4. Bölüm "O gece"

1.1K 58 10
                                    

Multimedya: Alaz

Eve girdiğimde kenarda duran bir kadının yanına gittim.

"Merhaba, gelinin odası nerede acaba?" dedim.

"Siz gelinin nesi oluyorsunuz?" dedi. Müthiş oyunculuk yeteneğim ile cevap verdim.

"Ben yakın bir arkadaşıyım." dedim.

"Yukarıda sola dönünce ilk oda." dedi. Teşekkür edip hızla merdivenlerden yukarı çıktım.

~Yazar'dan~

Kayra yukarı gelinin odasına çıkarken sözde Ege (Savaş) ile Yelda yine tartışıyordu.

"Savaş bıktım artık, bu kız geldikten beri bana böyle davranman canımı sıkıyor." dedi Yelda.

Ege fazla uzatmadan "Yelda şu an olmaz sonra tartışalım." dedi. Yelda ellerini göğüsünde birleştirdi. Mert zaten hiçbir şeyi aldırmadan dans ediyordu. Serkan heyecanlıydı. Kuzey damadın yanında saçma sapan sorular soruyordu.

"Nasıl yani şimdi senin Halime halan yok mu? Nasıl ya?! Daha o gün öldü." dedi Kuzey. Oyalamak için akrabalardan yürüyordu.

"Yok kardeşim, öyle birini tanımıyorum." dedi damat.

"Hatta oğlu fırıncı." dedi Kuzey. Saçmalıyordu.

"Ha sen Halide halayı diyorsun ama o ölmedi." dedi damat. Kuzey elini alnına attı. Bu yalandan nasıl çıkacağını düşündü.

"Yok zaten o ölmedi, kocası öldü." dedi Kuzey.

"Kardeşim sen benimle kafa mı buluyorsun? Kadının kocası gayet sağlam." dedi damat.

"Hayır sen duymadın herhalde öldü o." dedi Kuzey. O ikna etmeye çalışırken Kayra odaya girmişti bile.

"Merve canım kankam." deyip sarıldı geline. Merve ilk baş biraz garipsedi. Merve 'kimsin' diyecekken Kayra araya girdi. "Ay kankim senin için çok mutluyum çok." dedi Kayra. Herkes odadaydı ama kimse onları takmıyordu. O yüzden Kayra hafif eğilerek "Serkan gönderdi, çaktırma." dedi. Merve bunu duyunca sevindi ve Kayra'ya sarıldı.

"Hoşgeldin." dedi Merve. Kayra ayağa kalktı ve bağırdı.

"Hey, millet! Sizi birkaç dakikalığına dışarı alsam, olur mu? Arkadaşımla konuşacağım da." dedi Kayra. Herkes söylenerek dışarı çıktı teker teker. Kayra hemen kapıyı kapattı ve telefonu alıp Ege'ye hazır olduklarına dair mesaj attı.

"Merve sakin ol, şimdi gelip bizi alacaklar." dedi Kayra. Merve kafasını olumlu anlamda salladı. Bu sırada Ege Mert'i danstan çekip çıkardı. Kuzey hâlâ damat ile uğraşıyordu. Serkan, Yelda, Ege ve Mert arka tarafa doğru gittiler ve önceden orada duran merdiveni duvara dayadılar. Ege merdivenden çıktı ve camı tıktıkladı. Kayra hemen camı açıp ilk önce Merve'yi çıkardı. Tam kendisi inecekken kapı tıktıklandı.

"Hadi Kayra." dedi Ege. Kayra camdan merdivenin basamağına bastı. Hızla aşağı indi. Serkan ve Merve sarıldılar. "Şimdi zamanı değil. Mert, Kuzey'e mesaj at, çabuk gelsin." dedi Ege. Mert hemen mesajı attı.

"Ya bak şimdi bunun kardeşi hapise girdi hatta." dedi Kuzey.

"Ya kardeşim sen kimden bahsediyorsun?" dedi adam. Bu sırada Kuzey mesajı okudu.

"Bir saniye bekle işim var, geleceğim." dedi Kuzey ve hızla ilerlemeye başladı. Bu sırada evden bir kadın çıkıp bağırmaya başladı.

"Gelini kaçırıyorlar!" diyordu. Damat duyunca Kuzey'e doğru koştu.

UÇURUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin