Pár perccel nyolc előtt érkeztem Todoroki házához.
Tegnap nem mondta milyen ruhában kell dolgoznom, úgyhogy maradtam a hétköznapinál, csak nem vár el mást...
Felsóhajtva bekopogtam az ajtón, ami pár perc múlva ki is tárult előttem.
- Tetszik, hogy mindig időben érkezel! - mosolyodott el Todoroki az ajtó túloldalán - Gyere! Megmutatom a szobád, utána pedig körbe vezetlek!
- Rendben! - bólintottam követve őt. Amikor először itt voltam nem volt időm nagyon körbe nézni, de most meg kell állapítanom, hogy kimondottan dizájnos és új szerű maga a ház, a berendezéssel együtt.Nincs semmi előtér szerű rész, hanem egyenesen a nappaliba nyílik a bejárati ajtó. Amely tele van sötétbarna bútorokkal, falait pedig krémszínű festék fedi.
Középen egy hatalmas étkezőasztal foglal helyet.
A fal mellett néhány fotellel vagy kisebb szekrényekkel társítva.A nappaliból ha jól látom, szabadon nyílik a konyha, egyedül egy boltív választja el a két helyiséget egymástól.
Ezen kívül több ajtó is felsorakozik a fal mentén, gyanítom mindegyik más-más helyiséghez tartozik.Szemben velem két hatalmas lépcsősor vezet fel az emeletre.
Todoroki nem várva rám elindult fel a lépcsőn, így a bambulásomból feleszmélve, bőröndömet magam után vonszolva, utána siettem.
Az emeleten szintén temérdek ajtó sorakozott fel egymástól néhány méteres távolságban.
Todoroki jobbra ment, így én is hozzá hasonlóan cselekedtem.
Néhány ajtóval arrébb megállt, majd kijelentette:
- Ez lesz itt a te szobád! - nyitotta ki az ajtaját. Belépve a szobába egy hatalmas francia ággyal találtam szemben magam. Mellette egy tükrös szekrénnyel, és egy íróasztallal. A nappalihoz hasonlóan itt is krém színűek voltak a falak.Bent letettem a bőröndömet, majd ismét követtem Todorokit, ki ezt követően bemutatta a ház összes szegletét.
- Szóval - ült le tőlem pár méterre Todoroki egy fotelbe - Nyugodtan pakolj ki, rendezkedj be, majd láss munkához! Mint házvezető gondolom tudod a teendőidet, máskülönben nem jelentkeztél volna az állásra... Reggel hétkor kelek, arra legyen kész a reggeli, egykor ebéd, este hétkor vacsora. Ezek az étkezések kötöttek. Tartsd ehhez magad! - mosolyodott el - Jó munkát!
Bólintva visszaindultam a szobámba berendezkedni.
Mivel nem tett megjegyzést az öltözetemre, gondolom így akkor rendben lesz...
A szekrénybe bepakoltam a ruháimat és minden egyéb dolgot. Aránylag hamar végeztem, így úgy gondoltam körül nézek egy kicsit, hátha van mosás vagy bármi egyéb, majd pedig nekiállok valami ebédet készíteni.
Bár hatalmas a ház, tiszta és rendezett. Nem hinném, hogy Todorokinak van ideje rendben tartani... Valószínűleg nem én vagy az első házvezetője, de vajon mi történt az előzővel? Felmondott? Vagy kirúgta... Esetleg valami más?
Bár ezekre a kérdésekre nem valószínű, hogy valaha kapok választ, mégis kíváncsi vagyok rájuk, sok mindent megtudhatok belőlük magával Todorokival kapcsolatban is... Nagyon titokzatos személyiség... Még azt se tudom, hogy ő hol, vagy mit dolgozik? Annyit tudok, hogy milliomos, ami látszik is...
Ezeken töprengve sétáltam le az emeletről, egyenesen a konyhába.
A hűtőben talált élelmiszerekből, nekiálltam valami ehetőt csinálni.Éppen sárgarépát szeltem, mikor Tododoki hirtelen a hátam mögül megszólalt.
- Ha bármi kéne, szólj, és elugrok érte! - bevallom kicsit megijedtem, főleg, hogy még a léptei hangját sem hallottam... de bólintva jeleztem, hogy ha szükséges élek a lehetőséggel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szolgálatodra [TodoBaku - Befejezett]
Romansa" - Mi vele a bajod? - nézett rám teljesen értetlenül. - Szerinted? - Nem tudom! - Az, hogy ez egy cseléd ruha! Hülyének nézel? Nem erre vállalkoztam! - Dehogyis nem! Végig olvastad a szerződést, benne volt az egyenruha kötelező viselete...-mosol...