🖤~|4|~🖤

291 35 3
                                    

Καλημέρα Καλημέρα! Ειναι μια τέλεια μερα καθως χθες τελείωσαν τα σχολεία και για δυο εβδομάδες μονο ύπνος και κινητοο!!!

Φυσικα εδω και ποσες ωρες ειμαι ξαπλωμένη στο ζεστό κρεβατάκι μου και ειμαι μπροστά απο το λαπτοπ μου βλέποντας τραγιλες στο YouTube. Με το κινητό μιλαω με την Δήμητρα και με το τάμπλετ που θα παρω για τα Χριστούγεννα θα κανω και τίποτα αλλο ταυτόχρονα.

Η γιαγια μου λείπει εδω και τρεις μερες στο χωριο απο την φίλη της και μου εχει σπασει φυσικα τα νευρα στα τηλεφωνήματα. Σημερα θα παω εμπορικό με Δήμητρα και μετα θα παμε στο σπιτι του Θοδωρή να κάτσουμε ολο το βράδυ και θα βλέπουμε θριλερ.

Τα θριλερ απλα τα λατρεύω. Δεν θα μπορουσα να ζήσω χωρις αυτα.

Αφού εχω κανει πιο νωρίς τα απαραίτητα σηκώνομαι για να βρω τι να φορέσω. Κατέληξα και κατι απλο χωρίς τίποτα υπερπαραγωγή καθως δεν μου αρεσουν και πολυ τα υπερπαραγωγή.

 Κατέληξα και κατι απλο χωρίς τίποτα υπερπαραγωγή καθως δεν μου αρεσουν και πολυ τα υπερπαραγωγή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πρωινό θα φαμε εξω με την Δήμητρα λογικά οποτε δεν πάω να φτιάξω. Οταν εχει έρθει η ωρα να ξεκινήσουμε εγω βαζω παπούτσια μπουφάν παίρνω την τσαντα μου κινητό λεφτα κλειδιά και εφυγα.

Ξεκινάω για το μερος που δώσαμε ραντεβού και οταν φτάσω κάθομαι σε ενα παγκάκι καθως ξέρω πως η Μιμή θα αργήσει παλι. Ευτυχώς δεν άργησε να έρθει. Δηλαδή αλλες φορες αργει πιο πολυ.

Σημερα καλα είμαστε.

Οταν φτασουμε στην καφετέρια που παμε παντα καθόμαστε στο τραπέζι μας. Δεν χρειαζετε να παραγγείλουμε ξερουν ηδη τι θελουμε. Οι παραγγελίες δεν αργουν να ερθουν καθως ειμαι σίγουρη θα τις ετοίμαζαν.

'Καλημερα στα κορίτσια!' Λεει ο Μακης καθως βγάζει τα πράγματα απο τον δίσκο.

'Καλημερα Μάκιε.' Τον χαιρετάω οπως παντα

'Φερε ενα γαλατακι χρυσο μου' λεει με την μεγαλυστικη φωνη που πάντα ετσι τον πειράζει η Δήμητρα.

the rules of the roadWhere stories live. Discover now