LGBT???

39 7 2
                                    

Sual: “LGBT” nedir? Bir hastalık mıdır? Eğer bir hastalık kökenli ise ve neticeleri hastalık etkeninden dolayı kontrol ve irade dinlemeyen bir şey ise Kur’an-ı Kerim’de Lût kavmi neden cezalandırıldı?? ALLAH(C.C) hastalık verip de ne maksatla bir de cezalandırır???

El-Cevap: LGBT bir eşcinsellik meyilidir. Kişinin hemcinsine karşı yanlış duygular ve yaklaşımlar hissetmesi demektir.

İlk husus LGBT sanıldığı bir türden hastalık değildir. Yani lezbiyenlik ve gay diye bir hastalık yoktur. Bunu hem bilim camiası hem de buna meyleden kimseler açıkça söylemektedirler.

Eşcinselliğin hastalık olmadığı 1974'te Amerikan Psikiyatri Derneği tarafından açıklanmıştır. Eşcinsellik 1990 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü tarafından da Akıl Hastalıkları Teşhis ve İstatistikleri Kılavuzu'ndan sonsuza dek çıkarıldı.

Ortada bir hastalık vardır lâkin durumlar sanıldığı gibi değildir. Bir kadında erkek hormonu olan testosteron, erkekte de östrojen ve progesteron olan kadınlık hormonları salınması bir hastalık unsurudur. Erkekte de kadında da tüm hormonlardan vardır ve cinsiyetlerine göre salınma miktarı da farklılık göstermektedir. Ve bilinmesi gerekilen bir husus hormonların işleyiş ve kontrolü ne kadar elde tutabildiğidir. Yani hormonlar aslında bir fitil ve ateşleyicidir; işi eyleme dökücü olup aslında şuraya buraya yönlendiren değildir. Bir erkek testosteron hormonu ile erkeklik özelliği kazanabilir, bir kadın östrojen ile kadınsı vücut hatlara sahip olabilir; fakat ikisi de kadınlık-erkeklik kimliğini hormonlar sebepli kazanmış değillerdir. Her ikisi de cinsiyetlerini X ve Y kromozonu tarafından belirtilmiştir.

Bir erkek testosteron salgılıyor diye kadınlara meyletmez, öyle olsaydı östrojen fazla salgılanan bir erkek de hemcinsi olan erkeğe meyletmesi son derece normal ve doğal karşılanırdı. Bir kadının da testosteron hormonu fazla diye cinselliğini bir kadınla yaşaması tabi denilirdi fakat bunların hepsi yanlış ve bozuk fikirlerdir.

Testosteron hormonu sesi kalınlaştırır, vücutta kıl çıkarır, yüzde sakal ve bıyık belirir. Kaslar gelişir ve büyür, bir erkek vücudu ortaya çıkar. Östrojen, kadınsal özelliklerin oluşmasını ve gelişmesini sağlayan önemli bir hormondur. Üreme işlevinden de sorumlu olan östrojen, kadınsal vücut yapısının oluşması, kasık ve koltuk altlarının kıllanması, memenin büyümesi ve gelişmesi ve adet döngüsünün düzenlenmesinde önemli bir role sahiptir. Progesteron hormonu ise gebelik anında çok daha fazla işlev kazanıp anne ile fetüs olan bebek arasında bir aracı rol oynar.

Anlatıldığı gibi hormonlar fiziksel olarak etkiler, duygu durum olaraktan bir miktar etkileseler de kesinlikle karşı cinsi yönelmede bir seçilim olarak rol oynamazlar.
Peki, neydi eşcinseli eşcinsel yapan???

Bu hususta çok etken sayılabilir. Bir erkek ve kız çocukken doğru eğitilmez ve ahlâk değerleri kavrattırılmaz ise böyle sorunlar çıkması pek tabii normaldir. Bir kız çocuğu erkek gibi yetiştirilmez. Bir erkek 10 yaşına gelip de kadınlar hamamına götürülmez. Aslında bir erkek hiçbir zaman kadınlar hamamına götürülmez! İnsanların yaşayışları kimliklerini belirleyici unsurlardır. Herkese kendi cinsine ait bir yaşam standardı sunulur; böylelikle biiznillah sorun kalmaz.

10.11.19
21:55

Sual & El-CevapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin