindent megtett, hogy elterelje a gondolataimat az elmúlt nap eseményeiről, ami sikerült is neki.
- Mit szeretnél az este csinálni? - kérdezte leülve mellém az egyik fotelbe, egy csésze kávéval a kezében.
- Szórakozni.. - mosolyodtam el sejtelmesen.
- Mi módon? - jelent meg egy pimasz vigyor ajkain.
- Négy napja nem szexeltünk.. szerinted? - pislogtam rá ártatlanul.
- Milyen kanos lettél... - mosolyodott el perverzen.
- A te hibád... - morogtam lesütve tekintetem, egy fancsali vigyorral ajkaimon.
- Már nem is fáj annyira a segged, nem igaz? Vagy engem bármikor fogadsz?
- Jézusom.. hova fajul ez a beszélgetés... - temettem arcom zavartan kezeimbe.
- De hát te kezdeményezted.. - kelt fel, letéve az üres csészét az asztalra - Na de.. milyen fajta szórakozásban akarsz részesülni, szexen belül, hm?
- Kényeztess... - sóhajtottam fel, hátra döntve fejemet, miközben lábaimat keresztbe raktam, takarva magamat, ugyanis már csak annak a gondolata, hogy Shoto mit fog velem csinálni, beindít...
Todoroki elégedetten vigyorogva mászott az ölembe, elkezdve lassan kigombolni a rajtam levő inget, ugyanis, a mai nap mondhatni egy fajta szabad nap a munkámra tekintve, ezért hétköznapi ruházatban vagyok.
- Izgató látni, hogy mennyire átadod magad nekem... Hogy bármit tehetek veled... Hogy csak az enyém vagy... - suttogta fülem tövébe csókot lehelve, mire megborzongtam - Ma már annyiszor rád vetettem volna magam... - morogta, az utolsó gombot is kigombolva ingemen - Csak féltem, hogy az után nem akarod...
- Azóta mindennél jobban rád vágyok.. azt akarom, hogy az utolsó aki ilyen fajta módon hozzám ért, az te legyél...
- Ennek örülök.. - sóhajtotta végig simítva mellkasomon. Majd lassan elkezdte csókokkal belepni kulcscsontom, ahonnan egyre jobban haladt lejjebb, egészen a mellbimbóimig, ahol elidőzött egy kicsit.
Egyiket puha ajkai közé vette és úgy kényeztette, míg másikat két ujja közé csípte, majd elkezdte morzsolgatni.
Nyelvével lassan köröket írt le bimbóm körül, mire akaratlanul is felsóhajtottam.
Lassan felcserélte a szerepeket, és úgy folyatta ingerlésem.
- Haladj.. - morogtam egy kis idő elteltével, amikor is már nagyon kezdett szűkös lenni odalent...
- Ahogy óhajtod... - sóhajtott fel, lejjebb csúsztatva kezét, egészen a nadrágom száráig - Kapásból térjek a lényegre? - pislantott fel arcomra.
- Csak csinálj már valamit... - morogtam idegesen.
- Rendben.. - húzta le nadrágom, vállat rándítva - Hm. - mosolyodott el sejtelmesen, a már alsómon keresztül is jól láthatóan merev tagommal szemezve - Szerintem el megyek zuhanyozni... - állt fel hirtelen, majd sarkon fordulva elindult fel az emeletre.
Kellett pár hosszú másodperc amíg felfogtam mi történt.
Most komolyan... itt hagyott?
Na nem... Ezt még egyszer nem játssza el velem...
Idegesen utána rohantam, viszont fent csak egy bezárt fürdőszoba ajtó fogadott.
- Shoto! Nyisd ki! - kezdtem el dörömbölni, viszont bentről csak a víz csobogása hallatszott, és semmi más. És ez ment perceken keresztül...
ESTÁS LEYENDO
Szolgálatodra [TodoBaku - Befejezett]
Romance" - Mi vele a bajod? - nézett rám teljesen értetlenül. - Szerinted? - Nem tudom! - Az, hogy ez egy cseléd ruha! Hülyének nézel? Nem erre vállalkoztam! - Dehogyis nem! Végig olvastad a szerződést, benne volt az egyenruha kötelező viselete...-mosol...